2018-05-15, 23:08
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Både Pascal och Knulldockan lär ju komma till final iaf. TV4 vill ha det så och då blir det så på nåt sätt. Deras kärlekshistoria drar tittare.

Snacka om regisserad "hångelscen" mellan Pascual och Nicoline i vattnet, som taget ur 80-talsrullen "Den blå lagunen". (Kul btw. om det hade varit DK och Nicoline, då hade de tom. sett ut som skådespelarna). Vilken normalbyggd människa som helst hade fått bestående nackspärr i den obekväma ställningen
2018-05-15, 23:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Jag sa inte ”alla” utan att han spöar både Jan och Nicoline.
OK .....

Känns dock som en mer än tveksam merit .....

Pascal är ju -- på ren svenska --- inte bara en fitta, utan den lägsta formen av det ....
2018-05-15, 23:12
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Du får klaga på TV4 produktionen som tog med JAN. Själv tycker jag han är rolig att betrakta, och man får sig ett skratt då och då , ja han har någon diagnos (och det visste isf TV4). Det är så jag ser det. Alla behöver inte vara supermänniskor! Superatleter... mm!
Roligt med olika typer av människor och att folk stör sig... tycker jag är faktiskt bara bra! Det betyder att känslor involveras. Skall bli intressant med kommande Robinson-tävling och Ö-råd

Njae jag förstår precis varför TV4 har med Jan. Att blanda en massa olika personligheter gör ju att intrigerna och dynamiken ökar.
Inte ett dugg sur på tv-kanalen eller produktionen. Det är Jan jag blir galen på. Skäms, skrattar, kokar om vartannat
2018-05-15, 23:14
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
OK .....

Känns dock som en mer än tveksam merit .....

Pascal är ju -- på ren svenska --- inte bara en fitta, utan den lägsta formen av det ....

Ja jag har inte talat för motsatsen varken idag eller tidigare dagar. Krokade bara på din gissning om att han föredrog Nicoline i motsats till Jan och angav skäl till det. Ligg VS askgrå gubbe med oklar diagnos.
2018-05-15, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Just det jag menade. Mer PK och feministiskt än så kan det inte bli.
Därför älskar TV4 Victoria men inte Nick. Han fick inte ens komma till gränslandet.
Ah, såg nu att jag läste ditt inlägg fel. Ja men då tycker vi lika. TV4 vill ha kvar pk-människor. DK ligger lite illa till efter att ha uttalat sig negativt om Johaneeeh. Men han har ju å andra sidan en liten triangelflört med Ida och Dessie och sånt gillar produktionen.
2018-05-15, 23:24
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Njae jag förstår precis varför TV4 har med Jan. Att blanda en massa olika personligheter gör ju att intrigerna och dynamiken ökar.
Inte ett dugg sur på tv-kanalen eller produktionen. Det är Jan jag blir galen på. Skäms, skrattar, kokar om vartannat

Haha, tycker han är ganska skön

Absolut noll självinsikt, han kommer inte ens att fatta att alla drivit med honom (inklusive produktionen) när han tittar på programmet i efterhand.

Det är som titta på en satir om Robinson Crusoe (originalversionen), där Pascual är Robinson Crusoe och Jan är en bipolär variant av Fredag. Den stora skillnaden är bara att helt plötsligt dyker en kvinnlig varelse upp och vänder uppochner på hela unibro-förhållandet
2018-05-16, 06:13
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Börjar bli nästan otittbart när det är så sjukt jävla toppstyrt och produktionsstyrt.

När något håller på att hända så ger man den personen en immunitet. Hände när Johan och Lillemor fick sin första då det var uppenbart att de två hade åkt ut.

Hände när de öppnade gränslandet perfekt tajmat när Pascal åkte ut. Varför inte öppna det veckan innan eller efter? Så givet att produktionen vill ha Pascal i en final

Det hände återigen känns det som när de bestämde sig för att ha två ö-råd där Nicoline åkte ut. Vips, så har dem Nicoline och Pascal tillsammans igen. Inte för att dem till hundra procent kunde veta att så kunde ske men det var 50/50 om inte Johan åkte ut att det skulle bli Nicoline eller Victoria och det var väl värt att paja programmets gång lite till för att få som dem vill.

Det hände återigen nu när Johan fick en immunitet. Varför liksom? Endast för han är störande, jobbig och alla andra hatar honom.

Förövrigt har produktionen FORTFARANDE helt glömt bort Victorias första immunitet som hon köpte till sig för lag syds tillhörigheter. Den har aldrig nämnts, använts eller visat sig igen.

Robinson Fiji är rätt pinsamt nu tycker jag.

Ger mig fan på att Pascal, Henrik, Johan, DK och Dessie kommer vara i en final åtminstone. Det kommer produktionen se till.

Så enormt störande att det är typ 10 pers kvar och det redan snackas om finalvecka. INGEN åker ju hem?
Reglerna och dem helt sjuka jävla vändningarna och helt ologiska ändringarna av reglerna förstör typ allt.

Öråd med 5 immunitet, "NEJ DEN GÅR OM! VI RÖSTAR IGEN! NEEEEEJ! VI RÖSTAR IGEN! FAST DEN HÄR GÅNGEN BAKLÄNGES! Ja, det blev du som åkte hem eftersom du var 7:e val, men alla de 6 första har ju immunitet. "

En immunitet, ett ö-råd, en jävla deltagare i Gränslandet som får utmana den som åker ut och inga jävla random inflikningar av reglerna från produktionen. Hur svårt är det att göra?
Senast redigerad av JohnnyGenzale 2018-05-16 kl. 06:18.
2018-05-16, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Börjar bli nästan otittbart när det är så sjukt jävla toppstyrt och produktionsstyrt.

När något håller på att hända så ger man den personen en immunitet. Hände när Johan och Lillemor fick sin första då det var uppenbart att de två hade åkt ut.

Hände när de öppnade gränslandet perfekt tajmat när Pascal åkte ut. Varför inte öppna det veckan innan eller efter? Så givet att produktionen vill ha Pascal i en final

Det hände återigen känns det som när de bestämde sig för att ha två ö-råd där Nicoline åkte ut. Vips, så har dem Nicoline och Pascal tillsammans igen. Inte för att dem till hundra procent kunde veta att så kunde ske men det var 50/50 om inte Johan åkte ut att det skulle bli Nicoline eller Victoria och det var väl värt att paja programmets gång lite till för att få som dem vill.

Det hände återigen nu när Johan fick en immunitet. Varför liksom? Endast för han är störande, jobbig och alla andra hatar honom.

Förövrigt har produktionen FORTFARANDE helt glömt bort Victorias första immunitet som hon köpte till sig för lag syds tillhörigheter. Den har aldrig nämnts, använts eller visat sig igen.

Ger mig fan på att Pascal, Henrik, Johan, DK och Dessie kommer vara i en final åtminstone. Det kommer produktionen se till.

Så enormt störande att det är typ 10 pers kvar och det redan snackas om finalvecka. INGEN åker ju hem?
Reglerna och dem helt sjuka jävla vändningarna och helt ologiska ändringarna av reglerna förstör typ allt.

Öråd med 5 immunitet, "NEJ DEN GÅR OM! VI RÖSTAR IGEN! NEEEEEJ! VI RÖSTAR IGEN! FAST DEN HÄR GÅNGEN BAKLÄNGES! Ja, det blev du som åkte hem eftersom du var 7:e val, men alla de 6 första har ju immunitet. "

En immunitet, ett ö-råd, en jävla deltagare i Gränslandet som får utmana den som åker ut och inga jävla random inflikningar av reglerna från produktionen. Hur svårt är det att göra?

Du har inte rätt mindset.
2018-05-16, 08:26
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale

Jag håller fullständigt med dig!
Produktionsbolaget har tagit Robinson från att vara en tävling, till något redigerat "mysprogram" där alla som produktionen vill ha kvar, kommer att vara det. Immuniteter strös ut likt godisregn till deltagare som TV4 vill ha kvar. Det började med att lag Syd vann tävlingarna hela tiden när de var i vatten och Jim från Nord inte klarade av att vara under vattnet. Helt plötsligt blir det yxkastning i en tävling, något som Jim tidigare sagt han var bra på!!! Lag Syd fick förstärkning med nya medlemmar, när de parkerat sig i örådet gång efter gång.

Robinson skall ha klara spelregler från början och de som blir bortröstade i örådet åker ut och får ingen andra chans! Varken i extra omröstningar eller "Gränsland".
2018-05-16, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlady
Robinson skall ha klara spelregler från början och de som blir bortröstade i örådet åker ut och får ingen andra chans! Varken i extra omröstningar eller "Gränsland".

Håller med i allt utom det sista. Ett "Gränsland" där en deltagare får utmana den utröstade i någon svår tävling och i förlängningen har en chans att nå final i slutändan ger programmet lite krydda tycker jag. Men det ska inte vara något mysland med hur mycket mat som helst och strandhäng. Nej det ska vara en utmaning, en prövning, att orka vara kvar i "gränslandet".
2018-05-16, 09:07
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Snacka om regisserad "hångelscen" mellan Pascual och Nicoline i vattnet, som taget ur 80-talsrullen "Den blå lagunen". (Kul btw. om det hade varit DK och Nicoline, då hade de tom. sett ut som skådespelarna). Vilken normalbyggd människa som helst hade fått bestående nackspärr i den obekväma ställningen

Du får tänka på att Nicoline, enligt Jan, är böjbar. Så det är nog ingen risk för nackspärr.

Tänk vad bra att Pascal fick en att äta upp sig och vila ut i Gränslandet. Vilken tur att de öppnades just då han åkte ut.
Senast redigerad av bagarn29 2018-05-16 kl. 09:19.
2018-05-16, 09:27
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Haha, tycker han är ganska skön

Absolut noll självinsikt, han kommer inte ens att fatta att alla drivit med honom (inklusive produktionen) när han tittar på programmet i efterhand.

Det är som titta på en satir om Robinson Crusoe (originalversionen), där Pascual är Robinson Crusoe och Jan är en bipolär variant av Fredag. Den stora skillnaden är bara att helt plötsligt dyker en kvinnlig varelse upp och vänder uppochner på hela unibro-förhållandet

Denna kvinnliga varelse är ju Pascals egen Jane. Som lite förvirrat dyker hon upp i en Robinson-såpa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in