2018-06-05, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad är det här? Har de aldrig hittat en porrtidning i skogen förut? Vad i hela friden får dem att trott detta skulle vara ett organiserat trafficking-läger??

Hur kan du vara så urbota korkad att du väljer att ignorera alla andra saker och endast fokuserar på porrtidningen??

Så du hade inte funderat det minsta lilla ifall du hittade detta ställe själv i skogen? Ibland undrar man vadfan du håller på med egentligen.
Citera
2018-06-05, 10:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tlk00
Hur kan du vara så urbota korkad att du väljer att ignorera alla andra saker och endast fokuserar på porrtidningen??

Så du hade inte funderat det minsta lilla ifall du hittade detta ställe själv i skogen? Ibland undrar man vadfan du håller på med egentligen.

Är väl självklart man hade funderat, men uteliggarställen i skogarna är knappast ovanligt och den här platsen ligger nära mexikanska gränsen där familjer säkert kan ha passerat och tvingats fly i en hast... Att direkt anta att det skulle vara ett pedofilnäste är ju bara långsökt men återkom gärna när de har orkat gräva klart i de där påstådda gravarna..

Du tycker inte själv det är det minsta underligt att det var just Craig Sawyer som gick ut med den här nyheten? Inget du reflekterar över alls? För mig är det ungefär lika trovärdigt som om Arnstad skulle råka springa på ett sd-fascistläger i skogen..
Citera
2018-06-05, 11:23
Medlem
Citat:
Är väl självklart man hade funderat, men uteliggarställen i skogarna är knappast ovanligt och den här platsen ligger nära mexikanska gränsen där familjer säkert kan ha passerat och tvingats fly i en hast... Att direkt anta att det skulle vara ett pedofilnäste är ju bara långsökt men återkom gärna när de har orkat gräva klart i de där påstådda gravarna..

Du tycker inte själv det är det minsta underligt att det var just Craig Sawyer som gick ut med den här nyheten? Inget du reflekterar över alls? För mig är det ungefär lika trovärdigt som om Arnstad skulle råka springa på ett sd-fascistläger i skogen..

Ett "uteliggarställe" som består av en behållare under marken där en vuxen får svårt att få plats. Med barnleksaker och kläder. Och snaror i träd som veteraner jämför med "rape trees"

Allt tyder verkligen på att det bara är ett vanligt uteliggerställe du..

Jag bryr mig inte det minsta vem som har hittat stället, vad spelar det för roll? Det existerar ju fortfarande.
Citera
2018-06-05, 11:34
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ett "uteliggarställe" som består av en behållare under marken där en vuxen får svårt att få plats. Med barnleksaker och kläder. Och snaror i träd som veteraner jämför med "rape trees"

Allt tyder verkligen på att det bara är ett vanligt uteliggerställe du..

Jag bryr mig inte det minsta vem som har hittat stället, vad spelar det för roll? Det existerar ju fortfarande.

Svårt att få plats? Det står en jävla byrå där inne! Men fick jag välja själv skulle jag hellre sova utanför än inne i en tunna...
Barnleksaker och kläder har jag redan förklarat med att det kan ha bott flyktingar där vid något tillfälle.

Craig Sawyer är veteran från militären - jag hoppas i alla fall inte det innebär speciella kunskaper om vad nu ett "rape tree" är för nåt..
Du ser ialltså ngen som helst risk för bias i att Craig Sawyer som ett år tidigare suttit och babblat nonsens med infowars om att 3000 pedofiler skulle ha arresterats är källan till detta fynd?

