2017-12-08, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luton
Här är kingen, håll till godo.

https://minfil.org/V3DcO9b8b2/20161103_144829.mp4

Nu märker man verkligen att 00-talet inte var igår precis. Han ser ut som en harmlös gammal farbror. Undra vad han sysslar med idag. Att han var psykoterapeut som Farmen uppgav har jag nämligen lite svårt att tro på..
Citera
2017-12-09, 23:50
Medlem
Toolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Nu märker man verkligen att 00-talet inte var igår precis. Han ser ut som en harmlös gammal farbror. Undra vad han sysslar med idag. Att han var psykoterapeut som Farmen uppgav har jag nämligen lite svårt att tro på..

Ja, han ser verkligen inte ut att vara den giftiga black adder han var en gång i tiden. Synd att det inte blev mer av denna grandiosa personlighet. Sebbes språkfärdigheter kan man fortfarande beundra.
Citera
2017-12-10, 01:47
Medlem
Lite likheter med Lennart Bladh.
Citera
2017-12-10, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Hans Aura är dock fortfarande magisk
Citera
2017-12-12, 13:39
Medlem
skankyhos avatar
Jaha, ingen som har några nya härliga ögonvittnesskildringar av vår gode Seb? Hade värmt så här i juletid!
Citera
2018-01-17, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveaffair
Har börjat kolla på farmen afrika och är inne på avsnitt 18. Har ju sett i ett youtube-klipp att Sebastian kommer in senare som joker. Men däremot undrar jag appropå denna Gustav och Isabelle som är med i hand terror-klipp? Är de också utmanare? Som kom innan?

Var hittar man dessa avsnitt?
Citera
2018-02-24, 04:07
Medlem
Har upptäckt herr Dawkins på senare tid och har aldrig skrattat så mycket som när han håller seansen med Tuula och har husförhör med Gustav, för att nämna några godbitar.
Missa inte denne man om du vill skratta så att tårarna rinner!
Citera
2018-02-25, 14:31
Bannlyst
Fick han tillbaka sina hundar sedan som han inte betala för när han var och rädda folk i andra länder?
Citera
2018-03-17, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompish
Var hittar man dessa avsnitt?

Undrar detsamma, någon som vet var jag kan streama denna säsong?
Citera
2018-06-10, 15:30
Medlem
Lagerthas avatar
Är det månne så att Sebastian Dawkins inte VILL vara med i fler produktioner?

Ta vilken såpa som helst eller hitta på något nytt tema hur dumt som helst och sätt in Sebastian Dawkins tillsammans med nyupptäckta Jan Bonnevier. Vem skulle inte bänka sig för detta. Man skulle troligtvis streama varje avsnitt 5-10 ggr per man.

Det är bara pågående PK-trend i Sverige som jag tycker är mer konstig än att detta inte är under inspelning redan. Eller är det någon som har koll. Kan vi vänta oss något sådant här inom kort?
Citera
2018-06-10, 15:41
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Är det månne så att Sebastian Dawkins inte VILL vara med i fler produktioner?

Ta vilken såpa som helst eller hitta på något nytt tema hur dumt som helst och sätt in Sebastian Dawkins tillsammans med nyupptäckta Jan Bonnevier. Vem skulle inte bänka sig för detta. Man skulle troligtvis streama varje avsnitt 5-10 ggr per man.

Det är bara pågående PK-trend i Sverige som jag tycker är mer konstig än att detta inte är under inspelning redan. Eller är det någon som har koll. Kan vi vänta oss något sådant här inom kort?
Topplocket har ju gått på honom enligt bifogad info/film så det är nog otänkbart.
Citera
2018-07-12, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlegZigvardauskas
I folkbokföringen från 1970, 1980 och 1990 hette han Phelps i efternamn.
ok-då har han bytt namn-tre gånger. Dawkins tog han efter att ha ingått gifte med en engelsk svart tjej.
DE verkar inte ha levt tillsammans- kanske nån typ av arrangemang- som gav fördelar för båda.
Han fick ett nytt efternamn.
Sebastian är ofta ute o promenerar- mellan Stortorget och Hemköp-Värnhemstorget.
Han handlar ibland på Netto-och hans bostad är på samma gata.
Ibland handlar han på Hemköp- . Han lämnar in tipskuponger och så.
Han rör sig sävligt-hasande liksom.
Inte så där fjolligt som förr.
Hans röstläge numera är lågt och rösten grumlig/otydlig.
Vad som är fel
med denne man är frågan.
Han bor i ett stöd-grupp-boende och ibland har han personal med sig när han handlar.
Han har börjat titta omkring sig somm om han misstänker att någon ska tränga sig på- eller han kanske är rädd att bli tjuvfilmad,igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in