2018-03-01, 20:15
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Nja, PK hävdade att han hade sett PU gå mot Trädgårdsskolans parkering - eller så har jag fått den informationen vidarebefordrad i efterhand via PM av någon. Jag minns inte riktigt, men PK ska ha sagt detta.
Tog bort mitt inlägg. Tvekade över informationen.
Senast redigerad av FedupFlorence 2018-03-01 kl. 20:21.
Citera
2018-03-01, 20:15
Medlem
Hittade en intressant länk från P4 Skaraborg där PW har intervjuat Pilot på en rastplats.
Står att bilden är arrangerad, men misstänker att det är en "äkta" bild.
KM har alltid varit lite "grov" i kroppen. På senare år har det gått över till övervikt.
Mannen på bilden har grova under armar som kan stämma med KM samt att han har på sig arbetsbyxor som service personer har på sig. KM jobbar ju på Lorentzons styr så det kan ju stämma rätt bra.

En annan intressant grej han säger är att hans anhöriga inget vet..

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=97&artikel=6726495
Citera
2018-03-01, 20:34
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bantorget
Hittade en intressant länk från P4 Skaraborg där PW har intervjuat Pilot på en rastplats.
Står att bilden är arrangerad, men misstänker att det är en "äkta" bild.
KM har alltid varit lite "grov" i kroppen. På senare år har det gått över till övervikt.
Mannen på bilden har grova under armar som kan stämma med KM samt att han har på sig arbetsbyxor som service personer har på sig. KM jobbar ju på Lorentzons styr så det kan ju stämma rätt bra.

En annan intressant grej han säger är att hans anhöriga inget vet..

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=97&artikel=6726495

Det här med bilden har varit uppe för diskussion några gånger - mest på mitt initiativ. Jag tyckte att "tröjdelen" överensstämde väl med den tröja som PU har på sig på sin profilbild på Facebook (PU är ju snickare), så det är intressant att du gör samma iakttagelse, alltså att det kan handla om typ arbetskläder. Nu menar jag inte att mannen på radions bild är PU, men personen på bilden har i alla fall vad som kan liknas vid just arbetskläder på sig. Möjligen att mannen på bilden skulle kunna vara en ljudtekniker, men jag svårt att tro att en sådan behövdes - inte minst med tanke på att mannens identitet behövde skyddas. PW och MÖ bör ju ha klarat av att göra intervjun på egen hand. Eller så släpade de med en stackare på kontoret ut på gräsmattan för "fotografering".
Senast redigerad av Ugglan. 2018-03-01 kl. 20:36.
Citera
2018-03-01, 20:45
Medlem
Citat:
Det här med bilden har varit uppe för diskussion några gånger - mest på mitt initiativ. Jag tyckte att "tröjdelen" överensstämde väl med den tröja som PU har på sig på sin profilbild på Facebook (PU är ju snickare), så det är intressant att du gör samma iakttagelse, alltså att det kan handla om typ arbetskläder. Nu menar jag inte att mannen på radions bild är PU, men personen på bilden har i alla fall vad som kan liknas vid just arbetskläder på sig. Möjligen att mannen på bilden skulle kunna vara en ljudtekniker, men jag svårt att tro att en sådan behövdes - inte minst med tanke på att mannens identitet behövde skyddas. PW och MÖ bör ju ha klarat av att göra intervjun på egen hand. Eller så släpade de med en stackare på kontoret ut på gräsmattan för "fotografering".

Titta på bilden på framsidan på denna länken och notera kläderna. KM står och hänger över dörren på förarsidan.

http://www.lorentzonsstyr.se/
Citera
2018-03-01, 21:21
Medlem
Citat:

Ugglan, ditt resonemang kan tyckas ganska oväsentligt och i att kontrastera bilderna. Som du skriver har du fört saken till diskussion flertalet gånger, på ditt eget intiativ. Var finns det väsentliga i att upprepade gånger orera om dessa bilder, då du själv motsäger ändamålet genom att yttra, ”Nu menar jag inte att mannen på radions bild är PU”?

