Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-25, 14:05
Medlem
SituationReports avatar
Stora kapade lastbilar i kö redo att utföra Allahs vilja.

Detta med böneutrop är oerhört tragiskt och helt onödigt. De ska använda öronplugg med sina böneutrop i radioform så vi slipper höra det. Alldeles för många av oss associerar Islams böneutrop med terror lastbilar som mejar ned folk på gator och torg. Det kommer vi alltid att göra.

Det är den absolut värsta formen av terror att höra att Islam och allt det för med sig är närmare och mer påtvingande än någonsin tidigare i Sverige. Alla skall tvingas höra skiten och inse att vadsomhelst kan hända närsomhelst i och med detta.
Citera
2018-05-25, 14:09
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alt-Kike
Någon som vet vad dom har blivit polisanmälda för? Skenande nasism? Hat och hot? Antidemokratisk missaktning? Det är en betalartikel.

Spridande av hatfakta.
Citera
2018-05-25, 14:10
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Alldeles för mycket NMR-känsla för att vinna större mark hos folket. Man kommer locka vissa grupper absolut men man skäms när man ser sådana instabila personer som Fabian Fjälling i sammanhanget.

NMR-känsla är ett gott betyg. Fabian Fjälling är förövrigt f.d stridspilot så han är nog stabilare än de flesta.
Citera
2018-05-25, 14:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
NMR-känsla är ett gott betyg. Fabian Fjälling är förövrigt f.d stridspilot så han är nog stabilare än de flesta.

Det betyder ifall det kommer några vänsterextremister och vill bråka lite, kommer de få smaka på gatan, en bra signal vilket får den otrygga svenska kvinnan att åter igen känna sig trygg.
Citera
2018-05-25, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det där är bara magiskt tänkande från din sida & det vet du innerst inne. Jag tycker AfS går från klarhet till klarhet.

Självklart ingen Nigel Farrage-nivå på talen. Men för våra förhållanden så var det utan tvekan några av de bästa & tydligaste politiska talen i Sverige på flera decennier.
Jag är mycket positivt överraskad.

Jag håller med dig. Deras retorik och politik ligger mer i linje för mig än SD för stunden. SD känns ju för all del mer genomarbetade men de har suttit i riksdagen i 8 år.

Om inget förändras radikalt åt något håll får AfS min röst 2018.

Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Givetvis vinkad nyhet från Smålandsposten i vanlig ordning.

"Massiv polisinsats på Stortorget"

Ja det stämmer om en massiv polisinsats är att chilla i solen och gå emellan en liten kaxig blatte som skriker hora och en mogen man som mest skrattade åt situation.

De gräver sin egen grav. Alla som var där kommer ju naturligtvis kunna berätta first hand för vänner och bekanta att SP ljuger.

Citat:
Ursprungligen postat av HectorDaiquiri
Det där är ju chockerande många människor. Mitt på en vardag i Växjö, helt otroligt. Jag har också sett partiledare i Stockholm tala för typ 15 åskådare och folk som bara går förbi utan att stanna.

Samma här. Jag har passerat kända politiker som står och talar rätt ut i luften. Ingen som vare sig lyssnar eller bryr sig. Att samla ett hundratal en vanlig vardag kan PK bara drömma om.
Citera
2018-05-25, 14:14
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alt-Kike
Någon som vet vad dom har blivit polisanmälda för? Skenande nasism? Hat och hot? Antidemokratisk missaktning? Det är en betalartikel.

http://www.vxonews.se/nyheter/polisen-anmaler-partiet-i-vaxjo/

Paragrafrytteri. Gustav Kasselstrand kommenterar det hela på Twitter:

Citat:
En kränkt PK-jurist på polisen har polisanmält mig för brott mot ordningslagen efter att niqabstatister deltog i torgmötet. En politiskt motiverad okynnesanmälan. När polisen lägger våldtäktsanmälningar på hög - är det rimligt att anmäla de som håller grundlagsskyddade möten?
Senast redigerad av MrSkargard 2018-05-25 kl. 14:18.
Citera
2018-05-25, 14:15
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeS.Patton
Det betyder ifall det kommer några vänsterextremister och vill bråka lite, kommer de få smaka på gatan, en bra signal vilket får den otrygga svenska kvinnan att åter igen känna sig trygg.

Vad jag förstod så gjorde vänsterpacket och deras bruna husdjur inte mycket väsen av sig. Hur många intresserade åhörare var det egentligen?
Citera
2018-05-25, 14:17
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
http://www.vxonews.se/nyheter/polisen-anmaler-partiet-i-vaxjo/

Paragrafrytteri.
Jepp, det känns snarare som någon teknikalitet, typ att man använde musik utan tillstånd.
Citat:
Smålandsposten rapporterar att polisen har upprättat en anmälan om brott mot ordningslagen mot arrangören.

– Det finns vissa kriterier i tillståndet och här såg vi att man inte följde det som vi kommit överens om. Jag kan inte detaljerna men det kan handla om sättet man framförde sina budskap., säger polisens pressansvariga Ewa-Gun Westford till Smålandsposten.
Citera
2018-05-25, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiddraren
Vad exakt skulle falla under HMF?

Att spöka ut sig i burka och skuldbelägga alla muslimer som terrorister och lastbilskapare.
Jag själv är arier och helvit men är inte nazist och aldrig varit i Ukraina och stridit med några
separatister. Jag utgör inget hot mot samhället.
Citera
2018-05-25, 14:18
Medlem
Flyttkartongs avatar
Följde torgmötet live på Facebook. Mycket stark start av AFS måste jag säga! Imponerande att dra så mycket folk.

Mycket intressant att se i live kommentarerna på Facebook med. Många skitnödiga muslimer som tjatade om hur de redan tagit över vårt land osv.
Visar ju bara att hotet är ytterst verkligt.

Hoppas de fortsätter i samma stil kommande torgmöten, skall följas med stort intresse.
Citera
2018-05-25, 14:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Vad jag förstod så gjorde vänsterpacket och deras bruna husdjur inte mycket väsen av sig. Hur många intresserade åhörare var det egentligen?

Ett par 100, svårt att säga exakt, det pratas om 400 st i gammelmedia. Tillräckligt många för att skapa ringar på vattnet!
Citera
2018-05-25, 14:19
Medlem
Här kan ni se livesändningen från torgmötet:

Facebook:
https://www.facebook.com/altforsverige/videos/642878382771097/

YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=8XLirztmv8c

Vad tycker ni? Jag måste säga att jag är djävligt positivt överraskad. Mycket bra talare och det känns gott i själen att höra så frispråkiga politiker prata om de problem som INGEN annan vågar ta i med tång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in