Citat:
Ursprungligen postat av
snigel1
Nu uttrycker du dig åter som en fransk kärring i brist på argument. Vi diskuterar nu TV 4 och inget annat. Vad andra gör och inte gör är naturligtvis också intressant generellt.
Nej, glöm det – nu ska vi gå till botten med det här om det så ska ta ett år eller två.
3 centrala fakta i målet:
1) All stor riksmedia utom TV4 rapporterade om och diskuterade Novusmätningen i allmänhet och SD-siffran i synnerhet.
2) TV4 har inga issues med att nämna SD-framgångar. För bara en vecka sedan hette det
SD kan bli största parti - nya succésiffror i TV4 väljaropinion.
3) TV4 slutade rapportera om Novus i februari 2017 när Novus gick till SVT. Även de Novusmätningar som innehöll strålande nyheter för PK-eliten ignorerades.
Din förklaring:
”
TV4 nämner inte SD eftersom det faller sig helt naturligt om man är journalist i MSM”.
Det låter som du inser fullständigt orimligt mot bakgrund av punkterna 1-3, så nu vill jag att du utvecklar din argumentation tills den når basala rimlighetskrav.