Citatet nämner överhuvudtaget inte ordet
våld, än mindre att taskiga kommentarer på internet skulle kunna utgöra det.
Ja, vad tråden handlar om är alltså just personligt riktade trakasserier som förmedlas via PM. Det är också vad jag hela tiden har diskuterat här.
Ja, om man anser personliga kommentarer om hur man är ett luder som ska våldtas är lika essentiellt för Flashback som fäktning är för en fäktningsklubb så visst.
Jag förstår att jag kan uppfattas som otrevlig i diskussioner emellanåt, men återigen, jag skickar inte PM till folk för att tala om att de är luder som borde våldtas. Mitt beteende, och det den här tråden faktiskt diskuterar, är inte jämförbart.
Vad vet du? Tänker du på allvar låtsas att du vet mer om mig om varför kvinnor undviker att vara publika på Flashback?
Okej... så ditt exempel
kunde ha handlat om en kvinna, därför bevisar det att dåligt beteende inte är könsbundet.
Om du med "ta ansvar för sitt eget beteende" menar att man ska behöva ta emot kommentarer om hur man ska våldtas, så nej, jag tycker inte att någon ska behöva "ta ansvar för sitt eget beteende".
Tja, vad hette det när du anklagade mig för att "projicera min kvinnliga kultur" på forumets män?
"Kärring är ett beteende."
Jovisst, när det är "Gertrud" som pratar om hur hon blir hatad är det ingen som spelar offer, då handlar allt om "principer". Vilken tur att "Gertrud" inte är som de där äckliga manipulerande feministerna, som uppenbarligen inte blir hatade på riktigt. Det är helt klart inte Gertrud som hycklar i tråden genom att fokusera på enskilda personers smådryga kommentarer och kalla dem för "våld" i en tråd som är tänkt att handla om trakasserier och hot.
Jovisst, när min inkorg fylls med kommentarer om hur jag är ett feministluder så handlar det om hur jag saknar social kompetens, men när det är kvinnor som "hatar" (på ospecificerat vis) "Gertrud" så heter det att
"Jag får skit av kvinnor för att jag finns." Jag tror att vi börjar ana den röda tråden nu.
Återigen, det här handlar inte om att jag vill skyddas från kritik, utan bara om att jag vill slippa ta emot PM med grafiska beskrivningar av hur jag ska våldtas. Du fortsätter driva den här tesen att jag inte har rätt att klaga för att jag ägnar mig åt "verbal misshandel", men inget jag skriver på det här forumet kommer i närheten av den skit tråden egentligen är avsedd att diskutera.
Du har faktiskt helt rätt, jag har en tendens att dras in i de här fucking skitdebatterna där jag får för mig att jag ska ställa vissa individer mot väggen för deras uppenbara inkonsekvens, men eftersom ni alltsomoftast förnekar er oavsett vad så brukar det sluta med att jag slösar min tid långt efter att jag gjort min poäng.
Så tack för att du påminner mig om att lägga av med det här tramset nu.
Ni kan bara vänta på att ett dussin personer rapporterar samma konto och inte ta krafttag mot problemet när det först visar sig?