2018-06-10, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Någon som vet hur UWs och LWs förhållande såg ut,
sista månaden ungefär, va dom osams bråkade dom eller
va det lugnt?

Verkar orimligt att han skulle mörda sin exfru dagen före sonens födelsedag och sedan kallsinnigt låta sitt barn få vakna ensam och leta sin mor. Det var ju dessutom länge sedan de bröt med varandra så tror inte sådan vrede skulle blossa upp nu helt plötsligt.
Citera
2018-06-10, 19:49
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matsqq
Ja, du kan ha rätt förstås, får inte glömma att detta är flashback ...

Är det från 2015 och SD är mysbrallan (”to show he means business...””) så blir det en annan ton i luren kanske.

De cachar så lagom de där. Det handlar om att ”natta barnen” i en eller annan bemärkelse.

Det är desperate housewives, fast bara desperate.

Det är ju liksom också tveksamt om det är en riksangelägenhet, om man säger så.
Citera
2018-06-10, 19:53
Medlem
Legenda77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Jag tror legenda driver med oss.

För det första det ringer det i alla promiskuösa klockor att dra ut en granne från kvarteret för det där.

För det andra så är hon skitdum.

För det tredje så antyder det att det finns en GM (annan än SD) där som hon fruktar, vilket är dumt det också.

För det fjärde kan det väl bara bra hon själv som lagt ut några cachar däromkring.

För det femte kan hon väl gröpa ut en källare på huset med klorna i stället och sen spela pingis och squash där eller ordna 200-meterslopp på rundbana.

Jaaaa! Jag skulle ha massvis att vinna på att skriva ett inlägg där jag hänvisar till en logg skriven av BO!
Massvis om jag ska vara ärlig

Resterande av ditt inlägg är väl bara att beklaga tror jag faktiskt.
Citera
2018-06-10, 19:56
Medlem
matsqqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legenda77
Jaaaa! Jag skulle ha massvis att vinna på att skriva ett inlägg där jag hänvisar till en logg skriven av BO!

Legenda, har du kvar och kan "skicka om" länken till där hon skrev det där med att de drog ut och geocachade med morgontofflorna på?
Citera
2018-06-10, 20:03
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:

Se mina tillägg härikring. Det förändrar saken att det rör sig om 2015 och om SD.

Jag trodde att det var nyss och ngn annan än SD.

Som det är nu är det ju uppenbart att det där inte alls handlar om geocaching. Det handlar om varför de där två är ute och stryker i buskarna.
Citera
2018-06-10, 20:06
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Verkar orimligt att han skulle mörda sin exfru dagen före sonens födelsedag och sedan kallsinnigt låta sitt barn få vakna ensam och leta sin mor. Det var ju dessutom länge sedan de bröt med varandra så tror inte sådan vrede skulle blossa upp nu helt plötsligt.

Nej det vore Johanna Möller-grymt. Så grym är..., myclet få.
Citera
2018-06-10, 20:12
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Hhrrm. Kan du upprepa frågan?

Vill du förresten veta, eller fortsätta leva i ovisshet... 😄

Helvetet har väl sådär 14 till 22 våningar med massor med olika slags rum, men egentligen bara ett enda, oansenligt inträdeshål högst upp med en sned skylt där det står ”Håll det dig för fan härifrån!”

Ibland är jag viss, vissa stunder oviss och stundom lite vissen. Det får duga, åtminstone för ikväll.
Citera
2018-06-10, 20:17
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Är det från 2015 och SD är mysbrallan (”to show he means business...””) så blir det en annan ton i luren kanske.

De cachar så lagom de där. Det handlar om att ”natta barnen” i en eller annan bemärkelse.

Det är desperate housewives, fast bara desperate.

Det är ju liksom också tveksamt om det är en riksangelägenhet, om man säger så.

Du funderar över inläggen hon gör. Att någon kanske inte vill bli omnämnd? I detta inlägg samt inlägget där hon lånat tomater nämner hon ju inte sina vänliga grannar vid namn, kanske av respekt för alla vill kanske inte synas på internet, eller av annan orsak.

Men det låter ganska jävla udda att dra ut grannen sen kväll eller natt för att utöva sin hobby. Skillnad vore kanske om man måste till en mörk parkering och hämta en viktig apotekskasse man glömt i bilen eller liknande. Möjligt är att det var en granne man visste hade samma hobby men varför då beskriva det så, som att denne bara var med som skyddssällskap?

Edit: jag såg inte först att det handlade om SD.
Senast redigerad av bradgardsindianen 2018-06-10 kl. 20:29.
Citera
2018-06-10, 20:23
Medlem
Legenda77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matsqq
Legenda, har du kvar och kan "skicka om" länken till där hon skrev det där med att de drog ut och geocachade med morgontofflorna på?

https://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=fb70a73f-c148-43b7-a01d-5a23287911b7&IID=f87eebf4-b87b-4920-b607-c6167e5f54c3
Citera
2018-06-10, 20:28
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
https://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=fb70a73f-c148-43b7-a01d-5a23287911b7&IID=f87eebf4-b87b-4920-b607-c6167e5f54c3

Hm, kan det vara så att någon har undrat över deras täta umgänge någon tid och hon försöker förklara det med att det bara är för att hon är mörkrädd? Cacher kan väl tas under dagtid också? Eller är det så att hon specifikt vill skylta med att hon just är ute med SD om nätterna, ett slags virtuell revirmarkering?
Eller ett slags damage control, ifall de hade ett förhållande? Man tänker ju sig ifall en part är gift på annat håll att man inte skulle skylta med det att man sågs så ofta, fast det kanske blev tvunget i och med att det syns hur mycket de umgås när de bor i samma område?
Senast redigerad av bradgardsindianen 2018-06-10 kl. 20:52.
Citera
2018-06-10, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower

Inte planerat i alla fall.
Citera
2018-06-10, 20:40
Medlem
matsqqs avatar
Citat:
"Bara en ful gubbe i skogen och han var snäll" ... står det under bilden där hans tunga åter spelar mot stackars Lena ... undrar hur snäll han visade sig vara egentligen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in