Citat:
Ett lågvattenmärke av skittidningen Expressen.
Att ge Özz utrymme för en beklämmande pudel (så oäkta den kan bli) är ju illa nog, men det värsta är att skittidningen Expressen fullständigt har givit fan i att gräva på djupet vad det gäller Özz-klanens göromål.
Att Özz gjorde sig till en enorm pajas med den senaste blänkaren, det är en sak.
Men inser inte Expressen att de sjönk djupare i snuskets träsk, där de redan sjunkit dupt?
Citat:
Trots att du är hen-vänster så kommer det ibland vettiga inlägg från dig. Det här var ett av dem. Naturligtvis är din fråga mycket relevant och har, skulle jag våga påstå, hamnat lite i skymundan.
Så vi ställer den igen: När fan blev det ok att använda krönikörutrymme i en av Sveriges största kvällstidningar för att försöka rentvå sig i rent privata affärer? När?
Det här naggar ju även Expressens status å det grövsta. Och den var inte hög från början hos mig.
Ett lågvattenmärke för svensk press!
Bra skrivet.
Och jag tror du kan vara ganska lugn angående det sista. Det svenska folket, med undantag av några enstaka dårar, kommer inte att köpa detta.
Özz är rökt.
Hans karriär, så som den var fram till december förra året, kommer aldrig tillbaka. No way.
Så vi ställer den igen: När fan blev det ok att använda krönikörutrymme i en av Sveriges största kvällstidningar för att försöka rentvå sig i rent privata affärer? När?
Det här naggar ju även Expressens status å det grövsta. Och den var inte hög från början hos mig.
Ett lågvattenmärke för svensk press!
Bra skrivet.
Och jag tror du kan vara ganska lugn angående det sista. Det svenska folket, med undantag av några enstaka dårar, kommer inte att köpa detta.
Özz är rökt.
Hans karriär, så som den var fram till december förra året, kommer aldrig tillbaka. No way.
Expressens ägare ser kortsiktigt på det hela. Det som genererar klick är bra för företaget, skitsamma om skitblaskan förlorar all trovärdighet.
Oärligt journalistik ser till att skittidningen Expressen och Özz går hand-i-hand ned i skammens träsk.
Jag har mycket låga tankar om Expressen, men jag kunde inte föreställa mig att snuskblaskan kunde sjunka så här lågt!