2018-06-08, 23:35
Medlem
Många alltmer arga kvinnor märker jag.
Skall det vara så svårt att förstå att man inte kan köpa kärlek med sex?
Det är heller inte mannen som får sex som lider.
2018-06-08, 23:37
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordmojlig
Nej det är hatiska män som kallar oss kvinnor snowflakes.

Jag hämnas också mot män som grupp men mer normalt. De slipper mitt sällskap

Japp hatiska män som projicerar på oss kvinnor kommer på en massa att kalla oss för. Riktigt "uppfinningsrika" saker.

2018-06-08, 23:42
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Det var utvecklat, lilla gumman. Den som svamlar är du. Gå till en youtubekanal med gulliga katter så verkligheten inte stör dig.

Nej det var det inte lilla vederstyggelse.
2018-06-08, 23:43
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Yes, sir, det är "alfamännen" som är enda vinnarna för dom bryr sig inte om konceptet kärlek. Dom vill endast doppa grottmanskuken och sedan gå vidare.
2018-06-08, 23:44
Medlem
Citat:
Det var utvecklat, lilla gumman. Den som svamlar är du. Gå till en youtubekanal med gulliga katter så verkligheten inte stör dig.
Lustigt. Precis det jag tittade på. https://m.youtube.com/watch?v=e9KpzB-ryIE
Citat:
Vem har gjort det då?

Problemet är att män inte ger bra sex ens ju? Dessutom är män äckliga. Som sagt, mötte en för någon timme sedan, som antagligen trodde att han visade mig uppmärksamhet men han såg ut som ett äckel. Sedan tror män att vi kvinnor kommer ha sex med dem för att få kärlek? Vi vill oftast inte ens se dem ens.

I verkligheten fungerar det även så här. Man träffar en kille som sedan uppträder på vis som äcklar en, exempelvis tar sig rätten att tro att han kan väcka svartsjuka genom att uppträda som ett äckel kring andra tjejer. Sedan dumpar man honom. Killen (killarna) försöker till och från i flera år att få tillbaka den chans de sumpade. Sedan fattar de inte varför tjejer inte riktigt vill ha dem och bestämmer sig för att nedvärdera ytterligare.

Skulle hellre välja att ha en relation med bra sex med en finare kille och strunta i det med en ring än att slösa bort tid på "kärlek" från någon jag redan underkänt. Men män tror att de har ensamrätt på att sätta kriterier över vad de vill ha. Sedan kallar de tjejer för fula saker. Men vi vet att det inte springer flockar av tjejer efter män och lyder deras minsta vink eller tillåter sig att behandlas hur som helst, hur mycket som helst utan att dumpa själva.
2018-06-08, 23:45
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Ingen här är arg. Varför tolkar du det så? Sen vet du ju att tonen här på flashback är rå men hjärtlig. Klarar du inte det ska du kanske stänga av.

Vem köper kärlek med sex? Vem har diskuterat det?
2018-06-08, 23:53
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Yes, sir, det är "alfamännen" som är enda vinnarna för dom bryr sig inte om konceptet kärlek. Dom vill endast doppa grottmanskuken och sedan gå vidare.

Typiskt snöflinge argument. "Snyft snyft alfaaaamannnenn får all fiiittaaaa"
2018-06-10, 09:25
Medlem
sistadroppens avatar
jag skulle vilja påstå att det är ytterst få svenska kvinnor som bedriver hor. visst är det rullians på några av stockholms mer ökända stråk nattetid men prostitution i sverige är sällsynt
2018-06-10, 09:39
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Problemet är ju att svenska föräldrar inte lär ut till sina söner hur kvinnor fungerar. Beter de sig som beta cocks får de ingen fitta, och kommer som vuxna bli bittra och deprimerade människor. Är de jävligt desperata kommer de ut som feminister.
2018-06-10, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TB-303
Problemet är ju att svenska föräldrar inte lär ut till sina söner hur kvinnor fungerar. Beter de sig som beta cocks får de ingen fitta, och kommer som vuxna bli bittra och deprimerade människor. Är de jävligt desperata kommer de ut som feminister.

Jepp lär man män att bete sig som kulturprofilen, Weinstein, ex. så lär man "få" mycket fitta.
Frågan är väl till vilket pris? Hur mycket man är villig att sänka sig som människa, samt hur mycket man värderar villigheten hos "fittan"?
Senast redigerad av Merapi 2018-06-10 kl. 09:56.
2018-06-10, 10:22
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Jepp lär man män att bete sig som kulturprofilen, Weinstein, ex. så lär man "få" mycket fitta.
Frågan är väl till vilket pris? Hur mycket man är villig att sänka sig som människa, samt hur mycket man värderar villigheten hos "fittan"?

Som vanligt lägger du in åsikter i din motdebattörs mun. Den här gången genom att ta upp juden Weinstein. Sedan när brydde sig judar om västerländska kvinnor?

Ja, till vilket pris? Är det samma kostnad som svenska kvinnor får betala för att feminister och batikhäxor vill ha in tusentals "flyktingar" som våldtar?
2018-06-10, 10:42
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Ett annat typiskt feministiskt missförstånd, är att kvinnor verkar tro att de kan knulla killar; det funkar inte så. I själva verket kan man bara knulla någon om man har en kuk; det är killar, som knullar tjejen, eller någon annan kille, om det nu råkar vara en bög. Kvinnor kan ha samlag med en eller flera killar, men det är aldrig kvinnan som knullar, bara så du förstår.
Rent språkligt är hela idén med att verbet knulla kan vara transitivt, dvs att man kan knulla någon ett sent påfund pga utländskt inflytande, förmodligen från både amerikansk populärkultur och machistiska invandrarkulturer. Så sent som när jag var ung, var knulla obligatoriskt intransitivt, dvs man knullade, eller knullade med någon, men det var ett rent språkfel att knulla någon. Det fanns transitiva uttryck för samma sak, t ex sätta på, men huvudverbet för samlagsaktivitet var alltså intransitivt och implicerade ömsesidighet, vilket i sig förmedlar en mer ömsesidig, och därmed i någon mening mer jämställd, syn på sexualakten.

Det säger ju sig självt att den som knullar någon har en annan inställning till sina sexualpartners än den som knullar med någon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in