Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-08, 17:14
  #9301
Medlem
Mr_Sinisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Jodå det stämmer hon sitter i soffan med handväska i knät, jackan på och är klar för att gå.
Virtanen spelar gitarr en midsommarnattsdröm av Håkan Hellström. Jodå han spelar faktiskt gitarr.
Sedan slocknar hon.

Jag är mest intresserad ifall hon inte var särskilt påverkad när hon satt där i soffan för att sedan abrupt tappa minnet och medvetandet. Det kan bli så ifall man dricker drinkar och sprit . Det här är högst relevant för att avgöra hurvida hon blivit drogad eller inte. Om du läst förundersökningen , står det där hur mycket hon druckit och vad hon har druckit?
Citera
2018-06-08, 19:07
  #9302
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Sinister
Jag är mest intresserad ifall hon inte var särskilt påverkad när hon satt där i soffan för att sedan abrupt tappa minnet och medvetandet. Det kan bli så ifall man dricker drinkar och sprit . Det här är högst relevant för att avgöra hurvida hon blivit drogad eller inte. Om du läst förundersökningen , står det där hur mycket hon druckit och vad hon har druckit?

Alkoholmängd och verkningsgrad är subjektiv. Men från att vara berusad men kontrollerad till att slockna räckte det med ett halv glas vitt vin från Virtanen. Hur bedömer man det? Allt från att hon supit sig redlös till att han kan lagt något i hennes vin, kanske bara blodsockerfall. Wallin drar själv ingen slutsats av det i alla fall.
När hon vaknar upp igen kände hon sig "helt liksom förlamad i kroppen" och Virtanen ryckte och slet i hennes stretchjeans. Lite senare trycker han sin snopp i hennes mun.
Länk till fup finns i tråden, läs gärna själv.

Ps hon är såpass kontrollerad fast hon är berusad att hon tycker det låter förjävligt när han spelar gitarr. Pinsamt ögonblick uppstår!
__________________
Senast redigerad av crocodilelilo 2018-06-08 kl. 19:29.
Citera
2018-06-08, 19:09
  #9303
Medlem
Foliehattsmannens avatar
Patetiskt försök av hans vänner på Uppdrag Granskning att spela på känslor att folk ska tycka synd om honom. Tyckte synd om Virtanens vänstra öra under intervjun, höll på att sprängas.

Riktigt sad....

För övrigt, livnär sig inte U.G på att hänga ut folk genom alla dessa år. Riktiga skenheliga hycklare hela bunten. Avskum hela bunten äckliga jävla journalister.
Citera
2018-06-08, 20:26
  #9304
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Alkoholmängd och verkningsgrad är subjektiv. Men från att vara berusad men kontrollerad till att slockna räckte det med ett halv glas vitt vin från Virtanen. Hur bedömer man det? Allt från att hon supit sig redlös till att han kan lagt något i hennes vin, kanske bara blodsockerfall. Wallin drar själv ingen slutsats av det i alla fall.
När hon vaknar upp igen kände hon sig "helt liksom förlamad i kroppen" och Virtanen ryckte och slet i hennes stretchjeans. Lite senare trycker han sin snopp i hennes mun.
Länk till fup finns i tråden, läs gärna själv.

Ps hon är såpass kontrollerad fast hon är berusad att hon tycker det låter förjävligt när han spelar gitarr. Pinsamt ögonblick uppstår!

