2018-05-23, 11:20
Medlem
I dagens Nyhetssvep så kommenterar man ett inslag från public service som handlade om kvinnor som köper sex av marockaner.

Conrad kommenterade detta med att det är "vidrigt".
Och Ingrid kommenterade detta med: Han kan ju ha hur mycket sjukdomar som helst

Tänkte att det var bra att föra dessa kommentarer till protokollet om något annat skulle komma fram i framtiden.
Citera
2018-05-23, 12:46
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordman88
Om denna Hanna var din vän och allt detta kom upp till ytan, hade du då åkt på freedomfest nästa vecka med samma person, trots att du fått veta allt, och haft roligt och postat selfies med denna person? Även om allt redan var planerat, resor bokade, hotell att bo på m.m. så hade ju vilken normal människa som helst avbokat allt i ren avsky, nog samma dag som detta uppdagades. Men det gjorde ju inte Conrad ser du. Han åkte på festival med denna bajsätande barnporr förespråkare trots allt han fått reda på.

Däri ligger skillnaden. Vi var många som blev lurade, men inte Conrad, han åkte på Freedomfest ändå. Vilken omoralisk individ Conrad är. Usch!

Edit: Är det någon som har bilderna på Conrad med barnporr förespråkaren på Freedomfest? Har aldrig sett dessa. Vore kul att se hur trevligt han har med denna person samtidigt som han vet ALLTING.
Det är ju just p.g.a. att han var Conrads vän som man fullföljer det man har bokat in och gör det bästa av situationen. Precis som att man beter sig under julen och ger ett fejkleende även om det är någon släkting man inte kommer överens med. Du måste ju vara socialt inkompetent om du tror att man beter sig på motsatt vis.
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
I dagens Nyhetssvep så kommenterar man ett inslag från public service som handlade om kvinnor som köper sex av marockaner.

Conrad kommenterade detta med att det är "vidrigt".
Och Ingrid kommenterade detta med: Han kan ju ha hur mycket sjukdomar som helst

Tänkte att det var bra att föra dessa kommentarer till protokollet om något annat skulle komma fram i framtiden.
Undrar om det är för att decimera spekulationerna som råder kring Marocko-frågan som de oironiskt (antar jag) behandlade den nyheten. De vet ju att det är en känslig fråga med många outredda frågetecken.
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
hej vilket party.....

https://www.detfriasverige.se/jag-gor-det-for-mina-barn-och-barnbarn-inspirerande-mote-i-nordvastskane/

Och naturligtvis är Stefan Jacobsson och Logik Förlag på plats med bokbord för att försöka kränga restupplagan av 'Keith och jag' och senaste cd-skivan med Kiwi.

"en pseudonationell säljsekt" /Jonas de Geer
Cringe:
Citat:
Många av festdeltagarna hade aldrig varit på något liknande arrangemang i sitt liv och några stycken hade aldrig hört en enda låt av Kiwi and the dogboys! Ändå trallade de flesta med i ”Svenskar är vita och landet är vårt”.
Kiwis låtar är väl lite lustiga, men när man seriöst börjar digga dem börjar det kännas cringe. Kanske bjöds det på mycket alkohol.
Citera
2018-05-23, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasquit
Det handlar inte om Bajs-Hanna, det handlar om Conrad.

Är det någonting jag och övriga normala människor avskyr och förkastar så är det pedofili, barnporr och perversa könsbytare som via RFSL vill sprida sin dynga vidare till svenska småbarn.

Conrad lyckades med konststycket att hitta en person som är precis det värsta av alla världar, ta in den i podden, bli vän med och samarbeta med den.
Det handlar knappast om att jag är besatt av Bajs-Hanna som person (eller sak), utan om hur förjävligt det var att Conrad försvarade denna med full kraft när detta uppdagades. Taggarna utåt även mot folk som supportat honom under år i hans "resa" både ekonomiskt och på annat sätt.