Sådana resonemang kan liknas vid intellektuell idioti, nu menar jag inte att den skrivandes är en idiot, utan mer att resonemanget kan liknas vid sådant.
Citera
2018-03-01, 22:20
Medlem
Hörru Bantorget ! Du skrev att du läst tråden men då borde du veta att det inslaget är ingen nyhet och kläderna har vänts ut och in så man knappt kunde skilja rätt från avig. Det får mig att tro att du trollar och vill få igång ältandet igen! Inget illa menat alltså men hallå !!!! Tack för bild iallafall! Kan någon annan styrka att det är K-arin och K-las, för säkerhets skull? Jävligt söt tjej! Hur kunde jag missa henne 😜
Citera
2018-03-01, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svanunge
Hörru Bantorget ! Du skrev att du läst tråden men då borde du veta att det inslaget är ingen nyhet och kläderna har vänts ut och in så man knappt kunde skilja rätt från avig. Det får mig att tro att du trollar och vill få igång ältandet igen! Inget illa menat alltså men hallå !!!! Tack för bild iallafall! Kan någon annan styrka att det är K-arin och K-las, för säkerhets skull? Jävligt söt tjej! Hur kunde jag missa henne 😜

Lägg av nu va
Ja har inte suttit och lusläst varenda inlägg i den här tråden.. så mycket tid har iaf inte jag över.
Men du har självklart rätt till din åsikt.
Inget illa menat alltså.
Citera
2018-03-01, 22:49
Medlem
Donnabellos avatar
Citat:
Bild

https://imgur.com/HCBsRLe

Det är INTE KB eller KJ på kortet jämför med kort på hennes FB konto.
K har mindre smile denna ser ut som en bredkäftat groda. Var är pilotglasögonen som han bar sedan högstadiet.
Lyrstaraggare.
Citera
2018-03-01, 22:53
Medlem
Ang.mitt inlägg i Jan.
Eriksson i efternamn.
Citera
2018-03-01, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atervandsgrand4
Ugglan, ditt resonemang kan tyckas ganska oväsentligt och i att kontrastera bilderna. Som du skriver har du fört saken till diskussion flertalet gånger, på ditt eget intiativ. Var finns det väsentliga i att upprepade gånger orera om dessa bilder, då du själv motsäger ändamålet genom att yttra, ”Nu menar jag inte att mannen på radions bild är PU”?

Sådana resonemang kan liknas vid intellektuell idioti, nu menar jag inte att den skrivandes är en idiot, utan mer att resonemanget kan liknas vid sådant.
Kasta inte sten i glashus!!!!
Kan inte du bara säga vad du vet istället? Du snackar om allt du INTE vet! VARFÖR är du rädd att tala ur skägget, det kan ju få dig off the hook!
Senast redigerad av Svanunge 2018-03-01 kl. 23:00.
Citera
2018-03-01, 22:57
Medlem
Citat:
Lägg av nu va
Ja har inte suttit och lusläst varenda inlägg i den här tråden.. så mycket tid har iaf inte jag över.
Men du har självklart rätt till din åsikt.
Inget illa menat alltså.
Schysst! Tycker bara att det inte behöver lusläsas för att fastna i den del som handlar om dokumentären MEN du har rätt! Det är mycket att läsa igenom!
Här har varit mycket troll och jag ber om ursäkt om jag har fel, ok?! Det kanske var förhastat!

Tillägg efter att jag sett att det finns tveksamheter om foto: ...eller inte! Tiden får utvisa! 😉
Senast redigerad av Svanunge 2018-03-01 kl. 23:02.
Citera
2018-03-01, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donnabello
Det är INTE KB eller KJ på kortet jämför med kort på hennes FB konto.
K har mindre smile denna ser ut som en bredkäftat groda. Var är pilotglasögonen som han bar sedan högstadiet.
Lyrstaraggare.

KB var ljushårig på den tiden och är mörkhårig nu. Om hon färgade håret då, nu eller om hårfärgen bytt färg på nått annat mystiskt sätt vet jag inte. Hon hette för övrigt Eriksson i efternamn på den tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in