2018-06-08, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Killar tänker mer-vilken tjej är bäst.vilken som är mest populär o har mest vänner o bäst jobb.vilken som pratar mest. De tänker inte med sina känslor utan tänker mer rationellt. Tyvärr för mig..någon dem kan vara stolt över att dem är ihop med.
jag kände när jag träfade den killen som jag skrivit om att han tyckte om mig mycket. Men om man tänker så är jag ingen bra tjej som man kan vara stolt över. Så var nog därför han inte var intresserad av mig. själv fick jag jätte mkt käbslor och blev tillomed avundsjuk om han skulle va med en annan tjej och de har jag aldrig känt förut. Nu orkar jag inte sluta tänka på han . Men han tog ju bort mig på chatten efter ett tag för att han hade tänkt på att han inte gillade mig så mkt. Har inte orkat ta en annan kille för de är inte ofta jag har känt så har aldrig känt så förut. Ibörjan kände jag bara att det kändes bra men efteråt har jag tänkt på mer att jAg gillar honom mkt på olika sätt. Men sen blev jag ledsen för jag ville inte bli ihop. Det kändes som han ignorerade mig..bara börjat prata mindre med mig efter vi setts så tog bort honom i några månader sen ångade mig för jag intr kunde sluta tänka på han o då skrev han på de sättet igen som var jätte snäll o frågade mig saker .Åkmen jag tror inte jag kunde få en sån kille för själv är jag en soppa men då var de jobbigt för han gjorde mig känslor

Jättebra. Tror du kommer fixa detta galant.
Citera
2018-06-08, 19:08
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakan66
Det var ju inte så länge sedan du var en helt vanlig man. Har du ändrat dig nu och vill vara kvinna?
Jag är en
Man inuti men är en kvinna på utseende kan man säga.
Citera
2018-06-08, 20:34
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Jättebra. Tror du kommer fixa detta galant.
Tack skönt någon tror på mig. Kan säga lite va som hände först kolla på tv och då sa han-jag brukar inte kolla på tv så ofta.men det sättet han pratade. Sen kom det upp ett ämne då om presedenten och då hade jag för mej att de va föra hösten dem hade presedent vall i USA och då sa jag fel. Tänkte skitt va pinsamt.hel plötslig då kyste man migfrån ingenstans. Efter deighten hade man sagt till mig att vi ska hörras igen och kyste mig på munen hejdå nästan som vi ar ett parr.
Efteråt fick man höra kommentaren att jag är ganska lång. Jo de är sant och de är inget jag tänker be om ursäkt för mig jag gillar att vara lång och skulle aldrig ändra min längd för en killes skull. Det hela som jag upplevde det var väldigt fint ögon blick ihop. Och jag såg hur han såg på mig verkligen gillade mig. Men efter åt började han ignorera mig mer och mer och jag frågade om vi kan ses ige då sa han väl"okej" . Då undrar man om han fått känslor i mig som han döljer och har även gått och lagt sig tidigare när jag var där och undvikit att ser mig i ögonen. och hållt på massa gullig saker först pussats men sen när jag pussade honom då sa hon som det va nåt fel?
Citera
2018-06-08, 22:35
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Allt du kan göra är att träna dig själv till att må bra själv. Träna dig själv i att bli glad av tanken på vad du ska laga för middag åt dig själv senare idag. Åt din solbränna.. Åt din nya highlighter. Åt dina framgångar på gymmet.

Lyckan ligger inte i att hitta en kille som kan ge dig bekräftelse och presenter. Det är att du ordnar ett så bra och positivt liv åt dig själv.
Många som skrivit dumma saker men varför skulle jag bli glad av att laga mat? Jag hatar att göra kvinno saker hela tiden och tro att jag är en kvinna och inte klarar av något mer. Eller bli glad av att träna..nej...sånt betyder inget för mig. När man va yngre kunde killar gilla en men nu ser dom nog bara Skitt. Någon som är gammal och att allt är mitt eget fel. Det var faktiskt det enda som gjorde mig glad att någon kunde säga bra saker med mig.
Citera
2018-06-08, 23:45
Medlem
Citat:
Saknar att ha en pojkvän och som kan säga till mig snälla saker när jag har gjort något bra och kunna göra roliga saker ihop. Samtidigt så har jag fått veta att inga killar vill ha mig längre eftersom jag är så trasig människoa. De vill bara ha en tjej som har ett jättebra jobb och alltid är glad. Och inte mig då som kan vara ledsen, för det ska de inte behöva stå ut med. Och jag kan förstå att dem inte vill ha mig eftersom jag haft så mkt problem men jag försöker ju göra min liv bättre nu iaf. Men samtidigt tänker man om man träffar någon som bara vill ha en när man är "jätte bra" är de verkligen kär lek då ?
Den senaste killen som jag träffa var verkligen jobbigt för mig för han pussade mig och sa ibland snälla saker och brydde sig om mig. Men allt va ju bara på låtsas då för att få sex fick jag veta senare.
Men tycker ni jag bara ska göra mitt liv bättre och göra mig själv gladare så kan jag få en pojkvän sen när jag har förtjänat det och slutat vara naiv?