En sjuk pedofilälskande barnporrsförkämpe var så enormt viktigt att han sprang och gömde sig under Ingrids kjol och lämnade Flashback för gott.

Även Conrad med sin...begränsade intellektuella förmåga insåg att det var svårt att vifta bort hyckleriet när man propagerar för ett sunt leverne utan ens masturbation...samtidigt som man umgås med en bajsätande pedofilälskare med penis och silikontuttar. En person som drivit sidan pedofil.se. En person som tycker att barnporr skall vara helt lagligt.

Har du hört när Hanna är med i podden?
Den förklarar att hon är könsbytare med penis bla bla...och dessa två typer som under år och dagar spytt galla över allt som har med könsbyteri och genus att göra (med rätta) fogar direkt in sig i ledet och accepterar allt rakt ut.

Det kallar honom för henne och går helt med på att man kan ha kuk och bröst och byta kön bara man kallar det könsdysmorfi. Hanna som är "libertarian" har bytt kön på skattebetalarnas pengar, gått år i svindyr terapi och tagit dyr hormonbehandling, räkningen gick till skattebetalarna.
Efter år på bidrag och transformationen var komplett så utnytjade detta perversa as sin roll som transa direkt för att få fördelar i det PK-samhälle han raljerar emot.

Jobbade för RFSL och fick givetvis jobb (efter år på bidrag) i Stockholms innerstad som programmerare för han var så häftig och progressiv med sitt könsbytande.

Det går likosm inte att vifta bort Hanna-hycklandet genom att säga "du verkar älska bajs själv" som 40-åriga Conrad sa till mig innan han försvann när det blev för pressat.

Jag tycker Ingrid är fullständigt värdelös på att intervjua folk då hon alltid skall in och bladdra själv om saker hon har noll koll på.

Visst, man behöver inte vara superkritisk i en intervju....men om någon i ett seriöst samtal påstår att Cannabis-olja är bättre än antibiotika mot en infektion får man för fan ifrågasätta?

Carlqvist hade även med Blueshifts grundare och höll med om precis alla galna konspirationsteorier.
När sedan Blueshift gick till attack på DFS med någon konspirationsgrej så blev hon vansinnig och attackerade dem direkt, kallade dem för foliehattar etc.

Innan gick det dock bra, när de skrev ihop konspirationer om vänstern eller att typ alla tjejer i Miss America egentligen är män haha...vilka hycklare.

Vart finns detta avsnitt där denna person deltar då?
Citera
2018-05-24, 00:30
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Vart finns detta avsnitt där denna person deltar då?
Det var tillsammans med Frihetsfaxen: https://youtu.be/nq2UbMBuJo4 Så det var både Hanna Söderström och Kristian Nielsen från den anarkistiska podden Frihetsfaxen som deltog i Ingrid och Conrad. Eftersom att de kom så bra överens startade Conrad tillsammans med Frihetsfaxen därefter den gemensamma podden Spelnationen som kom ut i drygt 10 avsnitt, vilket var en podd om dataspel.

Notera dock att Frihetsfaxen och Spelnationen numera är nedlagda och raderade. Kristian blev så chockad av Hannas degenererade beteende som han undanhållit från Kristian, så efter att det uppdagades raderade Kristian allt och gick under jorden. Numera kan man bara läsa följande på frihetsfaxen.se:
Citat:
Jag började spela in Frihetsfaxen och Spelnationen för att det var roligt, men det är inte roligt längre.
Jag kände inte till Hannas bakgrund och blev lite chockerad över den senaste tidens händelser…
Jag har beslutat mig för att sluta spela in Frihetsfaxen och Spelnationen

Kristian
Senast redigerad av Run3 2018-05-24 kl. 00:35.
Citera
2018-05-24, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Vad ska Conrad behöva göra för att sona sitt brott? Han har ju brutit kontakten med Hanna Söderström/Hanna Warg efter att han fick reda på att Hanna äter bajs och tar dildos i analen.

Det är ju lätt för dig att vara efterklok, men vi var många som trodde Hanna var hyfsat normal bortsett från att han skaffat sillisar. Jag hade ingen aning om att han har en sex dungeon i sitt hem. Så vi är många som känner oss förda bakom ljuset och lurade.

Magnus sa väl för några år sedan något i stil med att alla som skrivit en positiv kommentar under någon artikel Hanna skrev för Avpixlat kunde dra åt helvete. För att Hanna var så äcklig. Men att Conrad har vänskapsrelation med denna människa har Magnus inga synpunkter på.

Det Conrad gjort är ju mer än att bara skriva en positiv kommentar. Och bedriver man opinionsbildning mot transkulturen och predikar om hur sjuka och onormala HBTQ-människor är så rimmar det illa att hänga med sådant folk oavsett om man kände till just bajsätandet eller inte.

Citat:
Det är ju just p.g.a. att han var Conrads vän som man fullföljer det man har bokat in och gör det bästa av situationen. Precis som att man beter sig under julen och ger ett fejkleende även om det är någon släkting man inte kommer överens med. Du måste ju vara socialt inkompetent om du tror att man beter sig på motsatt vis.

Spelar man in bajsporr har man sagt upp rätten att socialt bli behandlad som en normal människa. Julen? Normalt funtade människor vill inte delta på samma julfirande som en bajsätare. Man vill inte vistas i samma rum som en bajsätare, än mindre äta mat vid samma bord som en bajsätare. Hade ju kräkts upp maten på grund av alla äckelkänslor.
Citera
2018-05-24, 01:41
Medlem
Citat:
Motgift har ju känt till Hannas perversioner sedan flera år tillbaka. Och varken Motgift eller NMR har vad jag vet aldrig haft något med Hanna att göra. Hon är inte ens nationalist. Eller syftar du på att Conrad inte längre kommer få gästa Motgift för att han pratar TV-spel med Hanna? Conrad är ju inte ens en regelbunden gäst hos Motgift; det är ytterst få gånger han varit med. De starka banden som du tycks se och tror kommer klippas finns inte från första början.

Med facit i hand så var banden mellan Conrad och Motgift rätt så starka. Flera såg redan för ett år sedan hur motgift och I&C började växa samman.

Om Motgift känt till dessa perversioner sedan flera år, varför varnade man inte Conrad? Som konstaterat har ju Motgift tidigare haft väldigt starka åsikter både om Hanna och även alla som haft samröre med Hanna. Men när Hanna-gate kom så försvarade Motgift-Henrik att man kan ha vänskapsrelationer med bajsätande transpersoner.
Citera
2018-05-24, 01:49
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossen13378
Magnus sa väl för några år sedan något i stil med att alla som skrivit en positiv kommentar under någon artikel Hanna skrev för Avpixlat kunde dra åt helvete. För att Hanna var så äcklig.
Har också hört talas om detta i andrahand.
Citat:
Men att Conrad har vänskapsrelation med denna människa har Magnus inga synpunkter på.
Vad jag vet har de inte haft någon kontakt sedan det Freedomfest som var strax efter att detta uppdagades. Så att de har en vänskapsrelation är väl att ta i.

Och detta var ju innan Ingrid och Conrad gifte in sig i Motgift-koncernen. Så Conrads kelande med Hanna har ju inte pågått medan Magnus har haft inflytande över Ingrid och Conrad.

Så jag vet inte vad du förväntar dig att Magnus ska göra eller borde ha gjort.
Citat:
Det Conrad gjort är ju mer än att bara skriva en positiv kommentar. Och bedriver man opinionsbildning mot transkulturen och predikar om hur sjuka och onormala HBTQ-människor är så rimmar det illa att hänga med sådant folk oavsett om man kände till just bajsätandet eller inte.
Mig veterligen var Conrad, likt mig och många andra, som sagt omedveten om Hannas mörka sida (propagerande för transsexualism http://transsexualism.se/kontakt/, DVD-filmer med analpluggar och bajsäteri (FB) Hannah Warg, sex dungeon i hans hem https://youtu.be/Z9Hzl5Pqe7Y, porrfilmer online, etc).