Jämför med vilket övergivet zigenarläger (eller romsk campingsite eller vad det nu heter på pk-svenska) som helst och berätta vad skillnaden skulle vara...
https://petterssonsblogg.se/2013/09/08/zigenarlager-stadas-for-over-150-000-kronor/

EDIT: Sen har jag ju rätt svårt att tro att USAs politiska elit skulle åka ut till den här avfallshögen för några pedofiliritualer, så frågan är väl även vad detta egentligen har med Q att göra?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-06-05 kl. 12:01.
Citera
2018-06-05, 12:24
Medlem
Citat:
Vad är det här? Har de aldrig hittat en porrtidning i skogen förut? Vad i hela friden får dem att trott detta skulle vara ett organiserat trafficking-läger??
Värt att fundera över är förstås att mannen som nu hittat detta är Craig Sawyer, samma kille som redan för ett år sedan satt hos Infowars/Alex Jones och i en diskussion om pizzagate berättade att 3000 elitpedofiler (ja, han sa så) hade arresterats.. Craig har även skyllt LA-skjutningen på demokratiska antivapen-lobbyister.
Jag förstår att detta inte är särskilt uppseendeväckande för de som redan tror på allt detta, men då kanske ni istället kan fundera på faktumet att Craig har varit ansvarig för säkerheten åt både McCain, Rumsfeld och självaste Hillary - det borde väl få topplocket att lossna på Q-anhängarna..

http://www.theeventchronicle.com/cabal-exposed/former-navy-seal-craig-sawyer-3000-elite-pedophiles-arrested-media-silent/
https://en.wikipedia.org/wiki/Craig_Sawyer

Det här var ju en nyhet som neonnettle (extremt välkänd hittepå-site) släppte, och den dog väl rätt fort - men har du en källa på att det skulle ha dykt upp ett brev nu så vore det intressant att se.

Re: Craig Sawyer, han startade Veterans For Child Rescue (V4CR) 2017 och har efter att han drog igång det rapporterat om de 3000 pedofilerna. Han verkar ju ganska samkörd med Q i detta, satanic rituals and murders.

Du har sett filmen gissar jag och läst kommentarerna på 8chan av dom som säger sig varit där?
Jag såg remmar som satt på träd i barnhöjd, två träd på armlängdsavstånd från varandra.
Jag såg ett inrett hål som inte passade en vuxen som var övertäckt.
Jag såg inte p-tidningar och kondomer, det var efter uttalanden.

Vi lär väl veta om nån vecka om dom hittar någonting där, kommentarer av en som säger sig varit där hävdar att dom grävde men slutade när lukten blev för kraftig och att dom tar dit egna likhundar eftersom polisen vägrat.

Detta är ju ganska definitivt så har vi inte hört någonting vidare om nån vecka, eller det vanliga babblet om att bilder och filmer är för hemska för att visas, så får du rätt

Det var detta brev jag tänkte på,
http://victuruslibertas.com/2017/04/podesta-seeking-immunity-from-doj-and-fbi-in-return-for-testimony-against-hillary/
Citera
2018-06-05, 12:33
Medlem
När det gäller child trafficking så är det väl ett högst reellt problem worldwide och i US?
På något sätt måste dom ju föras in i US så att det skulle ligga transit-camps för trafficking nära gränsen till Mexiko, tex i Tucson, är väl en lågoddsare egentligen?

https://www.nbcnews.com/news/us-news/84-children-rescued-120-human-traffickers-arrested-across-u-s-n812156

https://www.novahti.com/trafficking-statistics/

https://www.indystar.com/story/opinion/2018/01/11/human-trafficking-statistics-how-many-people-victims/1013877001/

http://www.foxnews.com/us/2017/10/19/fbi-busts-sex-trafficking-ring-selling-3-month-old-for-600.html
Citera
2018-06-05, 12:38
Medlem
Citat:
Jämför med vilket övergivet zigenarläger (eller romsk campingsite eller vad det nu heter på pk-svenska) som helst och berätta vad skillnaden skulle vara...
[url]https://petterssonsblogg.se/2013/09/08/zigenarlager-stadas-for-over-150-000-kronor/[/url

Nu är väl just romerna väldigt inblandade i trafficking när dom forslar tiggare och prostituerade i alla åldrar till Sverige och lever illegalt var det passar så att jämföra med ett tiggarläger stärkte inte ditt argument
Citera
2018-06-05, 12:52
Medlem
Citat:
Svårt att få plats? Det står en jävla byrå där inne! Men fick jag välja själv skulle jag hellre sova utanför än inne i en tunna...
Barnleksaker och kläder har jag redan förklarat med att det kan ha bott flyktingar där vid något tillfälle.
Dom som sovit där kanske inte hade fritt fram att välja på vad dom tyckte kändes skönast?

Okej, ja har du förklarat det för oss redan så kan vi ju lämna den delen helt och hållet, bevisat och klart....

Snarorna då?

Citat:
Craig Sawyer är veteran från militären - jag hoppas i alla fall inte det innebär speciella kunskaper om vad nu ett "rape tree" är för nåt..
Du ser ialltså ngen som helst risk för bias i att Craig Sawyer som ett år tidigare suttit och babblat nonsens med infowars om att 3000 pedofiler skulle ha arresterats är källan till detta fynd?

Nej, men att han vet nog mer om det än dig och mig. Jag visste inte ens vad det var förens idag.

Citat:
https://petterssonsblogg.se/2013/09/08/zigenarlager-stadas-for-over-150-000-kronor/

Hade jag besökt båda platserna har jag reagerat mera på det ena, absolut. Förstår inte ens hur du kan jämföra dom platserna med varandra..

Citat:
EDIT: Sen har jag ju rätt svårt att tro att USAs politiska elit skulle åka ut till den här avfallshögen för några pedofiliritualer, så frågan är väl även vad detta egentligen har med Q att göra?

Det är ingen som har sagt det heller.. Men dom måste ju komma någonstans ifrån, och eftersom det är vid gränsen känns det rimligt.

Och efter dina svar känns det som att du förnekar att sex/child trafficking ens existerar i denna värld.

Det är alltså deras bedömning av platsen, som sett liknande ställen tidigare i sina liv pga av sin erfarenhet.
https://www.youtube.com/watch?v=3bYZH4jlrmg
Senast redigerad av tlk00 2018-06-05 kl. 13:05.
Citera
2018-06-05, 15:18
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Nu är väl just romerna väldigt inblandade i trafficking när dom forslar tiggare och prostituerade i alla åldrar till Sverige och lever illegalt var det passar så att jämföra med ett tiggarläger stärkte inte ditt argument

Tror nog romerna är en extrem minoritet bland trafficking ligorna de som är experter på att exportera sexslavar är trots allt de brottssyndikat som kommer från forna östblocket, de var experter på det under 1990-Talet och de lär vara det än idag
Citera
2018-06-05, 16:48
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Dom som sovit där kanske inte hade fritt fram att välja på vad dom tyckte kändes skönast?

Okej, ja har du förklarat det för oss redan så kan vi ju lämna den delen helt och hållet, bevisat och klart....

Snarorna då?

Nej, men att han vet nog mer om det än dig och mig. Jag visste inte ens vad det var förens idag.

Hade jag besökt båda platserna har jag reagerat mera på det ena, absolut. Förstår inte ens hur du kan jämföra dom platserna med varandra..

Det är ingen som har sagt det heller.. Men dom måste ju komma någonstans ifrån, och eftersom det är vid gränsen känns det rimligt.

Och efter dina svar känns det som att du förnekar att sex/child trafficking ens existerar i denna värld.

Det är alltså deras bedömning av platsen, som sett liknande ställen tidigare i sina liv pga av sin erfarenhet.
https://www.youtube.com/watch?v=3bYZH4jlrmg

Tyvärr kan jag givetvis inte påstå att sex/child trafficking inte förekommer (däremot är jag minst sagt tveksam till påståenden om 3000 arresterade elitpedofiler, att HRC och Huma skulle våldta barn och flå dem, att det förekommer sataniska pedofilritualer med politiska höjdare i en källare som inte ens finns under en pizzeria i Washington, att bröderna Podesta skulle ha kidnappat Madeleine McCann osv osv) - det är bara det att när någon med kopplingar till Alex Jones och co helt plötsligt hittar en hög bråte i skogen (eller snarare en övergiven industritomt) och förklarar att det nog är en bas för trafficking så blir jag minst sagt fundersam över hur mycket som är fakta och hur mycket som är bias.. när sedan polisen säger att de inte ser något misstänkt och förklarar att det ser ut som om uteliggare bott där blir det ju knappast mer trovärdigt.