Men återigen allt detta är obevisat. Du kan inte ta detta som något som fastslås i fupen. Då hade det gått till åtal.
Citera
2018-06-08, 21:31
  #9305
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severus
Men återigen allt detta är obevisat. Du kan inte ta detta som något som fastslås i fupen. Då hade det gått till åtal.
Ja tack, jag vet vad en förundersökning är. Ingenting "fastställs" inte ens vid åtal.
Men som helhet var stödbevisning för svag för åtal.
Citera
2018-06-08, 21:47
  #9306
Medlem
Snopphanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Jaha, är du lika illa skruvad som FV? Jag avgudar dig får du till att jag vill ha sex med dig.
Det här gör mig fundersam på om man ska börja utbilda individer till vad som anses vara sexuella inviter och inte. Det här blir så komiskt på något sätt, men det är bara en viss typ som skulle tolka jag avgudar dig som att jag vill ha sex med dig. Han skrev i direkt anslutning till jag avgudar dig att så mycket att du vill ligga med mig. Inte konstigt att man inför en samtyckeslag då det går omkring förståndshandikappade och tolkar fritt. Ehh, det där är ju helt vridet och inte många skulle skriva på det viset. Hennes praofråga kom efteråt vilket i sak inte förändrar ett förbannat skit.


Skitsnack. 12 personer är det stora problemet här för FV. Du skulle svara när den sk 14 åringen gick ut med sitt namn? Datum årtal, klockslag tack!

OK jag tar det riktigt långsamt. Så här. Det trillar in en kommentaren Jag avgudar dig, Fredrik! på facebook där han är ny. Fredde är kanske full. Kanske brukar vara ute på andra forum som Tinder. Och han umgås i en sån här sexfixerad miljö, tonen brukar vara rå på Aftonbladet det har jag sett Åsa Linderborg skriva men hon tycker det är helt ok. Han svarar impulsivt en korkad sexkommentar. För han tror att tjejen stöter på honom. Förmodligen har han inte ens tittat på fotot. Och han tänker sig inte för helt enkelt.
Du tycker inte att det spelar roll att praofrågan kom efteråt, och det är här jag börjar fundera över din intellektuella kapacitet.
Om flickan hade skrivit: hej, jag är en fjortonåring som gärna skulle praoa på Aftonbladet. Och han hade svarat: ok, vill du ha praon så mycket att du kan tänka dig att ligga med mig?
Det är ju så det framställts. Det hade varit jävligt mycket värre. Nu var det bara en obetänksam kommentar. Det går fort på nätet, vet du. Folk skriver spontant och tänker sig inte för ofta.
Citera
2018-06-08, 22:10
  #9307
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Ja tack, jag vet vad en förundersökning är. Ingenting "fastställs" inte ens vid åtal.
Men som helhet var stödbevisning för svag för åtal.
Ja och därför bör den inte citeras som om det var fakta eller hur.Lika litet som vi bör hävda att motsasen är fastslagen.
Citera
2018-06-08, 22:18
  #9308
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severus
Ja och därför bör den inte citeras som om det var fakta eller hur.Lika litet som vi bör hävda att motsasen är fastslagen.
Ja du har helt rätt jag överskattade läsarnas intellektuella förmåga. Tack för påpekande.
Citera
2018-06-08, 22:22
  #9309
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Ja du har helt rätt jag överskattade läsarnas intellektuella förmåga. Tack för påpekande.
DEt har inte med läsarnas intellektuella förmåga att göra.
Citera
2018-06-09, 02:08
  #9310
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nostradamos
Ditt svammel når helt nya nivåer. Enligt förundersökningen följde CW med på vad hon trodde var efterfest, vilket visade sig vara lögn. Det sista hon minns var att hon satt med kläderna på och skulle gå. Hon var inte särskillt påverkad.

Det är enbart hennes version, varför köper du en fd alkoholists helt obekräftade påståenden? Hålen hennes minne lär ju förresten vara lika med hålen i en schweizerost?

Citat:
Ursprungligen postat av nostradamos
Du verkar ha en hangup på att hon festade mycket. FV festade och knarkade garanterat mer.

Gjorde han? Det är väl inget bevis för att han har våldtagit någon?

Citat:
Ursprungligen postat av nostradamos
Men det är egentligen ovidkommande, det är inte lagligt att ha sex med någon som inte är medveten eller kapabel att freda sig, oavsett om tillståndet är självförvållat eller ej.