Likväl som att jag är kristen och emot homosexualitet, så kan jag ändå umgås med homosexuella och skulle aldrig få för mig att bete mig illa mot en homosexuell. På samma sätt som man kan vara emot invandring utan att vara emot invandrare.

Den bilden som Hanna hade förmedlat om sin transsexualism var att det var ett helt legitimt fall av att vara född med fel hormoner och fel könsorgan, eller hur det nu funkar. Jag är inte insatt i hur det fungerar, men han frammålade i alla fall som ett "verkligt fall". Han är bra på att sälja in det, så även jag fick sympati och började tro på det efter att ha hört intervjun med Frihetsfaxen i Ingrid och Conrad.

Hanna hade också sagt att transsexualismen är hans ensak, vilket jag tycker lät sympatiskt. Visst, så länge han är lite rubbad och håller det för sig själv är det väl lugnt, tänkte jag. Men sedan kommer det fram att Hanna håller på att sprida propaganda online, föreläser, etc. Så vi är nog flera son blev lurade.

Men visst, att starta en podd tillsammans med en transa är kanske att gå lite väl långt med sin gemenskap, även om det skulle vara en tillbakadragen transa. Det är nog dumt ja att göra en publik grej av en sådan gemenskap. Ärligt talat hade jag också tyckt det skulle vara konstigt och hycklande att lyssna på en kristen podcast där en av deltagarna är bög, t.ex.

Conrad var väl i en utsatt position och lät sig bli övertalad/övertygad. Jag skulle tro att det var Kristian som tog initiativet, torgförde och sålde in idén om att starta en gemensam spelpodd. Conrads största hobby i livet är ju att spela dataspel, och något sådant får ha ju inte prata om i Svegot. Ingrid kan ju ingenting om spel. Så det blev väl eufori i Conrads huvud när han äntligen fick prata av sig om sina eskapistiska äventyr bland polygonerna. Så jag kan ändå ha förståelse för att det blev som det blev.

Citat:
Spelar man in bajsporr har man sagt upp rätten att socialt bli behandlad som en normal människa. Julen? Normalt funtade människor vill inte delta på samma julfirande som en bajsätare. Man vill inte vistas i samma rum som en bajsätare, än mindre äta mat vid samma bord som en bajsätare. Hade ju kräkts upp maten på grund av alla äckelkänslor.
Nära vänner och familj håller man dock om ryggen. Man behöver inte gilla det ens bror pysslar med, men man kan ändå umgås och hålla samtal på en hövlig nivå. Om min syster skulle komma ut som bajsätare skulle jag ju stötta henne och försöka hjälpa henne ut ur ett sådant degenererat beteende. Reaktionen man har är ju inte att för alltid stöta bort den personen.

Men visst, man kan väl argumentera för att Conrad inte var nära vän med Hanna, så att han skulle behöva leva med och tolerera sådant beteende.
Citera
2018-05-24, 01:55
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Citat:
Magnus sa väl för några år sedan något i stil med att alla som skrivit en positiv kommentar under någon artikel Hanna skrev för Avpixlat kunde dra åt helvete. För att Hanna var så äcklig. Men att Conrad har vänskapsrelation med denna människa har Magnus inga synpunkter på.

Citat:

Radio Framåt #71 (1 timme 34min in)

https://www.youtube.com/watch?v=iVLhk_BpOr0&feature=youtu.be&t=1h34m7s
Citera
2018-05-24, 02:19
Medlem
Citat:

Vad jag vet har de inte haft någon kontakt sedan det Freedomfest som var strax efter att detta uppdagades. Så att de har en vänskapsrelation är väl att ta i.

Och detta var ju innan Ingrid och Conrad gifte in sig i Motgift-koncernen. Så Conrads kelande med Hanna har ju inte pågått medan Magnus har haft inflytande över Ingrid och Conrad.