Det hela blir lite.. ropa varg..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-06-05 kl. 17:43.
Citera
2018-06-05, 17:55
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Re: Craig Sawyer, han startade Veterans For Child Rescue (V4CR) 2017 och har efter att han drog igång det rapporterat om de 3000 pedofilerna. Han verkar ju ganska samkörd med Q i detta, satanic rituals and murders.
Precis, samma argument vi hört åtminstone sen pizzagate började men fortfarande inte ett enda reellt bevis - var och vilka är dessa påstådda 3000 arresterade "elitpedofiler" t.ex?

Citat:
Du har sett filmen gissar jag och läst kommentarerna på 8chan av dom som säger sig varit där?
Jag såg remmar som satt på träd i barnhöjd, två träd på armlängdsavstånd från varandra.
Jag såg ett inrett hål som inte passade en vuxen som var övertäckt.
Jag såg inte p-tidningar och kondomer, det var efter uttalanden.
Filmen har jag sett och läst en hel del kommentarer - men jag har inte kollat på chan - finner det bara hopplöst snårigt och har tröttnat på det.

Citat:
Vi lär väl veta om nån vecka om dom hittar någonting där, kommentarer av en som säger sig varit där hävdar att dom grävde men slutade när lukten blev för kraftig och att dom tar dit egna likhundar eftersom polisen vägrat.
Japp, vi får vänta och se - fast detborde väl inte ta en vecka att gräva upp ett lik om det nu finns något där.

Citat:
Det var detta brev jag tänkte på,
http://victuruslibertas.com/2017/04/podesta-seeking-immunity-from-doj-and-fbi-in-return-for-testimony-against-hillary/
Tack, det hade jag inte sett. Kan inte säga så mycket om det utöver att de flesta på nätet verkar ju övertygade om att det är en förfalskning, vissa har t.ex. försökt hitta avsändaren Robin Kellert på PerkinsCoie utan framgång (även jag), och man kan ju även tycka detta borde blåst upp till något större efter så här lång tid om det hade substans - men det går ju knappast att bevisa, här är dock ett försök att jämföra brevhuvudet med ett äkta Perkinscoie brevhuvud som pekar på förfalskning, men bevis är det förstås inte: https://theconservativetreehouse.com/2017/03/30/rep-adam-schiff-responds-to-white-house-challenge-to-review-obama-surveillance/comment-page-1/
Citera
2018-06-05, 18:16
Medlem
Citat:
Tyvärr kan jag givetvis inte påstå att sex/child trafficking inte förekommer (däremot är jag minst sagt tveksam till påståenden om 3000 arresterade elitpedofiler, att HRC och Huma skulle våldta barn och flå dem, att det förekommer sataniska pedofilritualer med politiska höjdare i en källare som inte ens finns under en pizzeria i Washington, att bröderna Podesta skulle ha kidnappat Madeleine McCann osv osv) - det är bara det att när någon med kopplingar till Alex Jones och co helt plötsligt hittar en hög bråte i skogen (eller snarare en övergiven industritomt) och förklarar att det nog är en bas för trafficking så blir jag minst sagt fundersam över hur mycket som är fakta och hur mycket som är bias.. när sedan polisen säger att de inte ser något misstänkt och förklarar att det ser ut som om uteliggare bott där blir det ju knappast mer trovärdigt.

Det hela blir lite.. ropa varg..

Jag förstår vad du skriver. Men det jag vet om child trafficking är att de är pengar inblandat, det är alltså inte som att köpa en hora på något gatuhörn. Vi pratar pengar.

Sen att det inte finns något bevis till poddesta eller clinton just i detta fall håller jag helt med om.

Men enligt mig är det folk med pengar som sysslar med barnhandel/pedofili.

Och att det här inte är något uteliggarställe är jag helt övertygad om, vill du ha mera bevis för det är det helt okej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in