Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Du har inte lyckats förklara någonting, förstår du hur tester fungerar? Vad skall testat och med vad? Att ha plan som kan befinna sig på den altituden har du givetvis ingen nytta av alls om du inte vet vad du skall testa och med vad. Så igen är det så enkelt som du påstår så gör det då, vad väntar du på?
Nästa gång, läs gärna vad som står i mitt inlägg.
Du säger att "man" inte kan hyra plan och åka upp till 35k ft, jag förklarar att det kan man visst.
Beskriv istället vad i ovanstående du har svårt att förstå?
Chemtrailare påstår att man sprider gifter och allt möjligt, medan vetenskapen säger att vattenångorna bildar moln, med hjälp av sotpartiklar osv osv. Så om chemtrailare säger att persistant contrails innehåller andra saker än vattenånga + lite sot, så är det ju bara att åka upp och bevisa det.
Du påstår saker som strider mot konsensus inom flygbranchen och vetenskapen, varför ska andra bevisa det åt dig?
Finns gott om partikelfilter och uppsamlare man kan installera på plan som skulle klara att upptäcka de mängder av aluminium, tungmetaller, nanobotar och allt chemtrailare påstår finns, utan bevis. Jag säger ju till dig, det finns inget hinder mot att hyra ett plan om du vill ha bevis för de påståenden från andra chemtrailare som du upprepar.
Varför har du så svårt att bemöta det som skrivs, du attackerar ju saker jag aldrig påstått? Jag förklarade för dig varför jag har noll intresse av att bevisa/motbevisa andras fantasier, men du fortsätter att uppmana mig att hyra ett plan och testa det här?
Skulle jag själv vara övertygad om att ett visst område inom vetenskap skulle vara fel, och dessutom hota mänskligheten, så skulle jag satsa allt på att bevisa vart felen ligger, men du verkar nöja dig med med hörsägen från youtube? Tror du inte riktigt på vad du själv säger?
Försök förklara vart din förståelse haltar istället, så kan vi komma nån vart.