2016-09-08, 18:06
Medlem
analoghatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-DISCJOCKEY
Aight, aa har 10st, undrade mest om man dog av dem eller inte, men lämna gärna en kommentar efter du droppat, I will do likewise!

Låter precis som PMMA, akta dig och testa med kit först!
Citera
2016-09-08, 18:59
Medlem
DJ-DISCJOCKEYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analoghatt
Låter precis som PMMA, akta dig och testa med kit först!

Aa men vi är dum i huvet och ska droppa om 2 dagar tänkte vi (2 var under kvällens gång), låter det som pmma för att han tog svettades bara, ska inte pmma endå ge liknande effekter som mdma?

Är det krosstolerans för pmma och mdma som gjorde att bobbys kompis inte fick värre besvär på 2st under en kväll?

Börjar tveka på denna, men känner jag oss rätt lär det väll flyga i oavsett. Skulle uppskatta om någon fler provat denna, synpunkter?
Citera
2016-09-08, 19:35
Medlem
analoghatts avatar
Citat:
Aa men vi är dum i huvet och ska droppa om 2 dagar tänkte vi (2 var under kvällens gång), låter det som pmma för att han tog svettades bara, ska inte pmma endå ge liknande effekter som mdma? Börjar tveka på denna, men känner jag oss rätt lär det väll flyga i oavsett.

PMA ger lite lättare amfetaminkänslor och lite enklare mdmaliknande OEV:s. Visst kan PMMA ge liknande också, menmen.

Aja, om ni nu ska försöka flyga så lova i alla fall att börja med en halva och vänta 1-2h. Vad är det värsta som kan hända om man droppar för tidigt, liksom?
Citera
2016-09-08, 20:21
Medlem
DJ-DISCJOCKEYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analoghatt
Aja, om ni nu ska försöka flyga så lova i alla fall att börja med en halva och vänta 1-2h. Vad är det värsta som kan hända om man droppar för tidigt, liksom?

Givet manoz, jag och en annan ska va försöks kanin åt de andra, vi börjar med en halva och väntar 2 timmar.. tar det tjocktlänge innan ruset slår så kmr vi anta att det är pma/pmma inblandat och isånnafall kmr vi cutta becknarn (skrivet häftigt bakom en datorskärm)
Citera
2016-09-09, 00:41
Medlem
Citat:
Aight, aa har 10st, undrade mest om man dog av dem eller inte, men lämna gärna en kommentar efter du droppat, I will do likewise!

tripprapport light av röda dollartecken:
tog en med polare bara för att testa produkten, ni får ha överseende med att vi hade druckit lite whisky ikväll.
efter 1 timme: lätt pirrande i lederna, lite strömmande känslor i armarna. vickar på fötterna. liiiite gladare. lite värmekänslor.
timme 2: värmekänslorna ökar. spänningar i käken. plötsligt knutna nävar.
timme 3,5: vidgade pupiller. lathet. lite kåthet. lite gnisslande tänder. väldigt låg mdma-känsla. lite skön känsla att ta på sig själv.
timme 3,7: mer kåthet, gillar att dra fötterna mot varandra. underbettet kommer lite då och då.
timme 4: ganska skönt. slapp kuk men kåt. lugnt. vill klättra på väggarna lite när jag ligger i soffan men det är skitsamma. jag är skön. kuken står inte. lite darrig blick. skön helhetstämning, ligger i soffan och myser..
början på timme fem: kommit ner. inget speciellt rus kvar. och som sagt påverkat av whisky.
säkert en värdelös tripprapport, men någon kanske finner den användbar.

konsensus: säkert pma/pmma och man behöver nog iaf två för att ha det nice.
Citera
2016-09-09, 17:01
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbby
konsensus: säkert pma/pmma och man behöver nog iaf två för att ha det nice.
Slutsatsen om att knapparna innehåller PMA/PMMA känns förhastad. Om så trots allt är fallet så vore det vansinne att använda dem överhuvudtaget - i synnerhet att dubbeldroppa.

Ett reagenstest vore mycket mer lämpligt att bedöma innehållet utifrån. Det är värt några få kronor att slippa riskera livet.
Citera
2016-09-09, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Slutsatsen om att knapparna innehåller PMA/PMMA känns förhastad. Om så trots allt är fallet så vore det vansinne att använda dem överhuvudtaget - i synnerhet att dubbeldroppa.

Ett reagenstest vore mycket mer lämpligt att bedöma innehållet utifrån. Det är värt några få kronor att slippa riskera livet.

Du har helt rätt kvm3. Jag uttalade mig för snabbt i ruset utan att känna till PMA/PMMA så väl. Ursäkta för dålig slutsats. Såhär dagen efter så kändes det bara mycket som tjack.
Citera
2016-09-12, 12:10
Medlem
DJ-DISCJOCKEYs avatar
Fyrkantiga röda dollar tecken,
Vart mixat med en platta öl + 20-30 spliffar på 8pers under en kväll

Kändes inte som mdma, man kände sig aspigg men inte aspigg i kroppen, väldigt ostabilt rus (gick ner och upp i vågor)

Kan vara pga alkoholen och dundergrället vi hade att det kändes annorlunda, men ska ni droppa dessa så va försiktig och testa skiten

Rusmässigt var den helt okej 6/10
Citera
2016-09-12, 14:25
Medlem
visdomst4nds avatar
var flera år sen jag åt E, igår tog jag 4 orange tabletter som såg ut ungefär såhär:
https://www.google.se/search?q=orangea+ecstasy&biw=1536&bih=764&source=l nms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj68rPs54nPAhVJOpoKHTr RDEIQ_AUIBigB#imgrc=O6aLOM42on3d1M%3A
jag ej vet namnet på, lite mer åt det fyrkantiga hållet och rätt tjocka.

Efter 40min började den här sköna känslan kicka in och helt plötsligt så vaknar jag på östra sjukhus.
Då har det slutat med att jag blivit medvetslös OCH kissat ner mig (vilket jag hann göra i min ny tvättade och rena säng)

Vad fan kan detta handlat om? Jag har aldrig varit med om liknande. Kan det blivit en chock för kroppen att jag tog dom 4 på en gång? För jag vet att jag har lätt för att ex. krampa på tramadol och tillomed lyrica.

Men det värsta av allt är att jag vill köpa två idag igen, bara för att få den effekt som uteblev igår.
Visste inte riskerna angående mdma överdos, jag käkade e för 10år sen som smör och dom var potenta dom med men detta har aldrig hänt tidigare.
Citera
2016-09-12, 14:40
Medlem
Egiraffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visdomst4nd
var flera år sen jag åt E, igår tog jag 4 orange tabletter som såg ut ungefär såhär:
https://www.google.se/search?q=orangea+ecstasy&biw=1536&bih=764&source=l nms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj68rPs54nPAhVJOpoKHTr RDEIQ_AUIBigB#imgrc=O6aLOM42on3d1M%3A

Efter 40min började den här sköna känslan kicka in och helt plötsligt så vaknar jag på östra sjukhus.
Då har det slutat med att jag blivit medvetslös OCH kissat ner mig (vilket jag hann göra i min ny tvättade och rena säng)

Vad fan kan detta handlat om? Jag har aldrig varit med om liknande. Kan det blivit en chock för kroppen att jag tog dom 4 på en gång? För jag vet att jag har lätt för att ex. krampa på tramadol och tillomed lyrica.

Men det värsta av allt är att jag vill köpa två idag igen, bara för att få den effekt som uteblev igår.
Visste inte riskerna angående mdma överdos, jag käkade e för 10år sen som smör och dom var potenta dom med men detta har aldrig hänt tidigare.

4 ecstacy på en gång utan tolerans.. Mja inte en så bra idé skulle jag väl säga. Hur mår du nu?
Citera
2016-09-12, 14:43
Medlem
visdomst4nds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egiraff
4 ecstacy på en gång utan tolerans.. Mja inte en så bra idé skulle jag väl säga. Hur mår du nu?

jag vaknade jätte pigg och go men det beror på 10st ikto jag käkade innan jag la mig antar jag.
Är mitt förråd tömt eller vågar jag ta 1 eller högst 2 idag med?

Gör mig besviken att jag inte fick uppleva mer än 2% av vad som skulle komma (vilket iof var helvetet själv)
Citera
2016-09-12, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av visdomst4nd

Läs på för helvete, det där kunde gått riktigt illa. Oranga harley davidson låg på över 200 mg när dom var populära för ett par år sen och det gjorde även den nya pressen som florerade för ett tag sen. Börja alltid med halva när det är så starka pressar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in