Nu vet inte vi om detta ägde rum såvida inte du gömde dig band FV:s lakan och såg och hörde hela händelseförloppet din stackare.

Citat:
Ursprungligen postat av nostradamos
Du säger att inget tyder på att FV begått övergrepp?

Japp, det finns inget som tyder på att han har begått någon våldtäkt. Du gör däremot ditt bästa för att våldta våra sinnen/hjärnor med dina sjuka påståenden.

Citat:
Ursprungligen postat av nostradamos
Vilken planet bor du på? 12 personer tyder på att FV begått övergrepp!

Nu blandar du ihop simpla raggförsök osv med den fd alkoholisten CW:s heltokiga påståenden. Att ragga kan aldrig någonsin vara lika med ett övergrepp. Man kan fråga sig om du är lika tokig som CW?

Citat:
Ursprungligen postat av nostradamos
Allt talar för att det stämmer. Han var allmänt känt som nerknarkad och grisig mot tjejer, så hans trovärdighet gentemot 12 st som vittnar mot honom är lika med noll.

Men FV har fortfarande inte våldtagit någon och det finns inga som helst bevis för detta så snacka inte skit din kverulant. Du beter dig förresten också grisigt här i tråden men det betyder inte att du är kapabel till grova övergrepp trots att du verkar lida av någonting allvarligt.
Citera
2018-06-09, 10:55
  #9311
Medlem
Mortarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Det är enbart hennes version, varför köper du en fd alkoholists helt obekräftade påståenden? Hålen hennes minne lär ju förresten vara lika med hålen i en schweizerost?

Men FV har fortfarande inte våldtagit någon och det finns inga som helst bevis för detta så snacka inte skit din kverulant. Du beter dig förresten också grisigt här i tråden men det betyder inte att du är kapabel till grova övergrepp trots att du verkar lida av någonting allvarligt.

Huruvida han har våldtagit eller inte vet möjligen han själv och hans potentiella offer. Han kan inte dömas men det innebär inte att han är en omtänksam och bra person som respekterar andra, det mesta i hans beteende tyder på motsatsen. Han har inte förklarat vad han menar med "dekadent leverne" eller "tölpaktigt beteende". Kanske betyder det att dra hem helpackade kvinnor, köra upp staken i ansiktet på dem och uppmana dem att "sug, sug för fan". Men att han likt dig inte anser att det är våldtäkt eller ens ett anmärkningsvärt beteende, utan att kvinnor som försatt sig i den situationen får skylla sig själva. Kanske betyder det att han inte kan bete sig i möblerade rum, helt enkelt saknar potträning, fortfarande inte är rumsren, vilket hans skriverier och plumpa agerande även i närtid tyder på och att någon ändring inte är i sikte. Men att det finns gott om män som känner att det bränns för egen del och som ser en möjlighet att genom Virtanen försvara och rättfärdiga även sitt eget beteende.

Som Virtanens lojale klon och själsfrände är du väl närmast att jämföra med Horace Engdahl i hans försvar av JCA, en person som du sannolikt också känner starka sympatier för. Men är det inte dags att lägga ner nu, din poäng att "den som inte har fällts i domstol är ren som snö, särskilt Fredrik Ramqvist" har nog uppfattas av de flesta i tråden?!
__________________
Senast redigerad av Mortarion 2018-06-09 kl. 11:16.
Citera
2018-06-09, 11:12
  #9312
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Våldtäkt eller inte, skit samma. Detta står mellan två onda människor men jag lutar åt att Virtanen är den värre av de två. Därför är det glädjande att han är den som tar mest stryk. Rättssäkerheten struntar jag fullkomligt i. Han har hatat på mig, min familj och mina svenska medmänniskor och principerna är sedan länge irrelevanta.

Hur länge håller han sig på ekonomiska fötter? Jag vill se honom sjunka så djupt det bara är möjligt. Exempel måste statueras och Virtanen är ett av flera objekt som ingår i det jobbet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback