2018-05-26, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawling
Tja. Har blivit erbjuden Laugh now cry later där min kran säger att dom är starka, 550mg. Är det ens möjligt i en knapp? Har hört om Donald Trump som legat runt 200-220mg och dom sägs ju vara bland bland dom starkaste.

Ngn som vet om LNCL kan vara så starka?

Det stämmer att de ligger på 550mg och skulle tippa på att den innehåller +200mg md.... Men man kan ju undra vad de resterande 350mg består av. Dock en extremt bra knapp, rekommenderar starkt.
Citera
2018-05-26, 12:51
Medlem
Någon som testat rosa/orangea warner bros eller grå dom perignon från FS?
Citera
2018-05-28, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannabiswarrior
Det stämmer att de ligger på 550mg och skulle tippa på att den innehåller +200mg md.... Men man kan ju undra vad de resterande 350mg består av. Dock en extremt bra knapp, rekommenderar starkt.

Skrev till min kran och han sa att dom vägde 550mg och gissade på att det skulle innehålla +200mg mdma precis som du säger. Tog dom i lördags och jävlar vilka bra knappar! Det liksom smög sig på när jag var påväg upp och la sig riktigt fint i kroppen. Spände inte käken särskilt mycket och har heller inte känt av någon jobbig AT. Var lite seg igår men inte sådär jobbigt tom i huvudet och kroppen som man kan bli av E..

Knapparna är riktigt stora, jag tog först en halva och sen efter en timme tog jag den andra halvan, var helt perfekt. Är tjej och väger 52 kg. Får ni tag på dom så köp!!
Citera
2018-05-28, 22:57
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Skrev till min kran och han sa att dom vägde 550mg och gissade på att det skulle innehålla +200mg mdma precis som du säger. Tog dom i lördags och jävlar vilka bra knappar! Det liksom smög sig på när jag var påväg upp och la sig riktigt fint i kroppen. Spände inte käken särskilt mycket och har heller inte känt av någon jobbig AT. Var lite seg igår men inte sådär jobbigt tom i huvudet och kroppen som man kan bli av E..

Knapparna är riktigt stora, jag tog först en halva och sen efter en timme tog jag den andra halvan, var helt perfekt. Är tjej och väger 52 kg. Får ni tag på dom så köp!!
Över 200 mg MDMA vid en kroppsvikt på 52 kg är vansinne. Jag hoppas för din skull att kranen ljuger om styrkan.
Citera
2018-05-29, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Över 200 mg MDMA vid en kroppsvikt på 52 kg är vansinne. Jag hoppas för din skull att kranen ljuger om styrkan.

Det är inte jätte vansinne egentligen... väger något kilo under 60kg och har tagit 300-350mg på en kväll..
Citera
2018-05-29, 15:06
Medlem
Citat:

Började med ett halv vilket är ca 100mg md, tycker inte direkt att det är ”vansinne”. Blev totalt 1,5 knapp den kvällen så fick väl i mig ca 400mg mdma. Får jag ytterligare påhopp nu må tro?
Citera
2018-05-30, 14:37
Medlem
DonPietroSavastanos avatar
Någon som testat Gröna Granater 200 mg?
Citera
2018-05-30, 22:30
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeHs
Det är inte jätte vansinne egentligen... väger något kilo under 60kg och har tagit 300-350mg på en kväll..
Jättetufft. Det gör det dock inte mindre farligt.
Citat:
Började med ett halv vilket är ca 100mg md, tycker inte direkt att det är ”vansinne”. Blev totalt 1,5 knapp den kvällen så fick väl i mig ca 400mg mdma. Får jag ytterligare påhopp nu må tro?
Gränsen för hur mycket MDMA kroppen kan tillgodogöra sig ligger runt 2 mg per kg kroppsvikt och eventuellt överskott omvandlas till MDA. Förutom att vara mer visuellt än MDMA är MDA även neurotoxiskt, det vill säga ett gift som angriper hjärnan och nervsystemet. Att överdosera MDMA på ett sådant vis att man utsätter sig för nervgift klassar absolut in som vansinne i min bok, oavsett hur rimligt du tycker att det är.

En person som väger 52 kg bör alltså på sin höjd ta 100 mg MDMA. Vill man dessutom få trippiga effekter utan att låta hjärnan ta stryk av MDA, så är det bättre att kombinera denna dos med lämplig tryptamin såsom LSD eller psiloc(yb)in.
Citera
2018-05-31, 18:57
Medlem
Citat:
Gränsen för hur mycket MDMA kroppen kan tillgodogöra sig ligger runt 2 mg per kg kroppsvikt och eventuellt överskott omvandlas till MDA. Förutom att vara mer visuellt än MDMA är MDA även neurotoxiskt, det vill säga ett gift som angriper hjärnan och nervsystemet. Att överdosera MDMA på ett sådant vis att man utsätter sig för nervgift klassar absolut in som vansinne i min bok, oavsett hur rimligt du tycker att det är.

MDMA är neurotoxiskt i sig självt och metaboliserar till MDA utan att du tar något slags 'överskott'.

Jag vet inte varifrån denna gräns för hur mycket MDMA kroppen kan tillgodogöra sig kommer från, men skicka gärna ett PM om var du hittat den informationen.
Citera
2018-05-31, 19:52
Medlem
karl_vandals avatar
Hej på er.

Någon som testat gula MTV?
Polaren testade en nyss... Har vart tvär eishad! Haha så de verkar ju va tryck i dom. Men har inte hittat nått om dom på internet...

Peace
Citera
2018-05-31, 19:54
Medlem
Gula Porsche, någon som testat?
Citera
2018-05-31, 23:27
Medlem
Någon som testat röda hjärtan? Proklamerade som 220mg'are.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in