2018-04-08, 20:52
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Nu bad man honom säga "Tip top tippy top". Inte "Tip top", inte "tippy top" utan specifikt "Tip top tippy top".

Varför svarar du inte på mina andra frågor angående kraschade militärhelikoptrar / jets senaste veckorna?
Bränderna i Trump Tower på kort tid?

Du delar många likheter med folk som har autism. Du zoomar in på en enda grej som du anser motbevisa en konspirationsteori (postar du någonsin i något annat forum?!) och sen kör du stenhårt på det samtidigt som du ignorerar allt omkring som du inte har ett svar på.

Väntar spänt på din förklaring!

Jo det var enbart ”tip top” anon bad om:
https://pbs.twimg.com/media/DZ1uYT1VoAAYd9h.jpg:large

Att jag inte bryr mig om två bränder och några militära olyckor är för att Q varken förutspått dessa eller jag finner det underligt. Vad ska man säga om det liksom?!
Citera
2018-04-08, 20:56
Medlem
Citat:
Nu bad man honom säga "Tip top tippy top". Inte "Tip top", inte "tippy top" utan specifikt "Tip top tippy top".

Varför svarar du inte på mina andra frågor angående kraschade militärhelikoptrar / jets senaste veckorna?
Bränderna i Trump Tower på kort tid?

Du delar många likheter med folk som har autism. Du zoomar in på en enda grej som du anser motbevisa en konspirationsteori (postar du någonsin i något annat forum?!) och sen kör du stenhårt på det samtidigt som du ignorerar allt omkring som du inte har ett svar på.

Väntar spänt på din förklaring!

POTUS & JFK JR.
Relationship.
Plane crash 1999.
HRC Senate 2000.
The “Start.”
Enjoy the show.
Q
Citera
2018-04-08, 21:00
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jo det var enbart ”tip top” anon bad om:
https://pbs.twimg.com/media/DZ1uYT1VoAAYd9h.jpg:large

Fel av mig, låt gå.

Citat:
Att jag inte bryr mig om två bränder och några militära olyckor är för att Q varken förutspått dessa eller jag finner det underligt. Vad ska man säga om det liksom?!

Varför skulle Q förutså dessa attacker? De riktar sig inte mot Deep State-globalisterna, snarare tvärt om.
Citera
2018-04-08, 21:03
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Fel av mig, låt gå.

Varför skulle Q förutså dessa attacker? De riktar sig inte mot Deep State-globalisterna, snarare tvärt om.

Varför diskuterar vi det då?
Citera
2018-04-08, 21:08
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Varför diskuterar vi det då?

För att Q nämnt krascherna vid flera tillfällen?

Bränderna vet jag ej om han har nämnt direkt, men det är många som nämner det i samband med Qs inlägg. Personligen anser jag att det är intressant med två bränder i TT på så kort tid.
Citera
2018-04-08, 21:10
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
POTUS & JFK JR.
Relationship.
Plane crash 1999.
HRC Senate 2000.
The “Start.”
Enjoy the show.
Q

Intressant. Finns det någon koppling mellan JFK Jr och Hillarys val till senaten år 2000?

Edit: verkar antydas att Hillary hade något med kraschen att göra:

https://www.reddit.com/r/greatawakening/comments/8artue/q_1082_potus_jfk_jr_relationship_plane_crash_1999/

Citat:
Kal-El48Where we go one, we go All. - Q 20 points 48 minutes ago
Exactly JFK Jr. was killed. If I’m not mistaken, there was some talk of him running for something back then.

