Citat:
Mycket intressant!
Och mycket intressant att detta måste vara relativt allmänt känt och ingen säger något förutom du.
Håller med ang vänlista.
Återigen tack för info.
Gudarna ska veta den inte kommer ofta från m-stads bor.
Och ändå ska detta lösas tycks det tros ,vilken undebar filosofi.
Och mycket intressant att detta måste vara relativt allmänt känt och ingen säger något förutom du.
Håller med ang vänlista.
Återigen tack för info.
Gudarna ska veta den inte kommer ofta från m-stads bor.
Och ändå ska detta lösas tycks det tros ,vilken undebar filosofi.
Många historier har berättats bland Mariestadsborna under alla dessa år. Frågan är vad som kan vara sant och vad som bara är spekulationer. Det finns tydligen många som ska ha betett sig misstänkt den där natten och tiden därefter men hur ska man kunna veta om det hade med Helenas försvinnande att göra eller inte. Jag kommer ihåg den natten hon försvann trots att jag inte var så gammal då. Personligen så tycker jag det skulle vara svårt att inte minnas vad man gjorde samma natt som en ung tjej försvinner i lilla Mariestad. Detta var ju en händelse som alla blev berörda av på ett eller annat sätt. Jag minns att jag åkte bil genom stan den natten och det var mycket folk ute. Därför är det lite märkligt att inte fler personer har lagt märke till något. Men folk kanske inte vill bli indragna i något och håller därför hellre tyst. När ämnet kommer på tal finns det vissa som gärna diskuterar och spekulerar och tror sig veta en hel del. Medan andra känner sig obekväma och helst vill byta samtalsämne. Tror att det finns en och annan som vet mer än vad de vill säga. Och om det nu skulle vara så och dessa skulle bestämma sig för att berätta så är det inte ens säkert att någon skulle ta dem på allvar. För vem kan man lita på? Mycket komplicerat fall detta.