2018-06-10, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Utåt sett såg det finfint ut. Delade ansvar för barn och umgicks. Åtminstone via sociala medier. Personer jag pratat med säger dock att verkligheten var en annan.

Har dom sagt något om hur allvarligt det skulle kunna va.
Förstår om du inte vill säga något mer om det.
Citera
2018-06-10, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matsqq
"Bara en ful gubbe i skogen och han var snäll" ... står det under bilden där hans tunga åter spelar mot stackars Lena ... undrar hur snäll han visade sig vara egentligen
Mer skum än snäll kanske :-(
Citera
2018-06-10, 21:13
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Utåt sett såg det finfint ut. Delade ansvar för barn och umgicks. Åtminstone via sociala medier. Personer jag pratat med säger dock att verkligheten var en annan.

Vet du om UW haft någon kontakt med MH sedan skilsmässan? Vilka var anledningarna till att de efter ca 2 år valde att gå skilda vägar tro? Kom MH, LW, UW och barnen (LW:s och UW:s barn) väl överens under den tid UW var gift med MH? Jag förstår om du inte kan svara på dessa frågor. Det kanske ingen kan.
Citera
2018-06-10, 21:16
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legenda77
https://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=fb70a73f-c148-43b7-a01d-5a23287911b7&IID=f87eebf4-b87b-4920-b607-c6167e5f54c3

Redan i bloggen från 2008 kommenterade hon ju att hon ägnar för mycket tid åt sociala medier och för lite åt familj etc.

De här inläggen kan man ju fundera
- dels vad hon själv avsåg med dem (om det fanns någon tanke bakom dem och inte ett slentriamässigt loggande)
- dels hur andra kanske uppfattar dem.

Avsikten kanske delvis var att göra någon lite svartsjuk? HD, UW eller någon annan.
Senast redigerad av bradgardsindianen 2018-06-10 kl. 21:18.
Citera
2018-06-10, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirdidjul66
Ge det någon vecka , men lite svar från alla provsvar så hämta dom in Stefan - sen blir det 18 år eller livstid.. Bara en tidsfråga ..
Ja det ska bli spännande om han blir gripen, anhållen och häktad igen, kanske hämtas in igen om det blir dna träffar hos NFC.
Tredje gången gillt.
Citera
2018-06-10, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Har dom sagt något om hur allvarligt det skulle kunna va.
Förstår om du inte vill säga något mer om det.

Jag kan inte säga något om sanningshalten i sådant jag hört men UW ska ha anmält LW. Detta ska sonen ha pratat med vänner om.
Citera
2018-06-10, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cloudedcrystalbeam
Vet du om UW haft någon kontakt med MH sedan skilsmässan? Vilka var anledningarna till att de efter ca 2 år valde att gå skilda vägar tro? Kom MH, LW, UW och barnen (LW:s och UW:s barn) väl överens under den tid UW var gift med MH? Jag förstår om du inte kan svara på dessa frågor. Det kanske ingen kan.

Vet inte om UW och MH har eller haft kontakt. Kan höra mig för kommande vecka. Snacket säger att hon pekade på sådant som många här nu rotar upp men när jag frågar mer specifikt vill ingen svara.
Citera
2018-06-10, 21:37
Medlem
Enorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matsqq
"Bara en ful gubbe i skogen och han var snäll" ... står det under bilden där hans tunga åter spelar mot stackars Lena ... undrar hur snäll han visade sig vara egentligen
Eller syftade hon på tidigare möte med "ful gubbe"?
Citera
2018-06-10, 21:37
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Jag kan inte säga något om sanningshalten i sådant jag hört men UW ska ha anmält LW. Detta ska sonen ha pratat med vänner om.

Anmäla till soc kan man ju göra - det betyder inte att man har rätt i sin kritik. Många gånger ligger det annat bakom - som ett grinigt ex t.ex.
Citera
2018-06-10, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zissela
Anmäla till soc kan man ju göra - det betyder inte att man har rätt i sin kritik. Många gånger ligger det annat bakom - som ett grinigt ex t.ex.

Som sagt så kan jag inte säga något om orsak och sanningshalt. Jag bara förmedlar sådant som snurrar i kretsen runt inblandade.
Citera
2018-06-10, 21:44
Medlem
Citat:

Vet du varför UW anmälde LW (antar att med ”anmälan” så menas till socialtjänsten)?
Citera
2018-06-10, 21:59
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Du funderar över inläggen hon gör. Att någon kanske inte vill bli omnämnd? I detta inlägg samt inlägget där hon lånat tomater nämner hon ju inte sina vänliga grannar vid namn, kanske av respekt för alla vill kanske inte synas på internet, eller av annan orsak.

Men det låter ganska jävla udda att dra ut grannen sen kväll eller natt för att utöva sin hobby. Skillnad vore kanske om man måste till en mörk parkering och hämta en viktig apotekskasse man glömt i bilen eller liknande. Möjligt är att det var en granne man visste hade samma hobby men varför då beskriva det så, som att denne bara var med som skyddssällskap?

Edit: jag såg inte först att det handlade om SD.

Njaao, jag menar väl att folk i alla tider har skött sånt där med viss diskretion, när det finns ett pris, som man inte kan beräkna. Man har ju sällan syftat till global täckning i alla fall. Om man inte tar betalt för sina tjänster.

Men det är ju ingen som tror att de är och letar cachar.

Nån nånstans får ju inte ihop det där budskapet att hon är rädd att gå utanför dörren men gör det ändå, men annonserar globalt om var hon bor, att hon är hemma, att hon bjuder på paj, och att hon gillar att krypa runt i buskar i mysbrallor med grannar på kvällen.

Nån är vrickad. Det kanske är jag, men det är inte jag som är försvunnen.

Har det inte vart andra fall av folk på fb som stalkats av okända?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in