Citat:
Ursprungligen postat av
Ossie81
Hon har aldrig jobbat mer än ett kort halvtidsvick på någon förskolan någon månad. När nära vänner sa åt henne att lämna KH efter skandalen 2005.. svarade hon enligt säker källa: ”vad ska jag göra då.. sätta mig i kassan på Konsum eller? skulle inte tro det, jag ska inte jobba”
Jag är inte förvånad. Precis så som jag tror att det kan vara. Skulle inte bli förvånad om det hela har startat med Kristian ville separera och gold diggern gått bananas. Det som är att om åtal väcks, då kan man få läsa om cirkusen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
Sluta påstå att jag hatar Kristian. Varför tror du det? Jag vet bara att han varit i blåsväder förut och det är bekräftat i tråden. Detta oavsett skyldighet eller inte.
Du är en jävla posthora som bråkar i alla trådar. Vad det gäller ditt jävla reggande så skiter jag fullständigt i det då det inte är relevant för tråden.
Så för att en random kåt brud blir svettig och anmäler Huselius och andra så är det en självklarhet att han är skyldig här.
Det är att e jävla tur att ditt karriär inte kommer längre än till Samhall!
Citat:
Ursprungligen postat av
Scarlettstorm
Han är inte friad. Misstankar kvarstår fortfarande. Jag tycker att det är så jävla märkligt hur folk i den här tråden anser att det är skillnad på att vara övertygad om att KH är skyldig och att anse att Virtanen och Soran är skyldig.
Folk har ju dömt både Soran och Virtanen utan rättegång men när vi gör samma sak med KH då jävlar blir det liv på hockeyfansen.
Vad det gäller hockey så är det en annan sak och en annan tråd. Så åsikter om hockeyspelare Huselius tar vi i rätt tråd.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moosky
Han är fortfarande dömd i mina ögon, så läxan är att inte utsätta andra för brott och hamna på löpsedlarna. Redan 2005 och nu är han dömd av gemene man. Det är det hårdaste straffet man kan få. Något säger mig att personen i fråga kommer figurera mer framöver. He he....
Du är en hatare av samhället. Synd att du inte hamnade på magen eller i ett gummi.
När du skriver som du gör. Ska du anmäla Kristian på falska grunder? Jag är nyfiken på er relation. Känner du han?
Har han gjort dig något?