2018-05-10, 15:04
Medlem
Hade ett väldigt osunt förhållande när jag var yngre.
Vi var fulla och höga konstant. Knullade överallt. Tex framför 12 onanerande män på Berghain. Hon sög kuk och jag tog henne bakifrån samtidigt som jag runkade en bög.
Knullade på en strippklubb och hon sålde sig till en man. Hon hade idér om rapeplay men vi testade aldrig.

Det var rätt härligt nu i efterhand men mådde ju skit just då.

Men det mest omoraliska jag har gjort var när vi en gång kom hem efter en blöt kväll och skulle ligga som vanligt.
Till historien hör att hon hade dumpat mig dagarna innan, varit med andra och behandlat mig väldigt illa, så jag var ett vrak.
Men dum som jag var dansade jag efter hennes pipa.

Vi började ha sex som vi brukade - hon var fastbunden i sängen osv. Hon säger nej och spelar som vanligt.
Sen märkte jag att det var mer ”genuina” nej, eftersom hon hade somnat visade sig.
(Fulla och höga). Jag tror hon spelar fortfarande så jag pangar på.
Hon fortsätter säga nej mellan varven.
Jag var fortfarande kåt och arg så jag fortsatte. Men lite misstänksam om att hon ej ville. Då grep djävulen tag i mig och jag tänkte göra det som hon tjatat om. Rapeplay.

Knullar på till jag är på väg att spruta i henne då förstår jag att hon har däckat.

Kåt som jag är fortsätter jag. Kommer i henne.

Hon ligger bunden och sover och här till det verkligt vidriga. Jag trycker upp butplugen i hennes rumpa så som hon brukar vilja att jag ska göra. När hon sover. (Så jävla svag man jag var).

Runkar igen, sprutar i ansiktet på henne,
går senare in på hennes toalett och bajsar för att torka skiten med kläder ifrån hennes tvättkorg.

På morgonen vaknar jag av att hon har lyckats ta sig loss och jag hör ljudet av att hon drar ut sin butplug.

Har mått väldigt dåligt över det sen dess. Känner mig som en våldtäktsman.

Men det nästan det bästa sex jag varit med om.
Senast redigerad av werewolfs 2018-05-10 kl. 15:18.
Citera
2018-05-26, 12:09
Medlem
Jag har pullat till filmklipp där drogpoliser i Filippinerna skjuter ihjäl knarkare.
Citera
2018-05-27, 09:32
Medlem
Trasigatrosors avatar
Begått flertalet överlagda sexuella övergrepp mot kvinnor för sexuell, men och sadistisk njutning

Har köpt ut champagne till en 14 åring och vid överlämnandet hos mig så fick hon en glas med jättelite valium i. Hon somnade till rätt fort, resten kan nog räkna ut

Efteråt stoppade jag om henne o så vaknade hon helt ovetandes men med en värk i fittan.

Förklarade det med att när man är i puberteten är fittvärk vanligt.
Citera
2018-05-29, 20:40
Medlem
mjukmjukares avatar
Knullade min bäste väns tjej flera gånger när man kunde bli upptäckt.
För att det tände oss och att vi njöt..... tror ingen haft så sköna orgasmer som då....

Killen var ett svin. Payback!!
Killen var verkligen en äkta bästa vän.
Men han var också ett äkta totalsvin.
Jag valde.

Citera
2018-05-30, 05:15
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
För att det tände oss och att vi njöt..... tror ingen haft så sköna orgasmer som då....

Jag valde.

Ni är riktiga buksvågrar, skrek hon vad skönt det är och viskade i ditt öra att spruta i henne ? hehe Till moralpolisen: det är inte hållbart att knulla andra kärringar
Citera
2018-05-31, 16:41
Medlem
Det taskigaste jag gjort e att knulla en brud analt och tryckt in den I munnen efter sa hon fick suga och svalja, efter sa jag att jag inte ville ses mer och tarana rann pa henne, lider lite av det idag. Hon var 19 jag 25

En annan brud knullade jag I munnen sa hon spydde, det sjuka var att hon verkade inte verkade bry sig hon gick in I dushen och jag hangde efter och avslutade. Hon var 20

