Citat:
Ursprungligen postat av
tsgmtt
Ja det har varit en tragisk historia, men man vill ändå höra Billy sitta och ljuga i rätten.
Slogs av tanken när jag lyssnade vilka raggare hans kompisar är när man hör dom prata, menar Jimmy bumbodumbo och den här fredrik eller vad han heter? Man hör hur låg intelligens det verkar varit i detta gäng.
Läskigt att höra Tovas föräldrar i rättsalen också

Diskussioner om tovas föräldrar har vi gått igenom flertalet gånger men det slutar inte slå mig att de kunde gjort saker och ting annorlunda så fort jag hör dom.
Man märker att sin dotter isolerar sig mer och mer och framstår som deprimerad, man vet att relationen till Billy har varit skakig, man misstänker att Billy slår henne och man får det sedan bekräftat utav Tova själv, trots detta släpper man iväg henne på en fest och kollar inte ens av med henne hur det är under kvällen? Håller ingen kontakt med någon utav tovas kompisar? Man har NOLL koll och vet inte ens om att tova är borta och ligger nu ligger död i en skottkärra förens man går och ska kolla till henne morgonen efter.
Nä, deras agerande gör mig förbannad även om det är enkelt att säga nu med facit i hand men kom igen, ett samtal till tova själv eller till någon kompis så hade hon möjligtvis fortfarande varit i liv.