2018-06-03, 18:38
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Hmm, jag ser bara PM-brevet när jag kollar, kan det vara för att jag kollar på mobilen som det inte syns som det ska?
Ja det visade sig vara så, se inläggen ovanför.
Citera
2018-06-03, 18:42
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Ja det visade sig vara så, se inläggen ovanför.
Okej, får se om det kan fixas framöver.
Citera
2018-06-03, 18:43
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Tumme upp. Exakt så jag känner.

Så, Buffy... Att folk stissar med dig handlar inte om att du är kvinna. Det beror på att du är en idiot.

Vilka hot? Vilket hat? Skärmdumpar?

Samma sak gäller uppmärksamhetstörstande typer. Du älskar när människor uppmärksammar dig. Din största tillgång är ett par saftiga tuttar. Dom flashar du gärna. Kan du framförallt sedan gnälla över "sexism" och "hat" är det bonus. Går någon sedan i svaromål med dig så infogar du "hot" och då är det bonus på bonus.

Du pratar skit. Det är jag inte rädd för att säga rakt ut. Svammel-Maja.

Nä men så behändigt.

Jag har på andra konton kvar PM som är tio år gamla.
Det beror säkert både på att vissa ser mig som en idiot, och i vissa fall bidrar det att jag är kvinna. Det brukar framstå hur meddelanden uttrycks.

De värsta pm:n fick jag när jag började skriva här för två år sedan och har rensar bort dem. Hade ingen direkt anledning att spara dem för att det ”en dag”’ska komma en tråd där ämnet tas upp.
Citera
2018-06-03, 18:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Det beror säkert både på att vissa ser mig som en idiot, och i vissa fall bidrar det att jag är kvinna. Det brukar framstå hur meddelanden uttrycks.
#offerkofta.

Gertrud1 är också kvinna. Henne bemötte jag med respekt och uppskattning. Mitt bemötande av dig beror alltså inte på ditt kön utan istället på din avsaknad av förstånd.

Citat:
De värsta pm:n fick jag när jag började skriva här för två år sedan och har rensar bort dem. Hade ingen direkt anledning att spara dem för att det ”en dag”’ska komma en tråd där ämnet tas upp.
Varför inte? Spara och anmäl?

Eller är det så att de aldrig existerade? Att du hittade på dess existens nu i stundens hetta?
Citera
2018-06-03, 18:49
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Visst säger inte nick och avatar så mycket om kön på FB. Ändå verkar du tro dig veta att vissa har bilder på sina egna urringningar. Hur ska du ha det egentligen?
Buffy är välkänd, vi hade tidigare enlitensvamp bland andra.

Här har vi Buffy, hon har haft ett antal avatarer på sig själv. Och som du ser är det inte bara jag som inser att hon gör allt för uppmärksamhet.
Citat:
https://imageshack.com/user/Buffymylove

Citat:
Nej det beror inte på att du är en kvinna, det beror på att du beter dig som du är sjuk i huvudet. Förolämpningar brukar anpassas till mottagaren. Men igen

Pics or it didnt happen, de som du har på länken här ovan är ju verkligen inte hat och hot. Hade du fått det så hade du ju givetvis postat dem... Då hade du ju kunnat håva in ännu mer uppmärksamhet.

OnT om inte ens Buffy kan leverera skärmdumpar på hot så finns det förmodligen inga sådana här över huvud taget.
Citera
2018-06-03, 18:50
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
#offerkofta.

Gertrud1 är också kvinna. Henne bemötte jag med respekt och uppskattning. Mitt bemötande av dig beror alltså inte på ditt kön utan istället på din avsaknad av förstånd.

Eller är det så att de aldrig existerade? Att du hittade på dess existens nu i stundens hetta?

Klar hon gör, jag har sparat de meddelanden jag fått av användare som sticker ut.
Citera
2018-06-03, 18:51
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
#offerkofta.

När jag var ny här var jag rätt naiv och jag visste inte hur jag skulle gå till väga.
Vilken stunds hetta?
Citera
2018-06-03, 18:53
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Buffy är välkänd, vi hade tidigare enlitensvamp bland andra.

Här har vi Buffy, hon har haft ett antal avatarer på sig själv. Och som du ser är det inte bara jag som inser att hon gör allt för uppmärksamhet.

Nej det beror inte på att du är en kvinna, det beror på att du beter dig som du är sjuk i huvudet. Förolämpningar brukar anpassas till mottagaren. Men igen

Pics or it didnt happen, de som du har på länken här ovan är ju verkligen inte hat och hot. Hade du fått det så hade du ju givetvis postat dem... Då hade du ju kunnat håva in ännu mer uppmärksamhet.

OnT om inte ens Buffy kan leverera skärmdumpar på hot så finns det förmodligen inga sådana här över huvud taget.
Eh va? Nä jag har väl inte påstått att användaren som länkade min bild varken hotade eller hatade.
Citera
2018-06-03, 18:54
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
När jag var ny här var jag rätt naiv och jag visste inte hur jag skulle gå till väga.

Så du menar att du fick allvarligare hot innan folk insåg vilken attentionwhore du är?
Citera
2018-06-03, 18:55
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Eh va? Nä jag har väl inte påstått att användaren som länkade min bild varken hotade eller hatade.

På länken så har du ju exempel på kommentarer som du fått, bland annat att feminismen gjort dig sån.

Hade du grövre artilleri hade du använt det.
Citera
2018-06-03, 18:56
Avslutad
Citat:
Exakt.

Citat:
Klar hon gör, jag har sparat de meddelanden jag fått av användare som sticker ut.
Som jag skrev tidigare så har jag PM som är tio år eller äldre på andra användare. Det är inte så att de försvinner med tiden. Och om någon hotar med mord och våldtäkt så sparar man. Det är så enkelt.

Citat:
Vilken stunds hetta?
Naiv? Är det något du inte är så är det naiv.
Citera
2018-06-03, 18:58
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Så du menar att du fick allvarligare hot innan folk insåg vilken attentionwhore du är?
Jag hade en annan debattstil då och jag fick rätt mycket skit i min första tråd. Nu hamnar jag inte lika ofta i de diskussionerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in