Sorry men skriver med engelskt tangentbord
Citera
2018-05-31, 16:49
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gently
Det taskigaste jag gjort e att knulla en brud analt och tryckt in den I munnen efter sa hon fick suga och svalja, efter sa jag att jag inte ville ses mer och tarana rann pa henne, lider lite av det idag. Hon var 19 jag 25

En annan brud knullade jag I munnen sa hon spydde, det sjuka var att hon verkade inte verkade bry sig hon gick in I dushen och jag hangde efter och avslutade. Hon var 20

Sorry men skriver med engelskt tangentbord

Tjejer är mer slyniga än vad man tror
Citera
2018-05-31, 16:59
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare

Jag valde.

Hehe. När man skrivit ett inlägg på Flashback och sen kommer på att man framstår som ett svin, och sen försöker få det att verka att man inte är ett svin.
Citera
2018-06-04, 18:10
Medlem
Jag har alltid haft nått sorts förakt till tjejer. Det har jag än idag och jag går ofta igång på att göra taskiga saker mot dom. Bland det värsta jag har gjort i livet var mot min första flickvän för ca 15 år sen. Jag kan säga direkt nu att nu när man är äldre skulle jag inte göra detta igen mest pga att det inte är lagligt. Men när man är en ungdom så tänker man inte på det sättet - det blir mer impulsivt. Och är ni känsliga så kanske ni inte ska läsa längre än hit.

Jag hade hur som helst precis skaffat min första flickvän - hon var en sån söt snäll och skitsnygg tjej på samma gång typ. Jag tog hennes oskuld och vi knullade typ jämt. Jag gillade henne aldrig men fjäskade rätt rejält för att få knulla. Tror alla vet hur det där är. Hon gillade mig starkt iaf.

Saken är att min bästa polare på den tiden va sjukt kåt på henne. Han hade trånat över henne sen dom va små typ. Problemet är att han va rätt fet, lite ovårdad, rätt ful helt enkelt. När jag vart ihop med henne vart han avis såklart men vi var bästa polare så de vart inte så mycket drama om det. Hur som helst vi festade en hel del (jag och polarn) och vid nån kväll när man va rätt packad så hade vi nått snack typ där jag sa att min flickvän hade sagt att hon tyckte han va skitful. Det hade hon och han vart rätt grinig såklart. Efter mycket snack så höll han på typ att "du borde låta mig sätta på henne" och sånt. Jag erkänner att det tände mig hårt när man tänkte på det. Vet inte helt varför. Lite föraktet, lite att jag tänder på att göra taskiga saker och jag visste ju att hon vart typ äcklad av han.

Man kan skriva en hel bok om allt vi sa och gjorde för att komma fram till det som hände, men det tråkar kanske bara ut folk så jag spolar fram en liten bit.

Vi hade som ni kanske fattar bestämt att han skulle få spänna på henne. Jag brydde mig verkligen inte om henne och själva kåtheten tog över. Min polare visste aldrig att jag tände på alltihop, det visade jag aldrig, han tyckte bara jag va schysst liksom. Så iaf en fredags kväll, jag och flickvännen ska dra på en fest. Jag får henne att dricka massor med hård sprit innan vi ska sticka. Hon drack aldrig särskilt mycket och vi va så unga också så hon vart jäkligt full, så pass att hon knappt kunde stå. Detta var också i en tid och stad där det en hel del snackades om "roppar" (rohypnol tabletter), och vi hade skaffat 2 st för att testa om de faktiskt funkade. Jag såg till att hon var som helt utom sig och typ på väg att däcka redan som det var, och då helt enkelt gav jag henne dom. Inga konstigheter, vet inte ens va jag sa men hon sköljde ner dom iaf. Hon förstod inte vad hon gjorde alls.

Sedan ledde jag henne till min säng och lät henne däcka där. Sen ringde jag polarn som väntade. Han kommer upp, mina föräldrar va inte hemma så han kommer in bara. Det va rätt nervöst först speciellt från hans sida men jag tror kåtheten tog över rätt snabbt. Ska väl inte gå in på detaljer här då det kanske inte är rätt plats? men fråga gärna om ni vill då jag ändå gillar att skriva om sånt här.