Så jag vet inte vad du förväntar dig att Magnus ska göra eller borde ha gjort.

Magnus borde, om han var konsekvent, bett Conrad dra åt helvete precis som han bad alla som kommenterade Hannas Avpixlat-artikel att dra åt helvete. Detta skedde ju under tiden Motgift och I&C närmade sig varandra mycket och det är just därför Hanna-skandalen också togs upp i denna tråd.

Citat:
Mig veterligen var Conrad, likt mig och många andra, som sagt omedveten om Hannas mörka sida (propagerande för transsexualism http://transsexualism.se/kontakt/, DVD-filmer med analpluggar och bajsäteri (FB) Hannah Warg, sex dungeon i hans hem https://youtu.be/Z9Hzl5Pqe7Y, porrfilmer online, etc).

Vet inte hur mycket Magnus visste (han nämner varken bajsätandet eller analpluggar i det gamla Radio Framåt-avsnittet), men det han visste var tillräckligt. Så varför informerade han inte Conrad? Men att det är en transa borde vara nog.

Citat:
Likväl som att jag är kristen och emot homosexualitet, så kan jag ändå umgås med homosexuella och skulle aldrig få för mig att bete mig illa mot en homosexuell. På samma sätt som man kan vara emot invandring utan att vara emot invandrare.

Så varför gäller inte den toleranta synen de människor som kommenterade Hannas Avpixlat-artikel?

Citat:
Den bilden som Hanna hade förmedlat om sin transsexualism var att det var ett helt legitimt fall av att vara född med fel hormoner och fel könsorgan, eller hur det nu funkar. Jag är inte insatt i hur det fungerar, men han frammålade i alla fall som ett "verkligt fall". Han är bra på att sälja in det, så även jag fick sympati och började tro på det efter att ha hört intervjun med Frihetsfaxen i Ingrid och Conrad.

Öhh, att de är födda i fel kropp är väl vad de alltid hävdar? Är hela transrörelsen legitim?

Citat:
Hanna hade också sagt att transsexualismen är hans ensak, vilket jag tycker lät sympatiskt. Visst, så länge han är lite rubbad och håller det för sig själv är det väl lugnt, tänkte jag. Men sedan kommer det fram att Hanna håller på att sprida propaganda online, föreläser, etc. Så vi är nog flera son blev lurade.

Men visst, att starta en podd tillsammans med en transa är kanske att gå lite väl långt med sin gemenskap, även om det skulle vara en tillbakadragen transa. Det är nog dumt ja att göra en publik grej av en sådan gemenskap. Ärligt talat hade jag också tyckt det skulle vara konstigt och hycklande att lyssna på en kristen podcast där en av deltagarna är bög, t.ex.

Är man traditionell kristen, typ Åke Green, så vore det ju faktiskt jättekonstigt om man hängde med bögar.

Citat:
Conrad var väl i en utsatt position och lät sig bli övertalad/övertygad. Jag skulle tro att det var Kristian som tog initiativet, torgförde och sålde in idén om att starta en gemensam spelpodd. Conrads största hobby i livet är ju att spela dataspel, och något sådant får ha ju inte prata om i Svegot. Ingrid kan ju ingenting om spel. Så det blev väl eufori i Conrads huvud när han äntligen fick prata av sig om sina eskapistiska äventyr bland polygonerna. Så jag kan ändå ha förståelse för att det blev som det blev.

Lol, utsatt situation. Kristian klarade av bryta banden. Hanna kommenterade själv hur han kände stöd från Conrad men kände sig sviken av Kristian. Kristian som är libertarian fattade alltså bättre än Conrad det problematiska i hela denna bajs-skandal.
Citera
2018-05-24, 06:35
Medlem
Citat:
Vad ska Conrad behöva göra för att sona sitt brott? Han har ju brutit kontakten med Hanna Söderström/Hanna Warg efter att han fick reda på att Hanna äter bajs och tar dildos i analen.

