Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-08-16, 18:49
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblues
Podden Förhörsrummet har nu lagt ut fallet Tova

Autentiska förhör. Man blir förvånad och förbannad på den där jävla Billy.

"finns, där poddar finns"
Lite arg blir man också på hennes pappa även om det kanske är fel, om jag visste eller bara misstänkte att min dotter misshandlas och hotas av en kille så skulle jag se till att han flyttade till en annan del av landet.
Citera
2023-08-23, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4608
Rättegången finns ju att lyssna på via PrimeCrimes YouTube-kanal. Så ingenting nytt där.

Jag lyssnar via Prime Crimes app 🙌🏼👌🏼👌🏼
Citera
2023-08-23, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petermadsen
Jag hoppas för svinets skull att han genom förändring av utseende och namnbyte blir oigenkännlig och svår att hitta när han kommer ut om ca 15 år.

Jag hoppas istället att han blir igenkänd, och får det straff han förtjänar!
Citera
2023-08-23, 19:50
Medlem
orrtupps avatar
När jag lyssnar på rättegången blir jag lite nyfiken på den där H*mpus L*ndin, eftersom den där Billy inte gillar honom så kanske det är en bra kille?

Blir ju också fascinerad av låtsaskompisen Ludde, det kanske är samma gängledare som den där flickmördaren i Husum var så rädd för?

Kanske han är en del av den kinesiska maffian Mats Alm råkade ut för 🤔
Citera
2023-08-24, 18:49
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dejuki
Jag lyssnar via Prime Crimes app 🙌🏼👌🏼👌🏼
Det kan man ju också göra, men den kostar väl?
Citera
2023-08-25, 16:01
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
När jag lyssnar på rättegången blir jag lite nyfiken på den där H*mpus L*ndin, eftersom den där Billy inte gillar honom så kanske det är en bra kille?

Blir ju också fascinerad av låtsaskompisen Ludde, det kanske är samma gängledare som den där flickmördaren i Husum var så rädd för?

Kanske han är en del av den kinesiska maffian Mats Alm råkade ut för 🤔
Nu har jag kommit längre i lyssningen.
Innan jag hörde kompisarna tyckte jag synd om dem för att de blev indragna i det här, när jag hörde deras vittnesmål så tänkte jag att de nog är tämligen lågbegåvade och trögtänkta och att det är därför som Billy kunde lura dem så enkelt.

Men när jag hörde den sista kompisen som svarade vettigt och klart på frågorna och även berättade att de visst hade diskuterat saken sinsemellan så insåg jag att övriga gänget är pack och patrask som var beredda att skydda en kvinnoboxare och mördare. De verkar helt sakna empati för Tova och hennes anhöriga.

Snacka om lågbegåvat avskum hela bunten!
Citera
2023-09-03, 14:38
Medlem
Detta kanske har sagts tidigare i tråden men jag orkar inte gå igenom alla sidor... Den här Hedman, som är kompis med Billy. Vad heter han mer? Finns länk till nån sida?
Blir lite nyfiken då det sägs i förhören att han jobbar i Sveg ( nära där jag bor )
Citera
2023-09-03, 22:17
Medlem
SayWhatAgains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yogawoman
Detta kanske har sagts tidigare i tråden men jag orkar inte gå igenom alla sidor... Den här Hedman, som är kompis med Billy. Vad heter han mer? Finns länk till nån sida?
Blir lite nyfiken då det sägs i förhören att han jobbar i Sveg ( nära där jag bor )
Fr*drik H*dman
Citera
2023-09-08, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SayWhatAgain
Fr*drik H*dman

Tack för info.
Citera
2023-09-09, 05:29
Medlem
Stiffler75s avatar
Fan vad sugen man blir på att slå den där fittan Billy upprepande gånger i ansiktet när man lyssnar på podden om mordet, han verkar ju dessutom sinnesslö den feta fegisen. Någon som vet hur svinet har det på kåken?
Citera
2023-09-09, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffler75
Fan vad sugen man blir på att slå den där fittan Billy upprepande gånger i ansiktet när man lyssnar på podden om mordet, han verkar ju dessutom sinnesslö den feta fegisen. Någon som vet hur svinet har det på kåken?
Håller med, "svin-mätarn" slår fan i topp. Som det där djävla dräpet som skulle styra förhören efter mordet i Spekeröd. Sedan har den där Tishko en särskild platsbiljett i helvetet bokad. Tror inte han någonsin vågar tala om hur det gick till för då hade nog fan dödsstraffet blivit återinfört på den samlade allmänhetens begäran.
Citera
2023-09-09, 14:33
Medlem
Stiffler75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halteper
Håller med, "svin-mätarn" slår fan i topp. Som det där djävla dräpet som skulle styra förhören efter mordet i Spekeröd. Sedan har den där Tishko en särskild platsbiljett i helvetet bokad. Tror inte han någonsin vågar tala om hur det gick till för då hade nog fan dödsstraffet blivit återinfört på den samlade allmänhetens begäran.

Ja fy fan vilka fega jävla svin, Fredrik Svensson borde få stå till allmänhetens beskådan och spottas på innan Marinas anhöriga fick ta med honom för valfritt avlivningssätt, Tishko skulle stenas på ett torg i valfritt MENA land, men den där jäveln Billy är ett sådant as att det riktigt kryper i kroppen på mig....
Senast redigerad av Stiffler75 2023-09-09 kl. 14:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in