Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Det där är bara magiskt tänkande från din sida & det vet du innerst inne. Jag tycker AfS går från klarhet till klarhet.
Självklart ingen Nigel Farrage-nivå på talen. Men för våra förhållanden så var det utan tvekan några av de bästa & tydligaste politiska talen i Sverige på flera decennier.
Jag är mycket positivt överraskad.
Jag håller med dig. Deras retorik och politik ligger mer i linje för mig än SD för stunden. SD känns ju för all del mer genomarbetade men de har suttit i riksdagen i 8 år.
Om inget förändras radikalt åt något håll får AfS min röst 2018.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.skalmanski
Givetvis vinkad nyhet från Smålandsposten i vanlig ordning.
"Massiv polisinsats på Stortorget"
Ja det stämmer om en massiv polisinsats är att chilla i solen och gå emellan en liten kaxig blatte som skriker hora och en mogen man som mest skrattade åt situation.
De gräver sin egen grav. Alla som var där kommer ju naturligtvis kunna berätta first hand för vänner och bekanta att SP ljuger.
Citat:
Ursprungligen postat av
HectorDaiquiri
Det där är ju chockerande många människor. Mitt på en vardag i Växjö, helt otroligt. Jag har också sett partiledare i Stockholm tala för typ 15 åskådare och folk som bara går förbi utan att stanna.
Samma här. Jag har passerat kända politiker som står och talar rätt ut i luften. Ingen som vare sig lyssnar eller bryr sig. Att samla ett hundratal en vanlig vardag kan PK bara drömma om.