Citat:
Ursprungligen postat av
riskybizzy
Vill du utveckla hur du kom fram till det?
Det är inte jag som kommit fram till det utan Lasse Borgnäs och sedermera Sven Anér. De borde få pengarna. Anér är död och jag tror Lasse skiter i det. Ge pengarna till något stackars barnhem i Ryssland så att de kan köpa teddybjörnar och mat till de stackars barnen. Där gör det mer nytta än att göda våra tjocka bukar. På allvar alltså. Finns inte en "svenne" privatspanare som behöver pengarna mer än de som inte har ett skit i den här världen. På tal om Ryssland. Fråga Putin vem som knäppte Palme. Han vet. KGB/GRU vet allt. Men i det här fallet är det inte skyldiga, men de vet. De är endast skyldiga till att Tarkovksij via Pierre Schori fick komma till Sverige.
Jag passar på och också förklarar mitt användarnamn. Det har ingenting med Ivan att göra och ingen med något holländskt heller (van). Det är
I Vantör. En stadsdel i södra Stockholm. I Vantör. Fonetiskt, o/e som Ö. Jag har blivit kallad för ryss för ofta här. Jag är INTE ryss.
Anti Harald Avsan, en ung snubbe 1986, fimpade Olof Palme. Idag kvarstår bara frågan,
varför? Omran Shaban sköt Muammar Khaddafi i huvudet och sedermera blev själv mördad. Hur har Anti navigerat runt i träsket och lyckats undgå likvidering själv? Det ska tydligen vara demokrati Sverige...