2018-06-03, 19:58
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Ja nu har det väl varit en rejäl build up till något och sen försvann Q.

Risken att det blir samma sak som innan jul och jag tappar sugen igen är väl överhängande men hoppet är det sista som överger en

Har ni sett bilderna från övervakningskamerorna inne på ett ställe med pingisbord och halvnakna tjejer som ligger på dom och en bild på någon som ser ut som HRC som är på väg dit (ja rejält long-shot, jag vet..)?
Enligt dom som postat skall det finnas en film, kommentarer på det?

Jag förstår inte, IG report kommer om en vecka och Clinton foundation är under utredning. Vad spelar det för roll i nuläget om Q skriver? Enjoy the show!
Citera
2018-06-03, 21:01
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in84ever
Det sägs att Israel har kärnvapen riktade mot alla europeiska huvudstäder och att de har 400 stycken. Ska man göra något åt det kanske Trump behöver leka med djävulen först på djävulens villkor.
Judar är patologiska lögnare, men ja, de har Nukes riktade mot Europa, "Samson Option" som de kallar det när de hyllar världens första självmordsbombare och de här rätt ofta sina genocide-fantasier som Op-Ed artiklar i media av judar för judar, som den här:
"Op-ed calls on Israel to nuke Germany, Iran" https://www.timesofisrael.com/op-ed-calls-on-israel-to-nuke-germany-iran/

Citat:
Ursprungligen postat av in84ever
Snart kommer judarna i tråden till Israels försvar och säger "det har vi... förlåt de inte alls"!
Jo men det jag retar mig på är det är sionistisk kontrollerad AI som styr förtroendet av Trump, under hela valrörelsen och de fortsätter vara så. De kan till o med sitta och erkänna det på CNN: https://youtu.be/So93QSsJBLk från Black Childs: Trump & the Zio-Freemasons

De valde Trump framför Hillary för att få deras Ambassad flyttad till Jerusalem, och ett kommande storkrig mot Iran. De behöver fortsatt förtroende från amerikanska folket, därför den här psykologiska operationen (krigsföringen) i form av "Qanon"
Citera
2018-06-03, 21:38
Medlem
Pussykings avatar
Nu har jag ägnat hela eftermiddagen och kvällen till att skumma igenom alla Q poster från start till den senaste. Jag skriver skummat för jag har inte klickat på alla länkar eller grävt ner mig i det jag glömt betydelsen av. Jag har siktat in mig på den större bilden, och den har definitivt klarnat.

De första posterna är betydligt lättare att läsa än de senare mer kryptiska. En tidig ögonöppnare var att Q pratar om vikten av att väcka de svarta som slentrianröstar på demokraterna. Det som nu sker med Kanye och inte minst Kardashian.

Det står också helt klart att det är som jag tidigare sagt, det spelar ingen roll om vi väljer att tro på det eller inte, det handlar om att förstå vad som händer, när det händer. Kanske framförallt om internet plötsligt ligger nere, som Q varnar kommer att ske.

Jag tror vi har ett par spännande månader framför oss.
Citera
2018-06-04, 09:47
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Nu har jag ägnat hela eftermiddagen och kvällen till att skumma igenom alla Q poster från start till den senaste. Jag skriver skummat för jag har inte klickat på alla länkar eller grävt ner mig i det jag glömt betydelsen av. Jag har siktat in mig på den större bilden, och den har definitivt klarnat.

De första posterna är betydligt lättare att läsa än de senare mer kryptiska. En tidig ögonöppnare var att Q pratar om vikten av att väcka de svarta som slentrianröstar på demokraterna. Det som nu sker med Kanye och inte minst Kardashian.

Det står också helt klart att det är som jag tidigare sagt, det spelar ingen roll om vi väljer att tro på det eller inte, det handlar om att förstå vad som händer, när det händer. Kanske framförallt om internet plötsligt ligger nere, som Q varnar kommer att ske.

Jag tror vi har ett par spännande månader framför oss.

Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Är Kardashian svarta?

Ja, det var ju knappast det som var intressant med mitt inlägg, utan det intressanta är naturligtvis bilden som skapas när man läser om Q s alla poster från start. Det blir tydligt att det funnits en plan från början, och en tidsplan. Det som sker, sker för att det är planerat att ske, och vi börjar närma oss upplösningen.

Redan närmaste veckan kan vi vänta oss att saker faller på plats. Måndagen den 11/6 är det senatsförhör om Hillarys emailhistoria.

Om man följer Qanon tråden på twitter rapporteras det om ett läger i skogen i Tucson Arizona som veteraner har hittat där de misstänker att det förekommit smuggling av barn till pedofiler. Tecken på gravar där det kan finnas kroppar, etc. polisen vill inte undersöka, media vill inte rapportera.

Marken ägs av Cemex som har kopplingar till Clinton Foundation och ägs delvis av Bronfman-Rotschilds. Borgmästare i Tucson är Jonathan Rotschild. Hashtaggen för detta är OperationBackyardBrawl.
Citera
2018-06-04, 09:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ja, det var ju knappast det som var intressant med mitt inlägg, utan det intressanta är naturligtvis bilden som skapas när man läser om Q s alla poster från start. Det blir tydligt att det funnits en plan från början, och en tidsplan. Det som sker, sker för att det är planerat att ske, och vi börjar närma oss upplösningen.

Redan närmaste veckan kan vi vänta oss att saker faller på plats. Måndagen den 11/6 är det senatsförhör om Hillarys emailhistoria.

Om man följer Qanon tråden på twitter rapporteras det om ett läger i skogen i Tucson Arizona som veteraner har hittat där de misstänker att det förekommit smuggling av barn till pedofiler. Tecken på gravar där det kan finnas kroppar, etc. polisen vill inte undersöka, media vill inte rapportera.

Marken ägs av Cemex som har kopplingar till Clinton Foundation och ägs delvis av Bronfman-Rotschilds. Borgmästare i Tucson är Jonathan Rotschild. Hashtaggen för detta är OperationBackyardBrawl.

Det var dock den enda faktan i ditt inlägg utöver kommentaren om internet som ju inte har hänt än - resten är bara dina tolkningar av hur du upplever det Q skrivit och det är förstås helt upp till dig att tycka vad du vill.
Citera
2018-06-04, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Handlar inte konspirationsteorier just om tro och tolkning?

Men utveckla gärna dina tankar kring hur en ohederlig Obama skulle kunnat bana väg för avskaffandet av 2nd amendment genom att förklara att han stödjer det?

Jag har inga direkta-tankar om hur en ohederligt Obama tänker! Jag är inte Amerikan!
Citera
2018-06-04, 23:16
Medlem
Citat:

Här har vi en länk som sammanfattar CEMEX/pedofili incidenten, det börjar hetta till rejält där borta i USA.

https://www.neonrevolt.com/2018/06/03/veterans-on-patrol-uncover-childtrafficking-network-in-tuscon-operationbackyardbrawl-wherearethechil dren/

Q-posten om internets nedsläckning kan bli intressant, när man vänder på texten upp och ner så ser det ut som en pistol. Let's get prepared!

EDIT: glömde länken...
Senast redigerad av St0ny 2018-06-04 kl. 23:19.
Citera
2018-06-05, 05:57
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Din twitter föreslår att du är vänster men här kom du ut som en riktig antisemit, var står du egentligen politiskt eller tillhör du antisemit-vänstern - pro palestina?

Blev mest nyfiken för du brakar på rejält ovan
Jag har ingen Agenda, ni får gärna spela med i det här sionistiskt kontrollerade rollspelet om ni vill det för ett konstgjort förtroende åt Donald Trump är dess syfte, enda jag vill är att ni är medvetna om vilka som rycker i trådarna och vilken Agenda de har.

Även om det säkert finns små nuggets av sanning in-bakat i det här, precis som de gör hos till exempel infowars och deras olika shills så har det inget gott uppsåt och är från en kultur där ljuga för goyims anses vara någonting som är bra. Ser man den sionistiska Agenda och vad Qanon gör så går de antingen hand i hand eller helt döljer vad som händer i verkligheten.

