Citat:
Ursprungligen postat av
Herkulesbig
Hur vet du att det är inte hitlers/brauns tänder? Det är säkerställd det är från han, det enligt hans tandläkare.
Nej det finns inga spår efter hans dödsdag, så sannolikheten är att han dog i Bunkern. Nej den forskningen är inget värd. Det är bara spekulationer, du nämnde man ej kunde lita på personer, utan bara ren fakta.
Ett foto är inget bevis, eller hur. Det kan vara vem som helst. Nej vilka av omständigheterna är det som visar mest chans att han flydde till Sydamerika? De som har sett Hitler är vittnen, de kan ljuga enligt dig själv. Så var är din ren fakta som visar han flydde till sydamerika?
Så för att hans tandläkare som var nazist sagt det är det sant? Hur ska du ha det? Duger vittnen eller inte? Jaha DNA-testa det då. Eller just det de vågar inte ifall det inte skulle vara Hitler.
Är inte det värt någonting? Att FBI, CIA, MOSSAD, MI6 osv. sökte efter Hitler i Sydamerika under flera år!? Varför lägga resurser och massa pengar på det om de på något magiskt sätt visste att han redan var död?
Nej skrev jag aldrig heller. Men när man visar upp ett foto för det man tror (baserat på flera vittnesmål) är Bormanns adoptivdotter som säger "Ja det där är min pappa som hade mycket pengar och nazister som gick runt här, vi pratade tyska hemma" så är det inte heller "värt" nåt? Eller du kanske inte visste att Bormann antagligen inte dog 1945 heller? Det var bara en slump att han hittades 1972? Måste varit ett jävla rörligt skelett han hade mtp hur lång tid det tog att hitta. Kan utveckla den historien om du vill.
Ren fakta är att nazister flydde till Sydamerika och byggde bunkrar, tunnlar, samhällen, utkikstorn, teknik, höll på med forskning, vapen osv. Det är fakta. Att Hitler flydde dit är ingen fakta men han hade alla möjligheter precis som Mengele och Eichmann (att de var där är fakta) om inte mer då han var högsta hönset, det är det jag menar.
Om vi leker med tanken att det finns vetenskapliga bevis för att Hitler dog 1945 i Berlin (vilket det inte finns) så finns det ändå en jävla massa nazister som flydde till Sydamerika, "synd" (Om man är nazist dvs.) då om Hitler som var Führer för Nazistyskland tog sitt liv och "missade" alla planer (Kan utveckla de med) han själv varit delaktig i om att fly ifall de skulle torska kriget och hade alla möjligheter att dra men bara sket i alla planer nazisterna hade efter kriget. Visst att Hitler var hemsk och underlig, men hade han lagt upp alla de planerna och sen glömt bort det helt plötsligt? "Äh skitsamma med alla resurser vi lagt ner för att se till så jag kan fly och skapa det som (amerikanerna kallar det) fjärde riket, jag tar mitt liv ist."
Edit: såg artikeln från Expressen nu. "Underligt" hur många jävla år det tog att undersöka käkbenet från vad som påstås vara ifrån en av världens mest kända, hatade och jagade man genom tiderna.