Du låter bitter. Lös dina egna problem innan du skaffar pojkvän.
Citera
2018-06-08, 23:52
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealFtalkNY
Du låter bitter. Lös dina egna problem innan du skaffar pojkvän.
Isf vill jag inte ha honom. Vill bara ha en pojkvän som vill ha mig när jag är "bitter""dålig" Inte bara när jag är glad. Ursäkta vad för problem skulle jag ha? Det är andra som har problem ,
Citera
2018-06-08, 23:54
Medlem
Citat:
Isf vill jag inte ha honom. Vill bara ha en pojkvän som vill ha mig när jag är "bitter""dålig" Inte bara när jag är glad.

Ok men då lär du hitta pojkvän som är likadan. "Misery loves company" som man säger på engelska. Lycka till.
Citera
2018-06-09, 00:00
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealFtalkNY
Ok men då lär du hitta pojkvän som är likadan. "Misery loves company" som man säger på engelska. Lycka till.
Vill slippa att ha en lat person som aldrig gör nåt. Jag är inte sån! Men kan va ledsen också.. Känner mest igen mig med människor som är starka, självständiga, smarta sen visst kan det vara synd om en del
Citera
2018-06-09, 02:46
Medlem
dunias avatar
Citat:
Många som skrivit dumma saker men varför skulle jag bli glad av att laga mat? Jag hatar att göra kvinno saker hela tiden och tro att jag är en kvinna och inte klarar av något mer. Eller bli glad av att träna..nej...sånt betyder inget för mig. När man va yngre kunde killar gilla en men nu ser dom nog bara Skitt. Någon som är gammal och att allt är mitt eget fel. Det var faktiskt det enda som gjorde mig glad att någon kunde säga bra saker med mig.
Då förstår du inte livet. Att göra saker för dig själv och inte för att det är en så kallad kvinnosak.

Menade.. laga maten för din själ. Du vet inte hur glad man kan bli av det.
Citera
2018-06-09, 07:30
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Finns många killar...som var itreserade av mig....jag har inte den snygaste kroppen ,är rätt lång, inte speciellt smal, har tjocka axlar nästan som en kille, stora fötter, men jag förstår dem och respektera dem.
men jag kan inte bli ihop med alla som gillade mig . Har varit många som man önskar de ska få en bra tjej.
Citera
2018-06-11, 04:52
Medlem
Citat:
Isf vill jag inte ha honom. Vill bara ha en pojkvän som vill ha mig när jag är "bitter""dålig" Inte bara när jag är glad. Ursäkta vad för problem skulle jag ha? Det är andra som har problem ,

Ja och jag vill kunna äta tårta varje dag och ha sexpack utan att träna. Verkligheten ser dock annorlunda ut.
Citera
2018-06-11, 12:48
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Klart du skall må bättre för din egen skall först och främst, hitta någon där ute som skall "fixa" dig är en tämligen dålig ide.

Sen att folk är upp och ner i humöret är ju inget konstigt, en person som är superglad precis hela tiden skulle ju med driva dig till vansinne och alla män känner till pms så vi vet att det ingår minst 1 veckans tröstande i månaden i förhållandekontraktet. Men det får ju finnas lite måtta och folk som faktiskt är deprimerade och liknande är ju inte lätta att ha ett förhållande med eftersom det till slut kan kännas att dom drar ner en i deras skit och är man en lycklig person själv så vill man ju inte utsätta sig för det, iaf inte under en längre tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in