Citat:
Ursprungligen postat av
Kroppskakoregott
Självklart är kroppen A och O läs ovan Formalhaut en smaklig överkroppsbild med någon aktivitet (ej gym). Blir det flera matchningar än utan. Ligger själv i deff ala en meal per day stilen och pumpar iron som ArnoldsAnorektiskebarnbarn, eller något.
Två dejter i veckan är ju ändå schysst, men det låter ju inte som du hehe får välja dom finare dejterna. En annan fick erbjudande i lördagsnatt men valde att avstå, kör mitt pojkvänsgame. Tycker faktiskt om det. Är mysigt att göra "annorlunda" saker än övriga bögar. Dvs som jag var inne på, bädda ner tjejerna pussa på pannan, kanske dra en nattsaga om dom. Haahaaha!

Givetvis är det ju inte till någon nackdel som kille att vara vältränad och på ett smakfullt sätt visa upp sin kropp på Tinder. Poängen min är att du som kille inte alls får samma hävstång som de tjejer som har en schysst kropp. Inte fan springer du efter halvfeta tjejer bara för att de är vackra som änglar i ansiktena?
Som snubbe kommer du ju dock undan med både dvärglängd och ölmage så länge du är en 8-9a i fejset.
Ja, är de här jäkla tjockisdejterna jag gång på gång lyckas få till.

Som sagt, slarv med research plus godtrogenhet, kombinerat med att jag uppenbarligen dras till gulligt utseende med äppelkinder, vilket verkar vara ansiktsdrag starkt korrelerade med fetma.