Citat:
Ursprungligen postat av
Milford.Cubicle
Saknar att ha en pojkvän och som kan säga till mig snälla saker när jag har gjort något bra och kunna göra roliga saker ihop. Samtidigt så har jag fått veta att inga killar vill ha mig längre eftersom jag är så trasig människoa. De vill bara ha en tjej som har ett jättebra jobb och alltid är glad. Och inte mig då som kan vara ledsen, för det ska de inte behöva stå ut med. Och jag kan förstå att dem inte vill ha mig eftersom jag haft så mkt problem men jag försöker ju göra min liv bättre nu iaf. Men samtidigt tänker man om man träffar någon som bara vill ha en när man är "jätte bra" är de verkligen kär lek då ?
Den senaste killen som jag träffa var verkligen jobbigt för mig för han pussade mig och sa ibland snälla saker och brydde sig om mig. Men allt va ju bara på låtsas då för att få sex fick jag veta senare.
Men tycker ni jag bara ska göra mitt liv bättre och göra mig själv gladare så kan jag få en pojkvän sen när jag har förtjänat det och slutat vara naiv?
Nej! Sluta inte vara naiv. Jag älskar naiva tjejer

så det är säkert fler killar som gör det. Fast du ska hitta din egen väg att gå! O samtidigt hitta en kille om du vill det

Dessutom bryr jag mig inte om vilket jobb du har och om att du ständigt ska vara glad (då får man ju hjälpa dig att känna dig glad och hoppfull igen). Tror nog fler killar känner likadant!