Citat:
drt70Godspeed. - Q 27 points 47 minutes ago
The senate seat that Hilary eventually won

Han verkar aldrig sagt officiellt att han skulle ställa upp, dock dog han 1 år och 4 månader innan valet. Möjligt att Hillary visste att han tänkte ställa upp och därför såg till att han försvann:

Citat:
geeksaresexygirlNew arrival. [score hidden] 5 minutes ago
There were polls. He had independently contacted a company and hired them to "test the waters" and "poll" potential voters to see if there was interest. While not strictly polls in the most definitive sense he did hire a company to inquire with individuals in the voting area. Since he never officially announced his intention to run I had assumed the same thing. I did some research on this months ago. While hard to find, if you dig deep enough and read, you will find info on this subject.
Senast redigerad av Fizzlor 2018-04-08 kl. 21:17.
Citera
2018-04-08, 21:18
Medlem
Citat:
Fel av mig, låt gå.

Q har visst tipsat om attackerna... Som är riktade mot patrioterna, beordrade av NWO, eller "deep state" i sina försök att få till ett fullskaligt ww3

http:// www.foxnews.com/us/2018/04/07/2-soldiers-killed-in-helicopter-crash-at-fort-campbell.html
Coincidence?
Statistically impossible?
Pray.
Day [1]
Q

Utslagningen av den underjordiska basen:
>922343
Epicenter.
Full house.
They are all here.
24/7/365.
Enjoy the show.
Q

Next week.
BOOM.
BOOM.
BOOM.
Q

och det finns fler exempel, dom vet att det är nära ett ww3. varför ta hem alla soldater för att säkra gränsen..
Citera
2018-04-08, 21:20
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
För att Q nämnt krascherna vid flera tillfällen?

Bränderna vet jag ej om han har nämnt direkt, men det är många som nämner det i samband med Qs inlägg. Personligen anser jag att det är intressant med två bränder i TT på så kort tid.

Är det något statistiskt avvikande med den senaste tidens krascher?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_accidents_and_incidents_involving_military _aircraft_(2010–present)

Eller finns det något annat som Q uppmärksammat som gör att du tycker vi bör diskutera krascherna? Jag vet liksom inte riktigt vad du far efter...

Citat:
Ursprungligen postat av natione-suecos
Q har visst tipsat om attackerna...

Att kommentera något i efterhand är väl inte så mycket att imponeras av direkt..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-04-08 kl. 21:24.
Citera
2018-04-08, 21:21
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natione-suecos
Q har visst tipsat om attackerna... Som är riktade mot patrioterna, beordrade av NWO, eller "deep state" i sina försök att få till ett fullskaligt ww3

http:// www.foxnews.com/us/2018/04/07/2-soldiers-killed-in-helicopter-crash-at-fort-campbell.html
Coincidence?
Statistically impossible?
Pray.
Day [1]
Q

Utslagningen av den underjordiska basen:
>922343
Epicenter.
Full house.
They are all here.
24/7/365.
Enjoy the show.
Q

Next week.
BOOM.
BOOM.
BOOM.
Q

och det finns fler exempel, dom vet att det är nära ett ww3. varför ta hem alla soldater för att säkra gränsen..

Där ser man Är för dåligt insatt, brukar bara kolla ibland om det händer något speciellt i världen som kan vara kopplat till Q, eller om det nämns på andra håll.

Vad var det där med den underjordiska basen?
Citera
2018-04-08, 21:23
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_accidents_and_incidents_involving_military _aircraft_(2010–present)

Eller finns det något annat som Q uppmärksammat som gör att du tycker vi bör diskutera krascherna? Jag vet liksom inte riktigt vad du far efter...

Beror väl på. Större delen av alla krascher på listan är andra länders.
Citera
2018-04-08, 21:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Beror väl på. Större delen av alla krascher på listan är andra länders.

Ja men vad är det då du finner anmärkningsvärt??
Citera
2018-04-08, 21:26
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:

Jag nämnde krascherna som ett exempel på något som skulle tala för att Q inte bara är någon som LARPar.
Sen om det är statistiskt signifikant återstår att se, jag vet inte hur ofta amerikanska militärhelikoptrar och flygplan brukar störta. När det sker flera gånger på bara några veckor i dessa tider så reagerar man såklart.
Han har nämnt de vid flera tillfällen, så det är relevant för tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in