Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-22, 00:47
  #6973
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Observerade för övrigt att Özz nu börjat med en ny taktik på Twitter:

Han får ju efter varje inlägg en skitstorm av kommentarer som frågar efter Svågern mm. Folk som har tröttnat på hans hyckleri, skattesmitning, svartarbete och terroristfinansiering.

Sedan finns det alltid en liten klick henvänster-clowner som ger positiva kommentarer "Özz, du är så modig, tillsammans besegrar vi mörkret"

Özz nya taktik är att svara på alla positiva kommentarer så de hamnar överst. Men han gör det inte direkt utan låter Tweeten svalna någon dag så att folk har tappat intresse för den. Sedan retweetar han andra som en sinnessjuk dåre så att hans inlägg snabbt ska sjunka undan.

Exempel: https://twitter.com/ozznujen/status/1009308100032192512

På så vis tror han att det ser ut som om de flesta kommentarer är positiva

Özz! Tyvärr bergsmannen! Ingen går på den lätta
Din karriär är slut. Det är över. Sluta nu medan du har någon värdighet kvar för fan!
Citera
2018-06-22, 02:31
  #6974
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Kredd att du ändå mailade och påtalade problemet. Skulle fler göra som du skulle vi snabbt få ett friskare och sundare samhälle där sådana som Özz skulle få väldigt svårt att komma undan konsekvenserna av skattesmitning, svartarbete och terroristfinansiering.



Att Expressen upplåter utrymme är inte förvånande för min del. Expressen med sverigefientlige Thomas Mattsson och hans värdelösa s.k "journalister" har alltid varit ute efter att förolämpa och förnedra intelligensen på det svenska folket. Att Özz skriver där är helt logiskt. Blir folk uppretade tycker Mattsson bara att det är roligt.

Hur Akademikerförbundet tänker begriper jag inte. Det är ju en kärring med där i videon som verkar skratta ihjäl sig åt Özz och allt han säger. Hur fan tänker hon? Hon ser ju för faen förälskad ut. Det är vidrigt.

Trösterikt är dock att se det svenska folket peppra på med kommentarer. De kan stänga kommentarsfältet så mycket de vill, de lär knappast ha varit oberörda av alla som kommenterade. Sanningen finns där, folk gillar inte skattesmitning, svartarbete och terroristfinansiering.

Özz kan låtsas att det regnar hur mycket han vill, hans karriär ser ut som en snögubbe i april: Den kanske finns kvar just nu, men framtiden ser inte alltför munter ut.
Man kan bara hoppas att majoriteten av den svenska befolkningen låter bli att sponsra honom och bojkottar honom även om deras fack har gett dem gratisbiljetter.
Citera
2018-06-22, 09:53
  #6975
Medlem
Le-Hericons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Kredd att du ändå mailade och påtalade problemet. Skulle fler göra som du skulle vi snabbt få ett friskare och sundare samhälle där sådana som Özz skulle få väldigt svårt att komma undan konsekvenserna av skattesmitning, svartarbete och terroristfinansiering.

//

Trösterikt är dock att se det svenska folket peppra på med kommentarer. De kan stänga kommentarsfältet så mycket de vill, de lär knappast ha varit oberörda av alla som kommenterade. Sanningen finns där, folk gillar inte skattesmitning, svartarbete och terroristfinansiering.

Tack, jag gör det lilla jag kan. Jag har tidigare tjatat mycket om det här; av den enkla orsaken att det är viktigt att Özz inte ska få gå "fri" ur det här. Och ju fler som påminner de som engagerat honom i olika evenemang om vilken person han (och/eller hans familj/släkt) är; desto större genomslag får det. Därav mina enträgna inlägg om detta. Om vi slutar protestera; så utgår Lözz och hans "kunder" att allt är ok och förlåtet nämligen.

DET FÅR INTE SKE.
Citera
2018-06-22, 12:07
  #6976
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Man kan bara hoppas att majoriteten av den svenska befolkningen låter bli att sponsra honom och bojkottar honom även om deras fack har gett dem gratisbiljetter.

Det viktigaste av allt är att en kommande regering förbjuder att skattemedel sponsrar kultur, media, religioner, etc.
Sedan kan Özz, Ernman, Pascalidou. m.fl. se sig om efter vanliga arbeten!
Citera
2018-06-22, 12:21
  #6977
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Le-Hericon
Tack, jag gör det lilla jag kan. Jag har tidigare tjatat mycket om det här; av den enkla orsaken att det är viktigt att Özz inte ska få gå "fri" ur det här. Och ju fler som påminner de som engagerat honom i olika evenemang om vilken person han (och/eller hans familj/släkt) är; desto större genomslag får det. Därav mina enträgna inlägg om detta. Om vi slutar protestera; så utgår Lözz och hans "kunder" att allt är ok och förlåtet nämligen.

