Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-25, 14:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pajkaslusk
Att spöka ut sig i burka och skuldbelägga alla muslimer som terrorister och lastbilskapare.
Jag själv är arier och helvit men är inte nazist och aldrig varit i Ukraina och stridit med några
separatister. Jag utgör inget hot mot samhället.

Fast ingen har väl sagt att de alla är terrorister? Att klä sig i burka kan inte vara HMF.
Citera
2018-05-25, 14:22
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajkaslusk
Att spöka ut sig i burka och skuldbelägga alla muslimer som terrorister och lastbilskapare.
Jag själv är arier och helvit men är inte nazist och aldrig varit i Ukraina och stridit med några
separatister. Jag utgör inget hot mot samhället.

Hmf är en gummiparagraf som kan tillämpas godtyckligt. Den är bara riktad mot urbefolkningen. Men så fungerar ett neokommunistiskt land som Sverige. Egentligen borde man gå samman flera tusen och göra något brott enligt hitte-på lagen hmf. För att överbelasta systemet.
Citera
2018-05-25, 14:23
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jepp, det känns snarare som någon teknikalitet, typ att man använde musik utan tillstånd.

Det var tydligen niqabstatisterna som utgjorde ett brott.
Citera
2018-05-25, 14:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Det var tydligen niqabstatisterna som utgjorde ett brott.

Mot ordningslagen....hur då?
Citera
2018-05-25, 14:26
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeS.Patton
Ett par 100, svårt att säga exakt, det pratas om 400 st i gammelmedia. Tillräckligt många för att skapa ringar på vattnet!

Så många? Det är verkligen inte illa. I Växjö på en vardag. De här böneutropen är vad svenskar kommer att tvingas vänja sig vid. På alla orter och så småningom fem gånger per dag. En koliksjuk schimpans som gastar i 110 decibel. Det kommer att få en och annan att trilla över kanten och tänka stygga Breiviktankar.
Citera
2018-05-25, 14:29
Medlem
Alt-Kikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiddraren
Maskeringsförbud.
Citera
2018-05-25, 14:29
Medlem
MrSkargards avatar
Anmälan gäller brott mot ordningslagen och berodde på niqabstatisterna. Med det sagt så är det bara en tidsfråga innan talen anmäls för hets mot folkgrupp av vänstern.
Citera
2018-05-25, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiddraren

Maskeringsförbud vid tillståndsgiven politisk sammankomst
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Så många? Det är verkligen inte illa. I Växjö på en vardag. De här böneutropen är vad svenskar kommer att tvingas vänja sig vid. På alla orter och så småningom fem gånger per dag. En koliksjuk schimpans som gastar i 110 decibel. Det kommer att få en och annan att trilla över kanten och tänka stygga Breiviktankar.

Det där tror jag också. Tvingas lyssna på böneutrop 5 ggr per dag hade inte varit bra för blodtrycket.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
NMR-känsla är ett gott betyg. Fabian Fjälling är förövrigt f.d stridspilot så han är nog stabilare än de flesta.

Ja för en mindre grupp väljare. Man vinner inte större grupper i vårt land med den typen av retorik. NMR skrämmer även många av de mest extrema därute.
Citera
2018-05-25, 14:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CalleDussin
Maskeringsförbud vid tillståndsgiven politisk sammankomst

Gäller det enbart en arrangör? Vad gör polisen om det befinner sig kvinnor i burka vid en musselmansk demo?
Citera
2018-05-25, 14:35
Medlem
me-wes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Ja för en mindre grupp väljare. Man vinner inte större grupper i vårt land med den typen av retorik. NMR skrämmer även många av de mest extrema därute.
Ge gärna exempel på vad i budskapet som skulle skrämma bort folk, för jag kan verkligen inte se det? Att säga att det ger NMR-vibbar säger mig heller ingenting.

Det är knappast särskilt mycket "vanligt folk" som känner till Fabian Fjälling och av de som gör det så betraktas han antagligen som en hedersman. Det är bara att se vilket enormt stöd han fick efter hembesöket från Expressen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in