Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Svårt att få plats? Det står en jävla byrå där inne! Men fick jag välja själv skulle jag hellre sova utanför än inne i en tunna...
Barnleksaker och kläder har jag redan förklarat med att det kan ha bott flyktingar där vid något tillfälle.
Dom som sovit där kanske inte hade fritt fram att välja på vad dom tyckte kändes skönast?
Okej, ja har du förklarat det för oss redan så kan vi ju lämna den delen helt och hållet, bevisat och klart....
Snarorna då?
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Craig Sawyer är veteran från militären - jag hoppas i alla fall inte det innebär speciella kunskaper om vad nu ett "rape tree" är för nåt..
Du ser ialltså ngen som helst risk för bias i att Craig Sawyer som ett år tidigare suttit och babblat nonsens med infowars om att 3000 pedofiler skulle ha arresterats är källan till detta fynd?
Nej, men att han vet nog mer om det än dig och mig. Jag visste inte ens vad det var förens idag.
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Jämför med vilket övergivet zigenarläger (eller romsk campingsite eller vad det nu heter på pk-svenska) som helst och berätta vad skillnaden skulle vara...
https://petterssonsblogg.se/2013/09/08/zigenarlager-stadas-for-over-150-000-kronor/
Hade jag besökt båda platserna har jag reagerat mera på det ena, absolut. Förstår inte ens hur du kan jämföra dom platserna med varandra..
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
EDIT: Sen har jag ju rätt svårt att tro att USAs politiska elit skulle åka ut till den här avfallshögen för några pedofiliritualer, så frågan är väl även vad detta egentligen har med Q att göra?
Det är ingen som har sagt det heller.. Men dom måste ju komma någonstans ifrån, och eftersom det är vid gränsen känns det rimligt.
Och efter dina svar känns det som att du förnekar att sex/child trafficking ens existerar i denna värld.
Det är alltså deras bedömning av platsen, som sett liknande ställen tidigare i sina liv pga av sin erfarenhet.
https://www.youtube.com/watch?v=3bYZH4jlrmg