(Fast de var lite obehagligt ett tag när många köpte allt av "Q" som en helig sanning måste jag säga)

Trump ljög genom valrörelsen, och det fortsätter nu. Fast jag tror inte att alla som gått med i den här psykologiska operationen är onda människor (tvärtom).
Citera
2018-06-05, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Jag har ingen Agenda, ni får gärna spela med i det här sionistiskt kontrollerade rollspelet om ni vill det för ett konstgjort förtroende åt Donald Trump är dess syfte, enda jag vill är att ni är medvetna om vilka som rycker i trådarna och vilken Agenda de har.

Även om det säkert finns små nuggets av sanning in-bakat i det här, precis som de gör hos till exempel infowars och deras olika shills så har det inget gott uppsåt och är från en kultur där ljuga för goyims anses vara någonting som är bra. Ser man den sionistiska Agenda och vad Qanon gör så går de antingen hand i hand eller helt döljer vad som händer i verkligheten.

(Fast de var lite obehagligt ett tag när många köpte allt av "Q" som en helig sanning måste jag säga)

Trump ljög genom valrörelsen, och det fortsätter nu. Fast jag tror inte att alla som gått med i den här psykologiska operationen är onda människor (tvärtom).
Vad menar du att Q döljer?
Citera
2018-06-05, 06:56
Medlem
Det är ganska triumfatoriskt hos Q, trump och andra.

Nu är ju frågan vad som är den stora bomben för dom, kanske inte blir ett enormt wow men det känns som deras tärning är kastad.

Ja pedofil/trafficking-transit-camps kom stort nu, det är ganska mycket remmar som sitter i fastbingningshöjd på träd, använda kondomer och en liten bunker som bara ett barn kommer in i. På filmerna ser det inte ut som ett homeless camp.

Re: podesta, i mars 2017 erbjöd han immunitet mot att berätta allt, brev från hans advokat till DOJ åker runt.
Citera
2018-06-05, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder

Var mer nyfiken på var du står i debatten då ditt inlägg var antisemitiskt och jag tidigare inte uppfattat dig som det men det här svaret om Q är också ok
Citera
2018-06-05, 07:44
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det är ganska triumfatoriskt hos Q, trump och andra.
Nu är ju frågan vad som är den stora bomben för dom, kanske inte blir ett enormt wow men det känns som deras tärning är kastad.

Ja pedofil/trafficking-transit-camps kom stort nu, det är ganska mycket remmar som sitter i fastbingningshöjd på träd, använda kondomer och en liten bunker som bara ett barn kommer in i. På filmerna ser det inte ut som ett homeless camp.

Vad är det här? Har de aldrig hittat en porrtidning i skogen förut? Vad i hela friden får dem att trott detta skulle vara ett organiserat trafficking-läger??
Värt att fundera över är förstås att mannen som nu hittat detta är Craig Sawyer, samma kille som redan för ett år sedan satt hos Infowars/Alex Jones och i en diskussion om pizzagate berättade att 3000 elitpedofiler (ja, han sa så) hade arresterats.. Craig har även skyllt LA-skjutningen på demokratiska antivapen-lobbyister.
Jag förstår att detta inte är särskilt uppseendeväckande för de som redan tror på allt detta, men då kanske ni istället kan fundera på faktumet att Craig har varit ansvarig för säkerheten åt både McCain, Rumsfeld och självaste Hillary - det borde väl få topplocket att lossna på Q-anhängarna..

http://www.theeventchronicle.com/cabal-exposed/former-navy-seal-craig-sawyer-3000-elite-pedophiles-arrested-media-silent/
https://en.wikipedia.org/wiki/Craig_Sawyer

Citat:
Re: podesta, i mars 2017 erbjöd han immunitet mot att berätta allt, brev från hans advokat till DOJ åker runt.
Det här var ju en nyhet som neonnettle (extremt välkänd hittepå-site) släppte, och den dog väl rätt fort - men har du en källa på att det skulle ha dykt upp ett brev nu så vore det intressant att se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in