Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Jag hade en annan debattstil då och jag fick rätt mycket skit i min första tråd. Nu hamnar jag inte lika ofta i de diskussionerna.
Du ljuger som en häst travar.
Här är dina inlägg från den tråden.
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=1062620&threadid=269 0875
Det du skriver om är att du får sexragg
(FB) Dejt som drar sig undan
Vilket det inte var Frifart skriver till alla tjejer och är alltid trevlig, han skrev också till dig att det inte var ett sexragg. Jag har sökt genom tråden inget tal om hot, och bara dessa prat om pm
Nästa tråd är du ledsen för att du inte får tillräcklig uppskattning
(FB) PM, och varför män har ett behov att gradera kvinnors utseenden
Här finns många människor som känner igen en lögnare när vi ser en.
Här skriver du om frifart igen
Citat:
Jag har fått diverse hot och män som tagit reda på var jag bor , eller bara meddelanden som är aggressiva under ytan.
Jag har ju ingen aning om hur "frifart" ser ut. Och jag har faktiskt fått en del meddelande. Tex p Facebook från snygga unga män, men det är det inte mindre creepy, då det oftast är något i stil med "vilka kksugarläppar du har, vill du ses på mitt hotellrum?", etc. Många utger sig för att vara affärsmän och har en bild på sig själva i kostym och dyr klocka. (Antagligen sökande lite vänsyerprassel). Framgångsrika snubbar som ser bra ut, likväl sliskigt.
Exemplet tar du från facebook och inte härifrån, - hur kan det komma sig om det var här du ficka alla hot, och det är fortfarande inte hot. Det är självframkallat raggande som är sååååå hemskt att du behöver tröst hos systrarna.
Kollar man trådarna i hindsight så är det uppanbart att du för feministisk propaganda. Här din första lögn
Citat:
Min första tråd, läs den. Visst kanske det finns de, men jag går iallafall inte igång på mysiga PM om deepthroat eller liknande. Eller hot om köra upp saker, våldta mig.
Deepthroaten kom från facebook och det andra är hittepå.
I det läget är tråden en lång offerkofta med forumets samlade feminister där ni vräker ur er hur ni blir illa behandlade som kvinnor här, vilket är bullshit. I början visste ingen att jag var kvinna, när man börjar känna varandra och folk visste det så var det ingen skillnad i bemötande, ta seden dit du kommer så går allt bra.
Det här är ett diskussionsforum och man blir bemött utifrån skriven text. Du påstod rätt tidigt att du blivit kallad uttjänta luderhora 580 gånger.
(FB) PM, och varför män har ett behov att gradera kvinnors utseenden Jag har svårt att tro att någon eller några orkar engagera sig i dig så pass. På den tiden rymde inkorgen inte heller 500 pm.
På alla gemensamma platser så formas kulturen av användarna. Här finns många män som är trötta på att särbehandla kvinnor, den som glider in här som ett offer som söker sympati får mothugg direkt.
Sedan kallar dessa kvinnor detta för hat och hot för att i alla fall få sympatier, en del går på det andra, not so much.
vilket skulle bevisa sig
Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Nä, du gillar mig inte bara, den inställningen är ju din att ha.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arkhamist
Sedär, nu har du fått en tråd som handlar om eventuella hot på Flashback att handla om hur synd det är om Buffy.
Man tar sig för pannan...