Citat:
Ursprungligen postat av
Pussyking
Nu har jag ägnat hela eftermiddagen och kvällen till att skumma igenom alla Q poster från start till den senaste. Jag skriver skummat för jag har inte klickat på alla länkar eller grävt ner mig i det jag glömt betydelsen av. Jag har siktat in mig på den större bilden, och den har definitivt klarnat.
De första posterna är betydligt lättare att läsa än de senare mer kryptiska. En tidig ögonöppnare var att Q pratar om vikten av att väcka de svarta som slentrianröstar på demokraterna. Det som nu sker med Kanye och inte minst Kardashian.
Det står också helt klart att det är som jag tidigare sagt, det spelar ingen roll om vi väljer att tro på det eller inte, det handlar om att förstå vad som händer, när det händer. Kanske framförallt om internet plötsligt ligger nere, som Q varnar kommer att ske.
Jag tror vi har ett par spännande månader framför oss.
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Är Kardashian svarta?
Ja, det var ju knappast det som var intressant med mitt inlägg, utan det intressanta är naturligtvis bilden som skapas när man läser om Q s alla poster från start. Det blir tydligt att det funnits en plan från början, och en tidsplan. Det som sker, sker för att det är planerat att ske, och vi börjar närma oss upplösningen.
Redan närmaste veckan kan vi vänta oss att saker faller på plats. Måndagen den 11/6 är det senatsförhör om Hillarys emailhistoria.
Om man följer Qanon tråden på twitter rapporteras det om ett läger i skogen i Tucson Arizona som veteraner har hittat där de misstänker att det förekommit smuggling av barn till pedofiler. Tecken på gravar där det kan finnas kroppar, etc. polisen vill inte undersöka, media vill inte rapportera.
Marken ägs av Cemex som har kopplingar till Clinton Foundation och ägs delvis av Bronfman-Rotschilds. Borgmästare i Tucson är Jonathan Rotschild. Hashtaggen för detta är OperationBackyardBrawl.