Kort och gott det blev iaf så att medans jag satt och spelade diablo 2 på min dator som var typ 1 meter från sängen så satte han på min flickvän som var typ helt däckad. Hon gjorde bara små ljud ibland. Minns tydligt hur jag höll på att fan komma i byxorna så kåt va jag när jag smått såg på, men försökte dölja det. Jag älskade att se den här fula tjocka snubben spänna på en snygg tjej som äcklades av honom. Jag gick igång på att vi båda verkade förakta henne (fast för min polare var det kanske bara kåthet). Och jag gick igång på att se vad han skulle göra. Jag sa aldrig nånting alls till honom, typ att inte göra det eller det, trots att jag t.ex visste mycket väl att hon inte tog ppiller. Jag ville se helt och hållet vad han skulle göra - hur lite han brydde sig om henne. Det hela slutade med att han kom i henne, nånting jag inte ens hade fått gjort, och sedan nästa dag gjorde jag slut med henne.

Det här startade några starka fetisher i mig som jag fortfarande går igång väldigt mycket på idag - jag upprepar att idag hade jag aldrig gjort just detta dock. Men i den åldern var det en väldig kick för mig.
Citera
2018-06-08, 21:52
Medlem
Har varit otrogen ett flertal gånger, bl.a. med en tidigare kompis pojkvän. Vet inte varför men jag antar att jag får en kick av att hålla på så.
Citera
2018-06-09, 14:53
Medlem
Silltunnas avatar
När jag gick på gymnasiet hade jag under en kort period ett kk-förhållande med en kurdisk tjej, ifrån en ganska religiös (muslimsk) familj. Hon kom ifrån en ganska stor släkt och pappa, bröder, kusiner, farbrödrar m.fl var ganska företagsamma i det lokala näringslivet. De ägde restaurang, biltvätt, närbutik etc i närområdet i den lilla orten vi bodde.
Hur som helst fotograferade jag henne ofta i olika sexuella sammanhang, och behöll så klart bilderna, även efter att det tagit slut. Skall nämnas att det tog slut på ett väldigt fult sätt ifrån hennes sida, men det orkar jag inte gå in på nu. Hur som helst var jag rejält förbannad på henne, och en kväll på fyllan satt jag och mailade ut bilder på henne till hennes släktingars företagsmail. Använde rubriken "Viktigt" i ämnesraden minns jag, och bifogade i mailet bilder när hon sög kuk, hade sperma i ansiktet, blev knullad etc.
Kort därefter slutade hon i vår gymnasieskola och jag såg henne aldrig igen i något sammanhang.
Men jag hoppas att hon lever och mår bra.
Citera
2018-06-09, 18:34
Medlem
Saloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
När jag gick på gymnasiet hade jag under en kort period ett kk-förhållande med en kurdisk tjej, ifrån en ganska religiös (muslimsk) familj. Hon kom ifrån en ganska stor släkt och pappa, bröder, kusiner, farbrödrar m.fl var ganska företagsamma i det lokala näringslivet. De ägde restaurang, biltvätt, närbutik etc i närområdet i den lilla orten vi bodde.
Hur som helst fotograferade jag henne ofta i olika sexuella sammanhang, och behöll så klart bilderna, även efter att det tagit slut. Skall nämnas att det tog slut på ett väldigt fult sätt ifrån hennes sida, men det orkar jag inte gå in på nu. Hur som helst var jag rejält förbannad på henne, och en kväll på fyllan satt jag och mailade ut bilder på henne till hennes släktingars företagsmail. Använde rubriken "Viktigt" i ämnesraden minns jag, och bifogade i mailet bilder när hon sög kuk, hade sperma i ansiktet, blev knullad etc.
Kort därefter slutade hon i vår gymnasieskola och jag såg henne aldrig igen i något sammanhang.
Men jag hoppas att hon lever och mår bra.

Fattar att man kan bli sur och vill hämnas/ jävlas.
Men, vari ligger det sexuella i detta?
Tycker det ligger i fel forum eller tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in