Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-26, 13:30
Bannlyst
Kul att se den ensamma motdemonstranten fa sin skylt sönderstampad och sedan far hon ga därifran med svansen mellan benen. som sagt multikultiivrarna gar en hard framtid till mötes
Citera
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guitarsmoke
http://www.svt.se/nyheter/inrikes/uteslutna-sdu-politiker-startar-nytt-parti

Inte en dag för sent. Ska bli intressant att se vilken nationalistisk profil partiet väljer och hur hårt ut man kommer gå i debatterna.

Det här är ett riktigt intressant parti som får min röst 2022.
Nu behöver de växa till sig lite.
SD måste få sopa rent i idiotföreningen 7-klövern som huserar i Riksdagen först.
Varje röst räknas denna höst och kraftsplittring är vansinnigt.
Allt på SD kommunalt och i riksdagen är mantrat nu.
AfS bör komma in i nästa val för att hålla koll på kompassen så den inte svänger över till PK-idioternas fördel i 7-klövern igen.
Sverige har en djävla Golgatavandring framför sig med 2.5 miljoner bidragsanalfabeter att försörja.

Arma, ARMA djävla Sverige!
Citera
Medlem
Varför är svensk alternativmedia och många nationalister så valhänta i hanteringen av sin egen media och propaganda? Varför fanns det ingen fungerande och bra livebevakning? Varför finns det inga kompletta filmer uppe på youtube ännu, nu när det är slut? Man måste vara snabb på bollen om man ska maximera effekten och spridningen.

Allmän skärpning nu allihop!
Citera
2018-05-26, 13:40
Medlem
Fot.Notens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Varför är svensk alternativmedia och många nationalister så valhänta i hanteringen av sin egen media och propaganda? Varför fanns det ingen fungerande och bra livebevakning? Varför finns det inga kompletta filmer uppe på youtube ännu, nu när det är slut? Man måste vara snabb på bollen om man ska maximera effekten och spridningen.

Allmän skärpning nu allihop!

På facebooksidan går man in på videoklipp. Där finns mötet i Stockholm.

/Ingrid
Citera
2018-05-26, 13:48
Bannlyst
Det är riktigt jävla kul att se vilka som ligger bakom partiet, Jägare och svenska ekonomer. Riktigt kul, inga tecken på utländsk infiltrering. Hoppas det går bra för dom.
Citera
2018-05-26, 13:50
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oyto
Det är du som vägrar svara på en mycket enkel frågeställning:

Om det uppenbarligen fungerar för dig eller Adam Cwejman att lobba hårt för en exkluderande ingrupp som ni inte ens försöker definiera (och som definitivt tar sig friheten att delvis beskriva sig i termer av blodsband och genetik) - varför skulle AfS eller någon annan svensketnisk ombudsman göra det?

Dina envisa utfall mot halmgubben med judarna tillför inget av värde till diskussionen. AfS borde tydliggöra vad de menar med svensk etnicitet och svenskhet eftersom de är eller i vart fall påstås vara ett svenskt nationalistiskt parti. Om de i stället vore judiska nationalister skulle frågan om hur man definierar judar möjligen vara relevant. Annars inte.

Vad gäller mina egna åsikter så har jag flera gånger förklarat hur jag anser att etnicitet bör definieras. Läs mina tidigare inlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av oyto
Jag hoppas att fler genomskådar att frågor om svenskhet alltid är illasinnade kuggfrågor, när de kommer från personer som samtidigt utan problem accepterar andra identiteter.

Min fråga var inte illasinnad utan en fråga om besked på en punkt som förefaller vara av central betydelse i AfS politiska program. Att fråga dem vad de menar med svenskhet och svensk etnicitet är inte konstigare än att fråga miljöpartiet vad de menar med ett hållbart samhälle.

Den här sortens frågor är nödvändiga att ställa om politiken inte ska reduceras till floskler och slagord.

Det är påfallande och smått komiskt vilken beröringsskräck många i den här tråden har inför frågor om svenskhet och svensk etnicitet. Man frågar sig varför. Är det möjligen så att vissa är rädda för att AfS ska visa sig vara något annat än de själva hoppas på?
Citera
2018-05-26, 13:51
Medlem
motarbetars avatar
Dror Feiler verkar djupt besviken på antirasisterna

https://twitter.com/DrorFeiler/status/1000329288648867841
Citera
2018-05-26, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fot.Noten
På facebooksidan går man in på videoklipp. Där finns mötet i Stockholm.

/Ingrid

Tyvärr blir det nog IG på media- och marknadsföringsfronten idag. Man måste ut snabbt och ut överallt. Man måste ha back up-system och back up-fotografer om det går fel med den ena av någon anledning.
Citera
2018-05-26, 13:59
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar

De flesta har nog gett upp och insett att det är kört för vänstern. Luften har gått ur dem, högern har gått om.
Citera
2018-05-26, 14:01
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Min fråga var inte illasinnad utan en fråga om besked på en punkt som förefaller vara av central betydelse i AfS politiska program. Att fråga dem vad de menar med svenskhet och svensk etnicitet är inte konstigare än att fråga miljöpartiet vad de menar med ett hållbart samhälle.
Den som behöver fråga om detaljerade definitioner avseende det svenska folket får nog anses ointressant för AfS att spilla tid på i vilket fall.

Jag som är svensk & andra medlemmar av det svenska folket har en intuitiv & holistisk förståelse för vad som är svenskhet. Precis som alla andra folkslag har om sin tillhörighet. Det behöver inte spaltas upp & detaljbeskrivas. Det går helt enkelt inte att sammanfatta i några regler & det behövs inte heller.

Hä löns int´ förklar´ för den som int´ begrip.
Citera
2018-05-26, 14:03
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar

Ja, det såg lite klent ut med uppslutningen. Ett 20-tal stollar, varav de flesta småtjejer med självskadeproblematik. Det går inte så bra nu för tokvänstern.
Citera
2018-05-26, 14:04
Bannlyst
Etnisk svensk är när man har minst en förälder som är helsvensk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här