2018-05-27, 19:19
Medlem
Kan det ha och göra med att dina känslor från att han gjorde slut, att känslorna har gått vidare nu? Jag gissar att du är lyckligare nu.

Härom natten drömde jag ett långt surrande ljud av fläkten på något elektroniskt, och sedan vaknade jag otroligt lycklig.
Citera
2018-06-03, 21:43
Medlem
Claweds avatar
Minns sällan något av drömmar, men erinrar mig nu att jag idag vaknade i en dröm där jag var Barac Obamas privat- chaufför.
Varför just han av alla människor kan man undra.
Citera
2018-06-12, 14:13
Medlem
Karamel-kellogss avatar
Inte inatt men natten innan så drömde jag om Björnes magasin.
Han hade fått en konstig nos och smiskade Snigel för att han hade gjort något dumt 😂
Citera
2018-07-05, 13:29
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Två trådar om samma ämne är nu sammanslagna med varandra.

/Mod.
Citera
2018-07-07, 12:57
Medlem
EdvardGriegs avatar
Jag drömde att jag stod och tittade på mig själv när jag låg och sov. Skumt.
Citera
2018-07-07, 13:01
Bannlyst
drömde att jag badade i 10kronor , va hårt som fan
Citera
2018-08-08, 16:53
Medlem
Jag behövde tvinga mig själv ner i sömn, och drömde direkt att en person pratade intensivt, men gång på gång så liksom flöt jag upp ur drömmen och såg inte vem det var, vaknade lite, somnade om och om igen, flera personer pratade och det var som att trycka på och av en radio, och så kände jag inte igen deras röster. Jag blir väldigt glad av sådana här drömmar.

Citat:
Ursprungligen postat av Nattvaka
Härom natten drömde jag ett långt surrande ljud av fläkten på något elektroniskt, och sedan vaknade jag otroligt lycklig.
I efterhand har jag insett att det var ljudet av en mikrovågsugn, och det kan ju bli mumsigt.
Citera
2018-08-22, 12:27
Medlem
EdvardGriegs avatar
Drömde att jag satt och höll på med nåt vid köksbordet. Det knackade på dörren och ett par sekunder senare stormade två okänd personer in och började ställa in en massa mat i kylen och skafferiet och jag blev helt paff. Jag bad dem förklara vad som pågick men fick inget svar. När de var klara så gav de mig en faktura och sa att jag var tvungen att betala för varorna inom 10 dagar. Jag blev arg och röt åt dem att ta med sig grejerna och dra. De stack men tog inte med sig varorna. Nån timme senare kom de tillbaka med ännu mer mat som de lastade in och jag sa att jag vägrade betala eftersom jag inte hade beställt nåt men de lyssnade inte. De stack och en tid senare knackade det på dörren igen och jag hörde att någon kom in. Jag trodde det var samma personer som var i farten igen så jag blev skitförbannad, rusade ut i hallen och skrek "Dra åt helvete!" så högt jag kunde. När jag sen insåg att det var tre flickor i 10-årsåldern som lyckats ta sig in så skämdes jag och bad om ursäkt. En av flickorna gav mig en broschyr och förklarade att de kom från Krishna-rörelsen och att de försökte värva nya medlemmar i området. Som kompensation för att jag skrikit åt dem så tackade jag för broschyren och sa att jag skulle fundera på att gå med. När flickorna hade gått så rev jag sönder broschyren och kastade den.
Citera
2018-08-25, 21:05
Medlem
Jag drömde att jag fick en psykos.

Konstigt nog kändes det rätt ok, och inte som en mardröm.
Citera
2018-08-25, 21:26
Medlem
Memmajemmas avatar
Jag drömmer ofta om att jag är i ett flygplan och vi flyger över länder och städer. Ibland väldigt lågt och ibland på bilvägar. Det händer någon gång att jag drömmer att jag hoppar från flygplanet med fallskärm. Undra vad drömmar om flygplan betyder?

Drömde om flygplan förra natten igen. Då flög vi till USA. Det var som en ministad inuti flygplanet med affärer, restauranger och pool. Helmysko men det är ju oftast drömmar.
Citera
2018-09-16, 11:07
Medlem
Drömde en mardröm i natt... Kändes mkt värre än vanligt.

Jag drömde att jag träffade på en "riktig" häxa, alltså en sago-häxa... Hon förföljde mig för att hon ville kasta spådomar och förbannelser över mig. Sedan kom det även en annan varelse, typ Frankenstein, efter mig också. Han ville skära ut och ta mitt hjärta. :-/
Citera
2018-09-17, 06:54
Medlem
; Jag sprang efter någon kvinna jag kände igen i hagar och allt möjligt i flera generationer, det var inte i himlen och det var inte på jorden, årstider kom och gick och vi hamnade i någon slags stor lokal tillslut. Hon var tydligen skaparen av den verkligheten och hon lät mig byta skepnad flera gånger när hon sen visade mig människor som var fast där som inte förstod det, det var som att själarna var där och dom var kopplade till stora maskiner som jag fick köra runt med. Tillslut hamnade jag nära henne och hon älskade mig, jag förstod det och jag kände att jag älskade henne också, hon visade mig min maskin eller vad man kan kalla det, det var inte maskiner utan snarare verkligheter som hon kontrollerade. Jag satte mig i min och den började röra på sig som i en karusell och jag fick en massa visioner, sen blev det helt jävla skräckinjagande och jag föll, jag åkte in i en svart tunnel och jag tänkte att det här verkligen inte var första gången, ner i tunneln och det kändes som ett tryck. Sen rätt som det var öppnades luckan. Jag hade aldrig vart någonstans utan jag låg i min maskin hela tiden, allt var en illusion. Det var hon som hade öppnat luckan och hjälpte mig ur den. Det var helt otroligt. Jag var tydligen någon dom bestämde sig för att släppa ut? Själar låg i dom där maskinerna för all evighet och hon släppte ut mig. Hon gillade mig. Sen introducerade någon mig för henne och en man tydligen. Personen eller vad det nu var förklarade för mig att det här var två demoner och att det här var verkligt.
Jag tror den manliga figuren visade sig för första gången för mig. Han hade alltid funnits men nu fick jag se han. Sen vaknade jag till i en sömnparalys, jag kände hur varelsen strök mig på ryggen, tröstade mig.. Jag hade svårt att lita först men sen lät jag varelsen trösta mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in