2004-07-01, 18:45
Administrator
admins avatar
Det finns några användare som roar sig med att trakassera kvinnliga användare på forumet. Som skickar PM där de kallar dem dem för horor och så vidare.
Sådant är INTE acceptabelt.
Jag är ledsen ifall jag inte agerat hårdare tidigare.
De som har trakasseras kan kontakta mig via PM. I de fall detta upprepas kommer de användarna (som trakasserar) att kastas ut omgående.

admin
2004-07-01, 18:54
Medlem
Henkeeee-s avatar
Har du möjlighet att kontrollera äktheten i sådana påståenden?
2004-07-01, 19:12
Bannlyst
Killar som trakasseras av tjejer behöver inte kontakta dig eller?
2004-07-01, 19:15
Medlem
Henkeeee-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Killar som trakasseras av tjejer behöver inte kontakta dig eller?

Nu verkar det ju inte som om just det är ett så stort problem, hade det varit det så hade nog admin sagt till om det också.

Den stora risken här är ju i mitt tycke att det kanske är svårt att verifiera dessa kvinnors påståenden, därför frågar jag admin hur han ska bära sig åt för att göra det.
2004-07-01, 19:25
Medlem
ÄlskaMigs avatar
verifiera kan man val gora genom att skicka trakasseri pm:et vidare till admin.
2004-07-01, 19:26
Bannlyst
Sorgligt om sånt förekommer. Vad är det för jävla fittor till killar som gör sånt?
2004-07-01, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Sorgligt om sånt förekommer. Vad är det för jävla fittor till killar som gör sånt?
Jaså? Du är en sån som använder det kvinnliga könsorganets namn som skällsord? Sexist!

För att återgå till ämnet, ett bra initiativ från admin.
2004-07-01, 19:32
Medlem
xatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
Admin borde ha full möjlighet att kolla i databasen direkt och där se exakta innehållet samt avsändare och tidpunkt.
2004-07-01, 19:34
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xatrix
Admin borde ha full möjlighet att kolla i databasen direkt och där se exakta innehållet samt avsändare och tidpunkt.

vad jag vet så har admin absolut ingen tillgång till personliga pm. Frågan har varit uppe förut, bla i samband med läckor och andra obehagliga pm.
2004-07-01, 19:36
Medlem
xatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
vad jag vet så har admin absolut ingen tillgång till personliga pm. Frågan har varit uppe förut, bla i samband med läckor och andra obehagliga pm.
Nu är jag inte helt hundra på hur vBulletins databastabeller ser ut, men av egen erfarenhet i phpBB så har man om man har tillgång till databasen (via shell eller grafiskt gränssnitt) full insyn i all data som finns.
2004-07-01, 19:44
Medlem
Henkeeee-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Då kan admin alltså inte verifiera sanningen i ett sådant påstående? Vore intressant att höra hur han hade tänkt sig att det här skulle gå tillväga!

Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
Skulle väl vara ganska enkelt att fake'a ett sådant?

.
2004-07-01, 19:56
Bannlyst
Jag själv hade raderat dom, och sett lite glad ut att nån orkar ödsla energi. Det måste ju finnas nån kärlek till detta .. svarar man dom inte heller, så tröttnar väl dom. Det är ju trots allt ett forum. Tar man åt sig av att nån kallar en hora här så vetifan om man inte ska logga av en månad eller två.

Om inte annat, så tycker ja då frågan varit uppe förut. LÄGG ut dom skickat dessa PM. annars är väl snart hela flashbacks kvinnoliga trakasserad.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in