2018-06-06, 18:50
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Tänk på att MLS avgörs i ett slutspel det är först då som Zlatan skall vara som bäst om LA Galaxy tar sig dit vill säga.

Hur man kommer i grundserien är inte så intressant så länge man tar sig till slutspelet.

Ja, Zlatan är ju känd för att vara bäst när det gäller! Stora matchernas man!
Citera
2018-06-06, 18:57
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Ja, Zlatan är ju känd för att vara bäst när det gäller! Stora matchernas man!
Höhö. Inhemskt har han väl ändå varit hyfsad i de stora matcherna, eller?
Citera
2018-06-06, 18:59
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Höhö. Inhemskt har han väl ändå varit hyfsad i de stora matcherna, eller?

Beror väl på vad man definerar som stora matcher, tänkte mer på avgörande matcher inom CL & EM/VM.
Citera
2018-06-06, 19:01
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Beror väl på vad man definerar som stora matcher, tänkte mer på avgörande matcher inom CL & EM/VM.
Derbyn, cupslutspel? Det var ju det som det pratades om, Galaxys eventuella slutspel. Inte CL eller mästerskap med Sverige.
Citera
2018-06-07, 13:04
Medlem
7.2PaRichterskalans avatar
Är det någon som kan länka Z's nya reklam video(bethard) när han har blågul mundering?
Det han åstadkommer i den ska tydligen vara asans bra
Citera
2018-06-07, 13:37
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7.2PaRichterskalan
Är det någon som kan länka Z's nya reklam video(bethard) när han har blågul mundering?
Det han åstadkommer i den ska tydligen vara asans bra
Han är ett veritabelt geni...
https://twitter.com/i/status/1004435431805595649
Citera
2018-06-07, 13:46
Medlem
7.2PaRichterskalans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Tack tack så mycket!
Ahhh den är guld värd
Citera
2018-06-07, 14:41
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie

Forfarande tusen gånger bättre än de genanta citaten i tredje person och lejonreferenserna.
Citera
2018-06-07, 15:34
Medlem
BarryHeros avatar
Zlatan har hoppat hajen.

Tror inte ens kidsen tycker han är cool längre.
Citera
2018-06-07, 21:38
Medlem
Har bara en fråga: varför Zlatan?

Du är en pajas.

Tyckte det fanns en viss aura/magi/integritet kring honom som person när han spelade men nu är den som bortblåst. Riktigt lågt.

Om jag varit Z hade jag satsat på en grej och med kvalitét. Typ som Borg och kallingarna. Kanske skor eller t-shirts av det exklusivare slaget.

Och sen startat upp en välgörenhetsstiftelse. Det skulle varit hans primära target tycker jag. Typ att i ghetton och favelorna göra nåt för folket eftersom han alltid trycker på att han kommer från R-gården (vilket inte är sant om man får tro Flygare).

Nu känns det som att han gör allt och allt blir mindre bra. Han horar ut sig helt enkelt.
Citera
2018-06-08, 14:17
Medlem
mjukmjukares avatar
Varför håller Zlatan på att gå ner sig så i "kränkt-dyn" som om det vore så synd om honom.
Sverige har älskat denne Zlatan i en jävla massa år och under oändliga matcher både här och där.
11 Guldbollar! Ingen av dem ifrågasatt av någon.

Men det är något som skaver hos Zlatan likt förbannat.
Han går nu och då ut och hävdar att han aldrig känt sig svenskt älskad m.m.
Och nu senast i ett LA Galaxy twitter & intervju kommer senaste salvan:
"Media tycker inte att jag ska vara med i landslaget under VM vilket är typisk svensk mentalitet".
Dessutom raljerar han om ALLA klubbar han har spelat för och vunnit för så om någon vet hur man vinner så är det han. Och det är delvis helt sant naturligtvis. Dock kanske inte nödvändigtvis i VM 2018 av flera orsaker.

Han skadade sig som bekant illa, inte riktigt har hittat sitt gamla jag, att han själv har avslutat sin karriär i Landslaget och att den grupp som idag står redo och har tagit Sverige till detta VM, inte bör ha en Zlatan bara för Zlatans skull är också sant. Zlatan har bett att få lämna landslagsuppdragen.
Varför denna bitterhet nu?

Om sen att Zlatan också åldras, inte platsar pga olika anledningar och om/att det lyser ett slutljus i tunneln även för Zlatan som idrottsman, det kan vi diskutera i oändlighet.

Men jag blir inte klok på och tycker inte om hans offentliga offerkofteroll som han tokblåser i just nu!!
Den saknar sanning och substans.
Så.
Håll huvudet högre än så Zlatan. Håll dig till den sanningen som råder.
Sverige har inte tyckt om dig, inte gillat dig.
Sverige har avgudat dig under flera decennier!!

Citera
2018-06-08, 15:15
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Men jag blir inte klok på och tycker inte om hans offentliga offerkofteroll som han tokblåser i just nu!!
Vettigt inlägg, kan bara instämma. Visst, det måste vara något av en chock för honom när vindarna vänder och helt plötsligt verkar varenda svensk vara överens om att Zlatan är passé. Man tycker att han borde kunna blicka tillbaka på en extremt framgångsrik karriär och inse att han ju faktiskt har blivit hyllad och älskad genom åren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in