DET FÅR INTE SKE.
Helt rätt. Håll uppe trycket. Men använd ett vårdat språk så att det inte är möjligt att börja dilla om "hat" från Özz & hans supportrar.
Citera
2018-06-22, 13:53
  #6978
Medlem
Le-Hericons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Helt rätt. Håll uppe trycket. Men använd ett vårdat språk så att det inte är möjligt att börja dilla om "hat" från Özz & hans supportrar.
Precis. Med fakta på ett vettigt framlagt sätt blir det bäst genomslag. Att genom könsord, svordomar och andra invektiv förnedra Özz funkar inte - då blir det bara "rasist-nazist-fascist-hatisk-svans-hot".

Det är faktiskt jäkligt viktigt att formulera sig på ett bra sätt för bäst genomslag. Och; jag uppmanar, nu som tidigare folk att höra av sig till alla ställen som anlitat Özz och/eller släkten och påtala den dåliga idén i det.
Citera
2018-06-22, 17:45
  #6979
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Le-Hericon
Tack, jag gör det lilla jag kan. Jag har tidigare tjatat mycket om det här; av den enkla orsaken att det är viktigt att Özz inte ska få gå "fri" ur det här. Och ju fler som påminner de som engagerat honom i olika evenemang om vilken person han (och/eller hans familj/släkt) är; desto större genomslag får det. Därav mina enträgna inlägg om detta. Om vi slutar protestera; så utgår Lözz och hans "kunder" att allt är ok och förlåtet nämligen.

DET FÅR INTE SKE.
Utlåtandet från Advokatsamfundet betyder nada. Det Nujens bör oroa sig för på riktigt har inte börjat än (vad vi vet).
SKV kommer följa upp detta, något annat vore grovt tjänstefel. SKV är inte heller lika infiltrerat av vänsteraktivister som andra myndigheter.
Och om - på något underligt vis - ingenting av (de redan klarlagda) skattebrotten utreds, så kommer någon annan (t.ex. Janne Josefsson) se till att det blir ett jävla liv.
Citera
2018-06-22, 17:59
  #6980
Medlem
Frammes avatar
Jag undrar fortfarande vad Bert sysslar med. Han ger ju inte upp i första taget och här finns så jäkla mycket smuts att städa i. Men som sagt. Den som väntar på något gott och det gör vi. Hur i helsefyr kan Lözzen få slippa undan med detta. Jag blir iskall bara av att se denna håriga apa. Till alla som har bokat honom. Hur i helvete kan NI leva med er själva? Skandal!!!!
Citera
2018-06-22, 18:59
  #6981
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Jag undrar fortfarande vad Bert sysslar med. Han ger ju inte upp i första taget och här finns så jäkla mycket smuts att städa i. Men som sagt. Den som väntar på något gott och det gör vi. Hur i helsefyr kan Lözzen få slippa undan med detta. Jag blir iskall bara av att se denna håriga apa. Till alla som har bokat honom. Hur i helvete kan NI leva med er själva? Skandal!!!!

Kanske inte skall rota i andras smuts när man själv är en skojare full med smuts
Citera
2018-06-22, 19:10
  #6982
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Kanske inte skall rota i andras smuts när man själv är en skojare full med smuts
Bertans affärer kan ju pratas om, men det är ingen nyhet i sej. Den eventuella nyheten är Berts eventuella avslöjanden om den bergsklättrande, håriga familjen som hatar svenskar och är lagförbrytare. Dessutom tror dom att vi svenskar är analfabeter med Expressens hjälp. Nä, piss off. Loppet är kört.
Citera
2018-06-22, 21:42
  #6983
Medlem
Conny63s avatar
skattesmitning, svartarbete och terroristfinansiering är det lagligt nu ?
Citera
2018-06-22, 22:13
  #6984
Avstängd
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Utlåtandet från Advokatsamfundet betyder nada. Det Nujens bör oroa sig för på riktigt har inte börjat än (vad vi vet).
SKV kommer följa upp detta, något annat vore grovt tjänstefel. SKV är inte heller lika infiltrerat av vänsteraktivister som andra myndigheter.
Och om - på något underligt vis - ingenting av (de redan klarlagda) skattebrotten utreds, så kommer någon annan (t.ex. Janne Josefsson) se till att det blir ett jävla liv.

Jag hoppas verkligen att du får rätt.




Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
skattesmitning, svartarbete och terroristfinansiering är det lagligt nu ?

Det återstår att se.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback