Citat:
Ursprungligen postat av
Luxors
I häktningsframställan.
Sedan var det en i tråden som skrev att det var ett Olaga hot och att han försökt knuffa ut målsägande genom ett fönster och dragit henne i ett ben.
Kan det vara så att han skyddat sig när hon sparkat emot han?
Knuffa ut henne från ett fönster. Finns inte en chans att Kristian blir dömd för något av detta om inte vittnen finns.
Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
Den enda som tramsar här är du och dessutom är du helt nyreggad. Dessutom har du fortfarande inte lagt fram några belägg för vad du påstår att jag har sagt.
Kom inte och påstå att du är vare sig bättre eller smartare när du kallar andra för idiot. Ska du ha belägg för det du påstår att jag skrivit så får du fanimig lägga upp det också annars är du inte trovärdig. Dessutom ska du inte vänta dig att jag viker mig i en diskussion när jag vet att jag har rätt.
Sorry. Har inte alla varit nyreggade här? Nu förstår jag inte.
Ok. Då ska vi ta detta engång till. Du viker dig i en diskussion då du har rätt. Säg mig vad jag då missat. Vad ska Kristian stå i skuld för om han är oskyldig?
Så tar vi detta igen: "Så om du misshandlar, våldtar eller på något sätt förgriper din partner så anser du ändå att det hela är hennes fel? Hur i hela Härnösand tänker du människa?"
Du viker dig inte. Då får du ta mig fan ta och förklara det som står ovan!
Sedan kan du även förklara hur Kristian Huselius förhållande ser ut med Sara Erika Ceccarello.
"Men för fan! Du fattar ju ingenting! Jag varken dömer eller vet någonting. Säger ju bara att sambon oavsett vad som än framkommer inte ska skuldbeläggas här.
Så varför ska inte Sara Erika Ceccarello inte skuldbeläggas om hon anmält Kristian på falska grunder?
Så tell me now!