2018-05-16, 13:45
Medlem
ProosedontObungos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerryCrews
Någon som testat rosa diamanter 250mg från DVDBOX? Bra tryck?

får hem dem på fredag antagligen, provar dem i helgen. Skriver här då!
Citera
2018-05-16, 14:52
Medlem
TerryCrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProosedontObungo
får hem dem på fredag antagligen, provar dem i helgen. Skriver här då!

Kommer nog också testa det till helgen. Kan också skriva av mig då.
Citera
2018-05-16, 19:49
Medlem
Orangea ugglor. 250mg mdma i dem, helt klart de bästa jag har fått tag p0.

Någon som vet något om mängden mdma i lila porsche turbo!
Citera
2018-05-17, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
Någon som sitter på info ange rosa/lila Porsche från nordvästra/västra skåne? En polare köpte några stycken och undrade, sa jag aldrig sett dem förut. En av hans polare hade testat en och kännde 0. sen slängde han i sig en till och blev megaväck. Sen hade han hört att någon inte kände något alls. De luktar MDMA och smakar också åt det hållet tydligen.
Fick en bild av honom här:
https://ibb.co/hiboFd

ska åka upp med ett test till honom nästa vecka o se hur reagens-testet reagerar.

Min kompis skickade till mig för någon dag sedan och sa att han kunde fixa rosa Porsche dock så ser dem mer lila ut på den bilden jag fick.. Dem ska vara från Malmö trakterna.. Funderar på att köpa några st till nästa ”tripp” men vet inte om dem är värt det.. Skriv när du vet mer information så är du gullig

MVH
Citera
2018-05-19, 02:13
Medlem
Kom hem från fyllan idag. Typ 4/10 full. Bestämmer mig för att efter ett uppehåll ta lite E!

Har ätit typ 40% av en GUL TURBO 911 PORSCHE och 20% av en ROSA LOUIS VUITTON.

Skönt runk i två timmar.

10/10 skulle göra igen.
Citera
2018-05-19, 12:58
Medlem
ProosedontObungos avatar
Piller : Rosa diamanter, 250 mg
Källa : Dvdbox på FS
upplevd styrka : 200-250 mg
Några tillsatser? : Näh, luktar, smakar och känns som mdma
Pris : 1 för 120, 5 för 400. (billigast på FS om jag inte missminner mig och säljaren skickar med nån extra ibland)

Upplevda sidoeffekter : Runka går lite sådär, bet sönder min tunga och kind pga av käkspänningar så tuggummi är att rekomendera. (helt normala effekter av mdma)

"Mini rapport"
22:20 intar 3/5 av pillret

22:40 Blir sådär lätt att röra på sig (Ni som vet ni vet)

23:00 Tar resterande 2/5 som en booster

23:20 Peakar, porrsurfar i några timmar o lyssnar på nån orkester, fantastiskt låter det.

01:00 Börjar komma ner men känns inte så jobbigt som det brukar göra, ligger där o njuter av att sakta men säkert återgå till baseline.

02:00 sover

11:00 vaknar, känner mig lite seg o småglad idag

Bild : Orkar inte söka upp, men finns bild på FS

Passar även på att nämna deras gröna granater igen, som ligger på runt 200 mg. Diamanterna känns som granaterna fast starkare.

Betyg på pillret: 10 av 10 enorma pupiller

Om du dock är en sjuk jäkel som tycker om lite tjack i pillret också så är det inget tjack i dessa.
Senast redigerad av ProosedontObungo 2018-05-19 kl. 13:35.
Citera
2018-05-21, 08:38
Medlem
Hade en riktigt onice kväll i lördags när jag tog en gul punisher. Har käkat en del e i mitt liv men ruset på denna var inte alls som någon annan ecstasy jag tagit.
Undrar om det verkligen kan vara okej piller eller om de kan innehålla nån skit ?

Ruset kom långsamt, blev mest suddigt och kände mig yr, blev iskall och sen är det svart. När jag sedan vaknar till liv / återfår mitt minne blir jag jättevarm och har massa hallucinationer och svårt att röra mig. Känner mig sjukt seg och trött och kan inte fästa blicken. Kunde inte få fram ord när någon försökte prata med mig. Kände en otrevlig krypande känsla i kroppen och nojjade över allt.
Min kompis hade exakt samma upplevelse som mig. Kan tillägga att vi tagit en del tjack tidigare denna kväll.

Någon som upplevt något liknande?
Citera
2018-05-22, 22:49
Medlem
Tja. Har blivit erbjuden Laugh now cry later där min kran säger att dom är starka, 550mg. Är det ens möjligt i en knapp? Har hört om Donald Trump som legat runt 200-220mg och dom sägs ju vara bland bland dom starkaste.

Ngn som vet om LNCL kan vara så starka?
Citera
2018-05-23, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawling
Tja. Har blivit erbjuden Laugh now cry later där min kran säger att dom är starka, 550mg. Är det ens möjligt i en knapp? Har hört om Donald Trump som legat runt 200-220mg och dom sägs ju vara bland bland dom starkaste.

Ngn som vet om LNCL kan vara så starka?

Låter ju ungefär som att det är dubbelt så mycket jmf med det som brukar innehålla mest så det känns ganska osannolikt. Men det är väl samma personer som säger att laddet är 98 % rent när det har gått igenom 21 mellanhänder
Citera
2018-05-24, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubtown
Orange(/aprikos) Philipp Plein någon som vet nåt om dessa? Inte hittat nånting om dessa nånstans, blev en nödlösning från den inte mest pålitliga kranen precis.

Dom är riktigt feta! Definitivt 220+, riktigt bra rena knappar
Citera
2018-05-25, 17:18
Medlem
Lär ju inte hinna få något svar men har gröna granater gröna dom perignon från FS (ca 3 månader gamla)
Någon som testat dessa?
Citera
2018-05-26, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fLzj
Lär ju inte hinna få något svar men har gröna granater gröna dom perignon från FS (ca 3 månader gamla)
Någon som testat dessa?

Gröna dom perignon gav inte önskad effekt.
Kände mig ead nen helt klar i skallen.

Gröna granater slog på fint, men ganska svaga klabbar skulle jag tro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in