2018-06-03, 22:42
Bannlyst
Det är samma med kvinnor som det är med bilar, man vill ha en snygg bekväm sportig sexig kärra/kvinna som inte bråkar strular och kräver en massa service hela tiden.
Citera
2018-06-03, 22:49
Medlem
Noose..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrDoak
Jag blev ihop med mitt ex när hon hade det jättesvårt.

Sen när det började gå bättre för henne så lämnade hon mig.

Så ovanligt med en tjej som utnyttjar en kille
Citera
2018-06-03, 22:50
Medlem
Extraordinars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlirVansinnig
Det är samma med kvinnor som det är med bilar, man vill ha en snygg bekväm sportig sexig kärra/kvinna som inte bråkar strular och kräver en massa service hela tiden.

Så är det. Men hur många felfria människor finns det egentligen?

Du kan säkert hitta någon ny partner TS, undvik bara alla kufar på flashback.
Citera
2018-06-03, 22:51
Medlem
EdonkeySfinxs avatar
Du bör naturligtvis jobba med att få dig själv i bättre form.
Samtidigt är det förståeligt att avsaknaden av en partner kan vara mentalt jobbigt då människor är "programmerade" till parbildning.
Varför inte hålla utkik efter passiva killar som låter dig styra förhållandet. Styrningen blir då att ni skall bara vara vänner. Inget pussande och bara 3 sekunders kramar.
Om killen klarar ett halvår av det så är han en keeper.
Citera
2018-06-03, 23:03
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Saknar att ha en pojkvän och som kan säga till mig snälla saker när jag har gjort något bra och kunna göra roliga saker ihop. Samtidigt så har jag fått veta att inga killar vill ha mig längre eftersom jag är så trasig människoa. De vill bara ha en tjej som har ett jättebra jobb och alltid är glad. Och inte mig då som kan vara ledsen, för det ska de inte behöva stå ut med. Och jag kan förstå att dem inte vill ha mig eftersom jag haft så mkt problem men jag försöker ju göra min liv bättre nu iaf. Men samtidigt tänker man om man träffar någon som bara vill ha en när man är "jätte bra" är de verkligen kär lek då ?
Den senaste killen som jag träffa var verkligen jobbigt för mig för han pussade mig och sa ibland snälla saker och brydde sig om mig. Men allt va ju bara på låtsas då för att få sex fick jag veta senare.
Men tycker ni jag bara ska göra mitt liv bättre och göra mig själv gladare så kan jag få en pojkvän sen när jag har förtjänat det och slutat vara naiv?

JA!
Citera
2018-06-03, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Extraordinar
Så är det. Men hur många felfria människor finns det egentligen?

Du kan säkert hitta någon ny partner TS, undvik bara alla kufar på flashback.

Felfria människor finns inte alls!
Citera
2018-06-03, 23:57
Medlem
Milford, ditt problem är att du är sjuk i huvudet.

Fixa det först, så kommer nog killarna så småningom. Gå till en psykolog om du inte redan gör det.
Citera
2018-06-04, 00:36
Bannlyst
Citat:
Saknar att ha en pojkvän och som kan säga till mig snälla saker när jag har gjort något bra och kunna göra roliga saker ihop. Samtidigt så har jag fått veta att inga killar vill ha mig längre eftersom jag är så trasig människoa. De vill bara ha en tjej som har ett jättebra jobb och alltid är glad. Och inte mig då som kan vara ledsen, för det ska de inte behöva stå ut med. Och jag kan förstå att dem inte vill ha mig eftersom jag haft så mkt problem men jag försöker ju göra min liv bättre nu iaf. Men samtidigt tänker man om man träffar någon som bara vill ha en när man är "jätte bra" är de verkligen kär lek då ?
Den senaste killen som jag träffa var verkligen jobbigt för mig för han pussade mig och sa ibland snälla saker och brydde sig om mig. Men allt va ju bara på låtsas då för att få sex fick jag veta senare.
Men tycker ni jag bara ska göra mitt liv bättre och göra mig själv gladare så kan jag få en pojkvän sen när jag har förtjänat det och slutat vara naiv?

Har följt dig en tid på forumet och ditt problem är antingen att du är ett troll eller behöver göra en utredning. Du har ingen rätt att få en pojkvän.
Citera
2018-06-04, 01:07
Medlem
Citat:

Vad var det som gick fel med den senaste killen och hur träffades ni? Var det genom en förening?
Citera
2018-06-04, 06:52
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V8kompressor
Vad var det som gick fel med den senaste killen och hur träffades ni? Var det genom en förening?
Det var på en förening för handikappade och jag vet inte vad jag gjorde för fel. Det är det att jag har svårt för att vara social så båda har Asperger . Han verkade gilla mig först men efter ett tag hade han nog tänkt efter och kommpå att han ville ha en annan tjej.
Citera
2018-06-04, 09:16
Medlem
Ultrasmisks avatar
Finns det ingen bondgård du kan bo på med liknande människor och arbeta ?

Arbete gör att folk finner sin sanna själ tillsammans.
Citera
2018-06-04, 09:26
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultrasmisk
Finns det ingen bondgård du kan bo på med liknande människor och arbeta ?

Arbete gör att folk finner sin sanna själ tillsammans.
Jo kanske problemet är att jag trivs inte med att göra bonde-grejer...
Problemet är att jag hade verkligen sänkt mina krav för denna mannen och att försöka gilla honom . Men ändå så gick det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in