[quote=Strix m/94|64144711]
via att tvinga på barn oönsakade barndomar av rätt ofta garanterat faderslöshet, kanske tom garanterat oälskad, sen vidare i din "idelaväld" även garanterat fri från ekonomisk tyggnad..
Jepp fin värld du vill skapa.
ordnng ja, men under värdighet tack. Att kränka barn skapas inga vettiga människor av.
och vi accepterar att "barn" har sex efter att de fyllt 15. Men alltså inte att över 18 har sex med en 15 åring.
Alltså du ångrar att du skaffade barn.
Nej, ingen som blivit oönskat gravid har valt detta innan. man sitter inte innan sex och kyssar i rutan:
vill bli oönskat gravid, tack....innan man sexar sig...allright?
Tsss...tycker du det går bra "bilda" mig?
visst, jag är ju ex. väldigt tacksam att dina idéer inte styr Sverige.
Citat:
Nej, jag tycker att man skall ta ansvar för sina handlingar och inte smita genom att döda fostret.
via att tvinga på barn oönsakade barndomar av rätt ofta garanterat faderslöshet, kanske tom garanterat oälskad, sen vidare i din "idelaväld" även garanterat fri från ekonomisk tyggnad..
Jepp fin värld du vill skapa.
Citat:
Man behöver inte ta i så, men ordning skall det bli.
ordnng ja, men under värdighet tack. Att kränka barn skapas inga vettiga människor av.
Citat:
Det är möjligt att det är det man tänker på, men enligt den avgudade barnkonventionen så är man barn under 18 år.
och vi accepterar att "barn" har sex efter att de fyllt 15. Men alltså inte att över 18 har sex med en 15 åring.
Citat:
Nej då, jag fick jobba litet för barn, men det betyder inte att jag skulle göra om det. Det är jobbigare än man tror.
Alltså du ångrar att du skaffade barn.
Citat:
jepp i din värld där 17 åringar ska sitta med "startkapital".
De skall försörjas av sina föräldrar och i sista hand av socialtjänsten.
Citat:
Man väljer innan den uppstår.
Nej, ingen som blivit oönskat gravid har valt detta innan. man sitter inte innan sex och kyssar i rutan:
vill bli oönskat gravid, tack....innan man sexar sig...allright?
Citat:
Du vet att jag bildar Dig.
Tsss...tycker du det går bra "bilda" mig?
Citat:
Det finns annat att vara tacksam för.
visst, jag är ju ex. väldigt tacksam att dina idéer inte styr Sverige.