Citat:
Någon skrev att de flesta inte känner till Özz bravader. Förutom att ha varit på SvT, youtube och på Aftonbladet så är det "Mest sett" av Aftonbladets videos. Jag tror alla sett Özz in action, ABs klipp får alla att välja sida mot Özz, säkert även kurder. Man kan ju tänka sig själv, om en man umgås eller har något att göra med Özz så riskerar man att bli pedofilanklagad så fort Özz blir sur. Det är ju bara att hålla så långt avstånd som möjligt från en sån person:
https://www.aftonbladet.se/tv/a/251710
Hade jag haft honom ppbokad på något så skulle jag genomföra det med så lite uppmärksamhet som möjligt och sedan aldrig svara på ett telefonsamtal från honom (Eller låta ens barn svara!
)
https://www.aftonbladet.se/tv/a/251710
Hade jag haft honom ppbokad på något så skulle jag genomföra det med så lite uppmärksamhet som möjligt och sedan aldrig svara på ett telefonsamtal från honom (Eller låta ens barn svara!
)Jag tror faktiskt folk inte haft den koll de borde ha haft, men nu börjar fokus hamna på dessa klaner som Özz är en produkt av. Özz är en fähund. Resultatet av ogynnsam avel inom släkten! Kombon välvilja från oss, minimal utbildning och bristande kunskaper om hur riktiga pengar intjänas, blir en komiker som häcklar dumma och rasistiska svenskar.
Det tog tid för Özz att fatta att detta kommer drabba honom ekonomiskt. Det krävdes några inställda gigg, men i övrigt har Özz inte förstått hur illa det är att bli rik på den skit han sysslar med! Özz fattar inte enkla saker som att det är inte en kamp mellan honom och Janne Josefsson. Det alla andra förstår, är att det bara handlar om att en journalist inte fick svar på sina frågor om svartbygget på Gotland, och nu är det dags att andra journalister avslutar det Janne påbörjade. Janne Josefsson jobbar inte längre på Uppdrag Granskning, har Özz missat det?
Özz har fått skriva i Expressen, men journalist är han inte. De blir dråpligt när konkurrenten Aftonbladet ägnar sig åt seriös journalistik, genom att öppna för skriverier om en hycklare i integrationsindustrin. Özz är bara en bedragare i mängden som får hålla låda på Expressen.
Vi får hoppas att de alla inom media tar sig "mod" och rapporterar om hur Akilov finansierade sin terrorism och sitt mördande. Det är intressant hur ett välutvecklat land som Sverige har advokater och andra offentliga personer som Özz, som skiter i skatter och avgifter, bryter mot arbetsrätten och penningtvättslagen. Hur de som kriminella lyckas komma undan som goda, och hur de som vill se likhet inför lagen är rasister, är Sveriges förfall i ett nötskal.
Özz, och den debila advokaten Debbie är inte offer! Det är vi som är offer för deras skattebedrägerier! Det är de som drabbades på Drottninggatan som är offer för terrorism!
Det är så skandalöst att detta inte lett till åtal. Vi alla måste undra, vad det är som pågår inom rättsväsendet när vissa skyddade grupper kommer undan utan några rättsliga konsekvenser när de betalat ut svarta pengar till mördaren Akilov?
Senast redigerad av Vresrosen 2018-06-04 kl. 09:48.
Senast redigerad av Vresrosen 2018-06-04 kl. 09:48.