Citat:
Ursprungligen postat av
Fnysington
Jag antar dock att du i konsekvensens namn förutspår en uppgång på SD iom UG? (du vet redan vad jag anser om folkhemsfilmen)
Det finns absolut en möjlighet till det. Intervjun med Morgan Johansson och Tomas Tobé på slutet gynnade knappast S och M.
Frågan är dock vilken vinkling nästa veckas UG om alt-högern får, och om det missgynnar SD.