Det är ju lätt för dig att vara efterklok, men vi var många som trodde Hanna var hyfsat normal bortsett från att han skaffat sillisar. Jag hade ingen aning om att han har en sex dungeon i sitt hem. Så vi är många som känner oss förda bakom ljuset och lurade.

Vad menar du med att vara efterklok?

Conrad hade ju fått allt detta lagt på bordet då Hanna exponerats innan han åkte till Freedom fest och poserade på bilder som trans-peddot tog av honom på Östra Reals gymnasium.
Han syntes också med hennes könslösa fetto till lesbiska partner. Då visste han om pedofil.se, bajsporren och barnporrvurmandet.

Det kom ju fram i bilder i tråden och faktumet att denna vidriga typ "Hanna" aktivt arbetat för RFSL och opinonsbildat FÖR legalisering av barnporr via hans sida pedofil.se.
Klätt upp sig som småtjej med flätor och napp med dildo i analen.

Där får man göra sitt val. Jag skiter i deras "vänskapsrelation" och spelnationen.
Väljer man att aktivt åka och umgås med en sådan människa så finns det liksom ingenting mer att säga.

Än mindre när man aktivt försvarar Hanna och kastar skit på alla som kritiserar umgänget med denna pedofilälskare på det mest infantilia "du är bög själv för du hatar bögar"-manér.

Innan han sprang och gömde sig och försvann från sitt älskade flashback för gott.

Kristians reaktion var bra mycket mer normal. Fy fan, chock och bestörning. Han la till och med ner hela sin podd han drev med Hanna.

Jag skiter i om man planerat in en helg med någon kompis och bokat någon tågbiljett och hotellrum för någon tusing.
Kommer det fram att denna person aktivt jobbar för legalisering av barnporr, äter bajs och drev sidan pedofil.se så ställer man inte bara in resan, man klipper alla band.

Hanna la fram det som om att han minsann var "född i fel kropp" och att könsbyteriet var befogat för han minsann hade könsdysmorfi.
Det köpte man rakt av, trots att PRECIS samma argument används av feminister och skit som vill att barn på förskolan skall vara könslösa. Det håller inte.

Vad Conrad kan göra för att sona sitt "brott"?
Det kan han helt enkelt inte.
Han har visat hur han saknar all form av moral och inte har några problem med dekadens, könsbyte, barnporr etc. när det kommer till kritan vad han än må säga.

Det passar perfekt in i hans Modus Operandi.
En personlighet i podden, en annan på Freedomfest, en tredje med vänsterpolarna i ETC. Han har för fan haft 3-4 olika efternamn för att kunna hålla falskspelet uppe.

En sådan människa kan man aldrig lite på. En ynklig lite fegis till hycklare som inte står upp för det han basunerar ut i sin lilla podd från pojkrummet när det kommer till kritan.

Enormt hyckleri att Söderman (på ett sunt sätt) gått på Hanna stenhårt när den skrev i Avpixlat, för att sedan helt släta över Conrads relation med denna.
Conrad och hans korkade lyssnare är dock hans "meal ticket". Money talks, bullshit walks.
Citera
2018-05-24, 07:49
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
Radio Framåt #71 (1 timme 34min in)

https://www.youtube.com/watch?v=iVLhk_BpOr0&feature=youtu.be&t=1h34m7s
Citat:
Magnus borde, om han var konsekvent, bett Conrad dra åt helvete precis som han bad alla som kommenterade Hannas Avpixlat-artikel att dra åt helvete. Detta skedde ju under tiden Motgift och I&C närmade sig varandra mycket och det är just därför Hanna-skandalen också togs upp i denna tråd.
Lite komiskt ja att Magnus starkt ber alla som kommenterar och gullar i kommentarsfältet till Hannas inlägg att dra åt helvete. Och sedan har noll problem med att samarbeta professionellt med den personen som tog gullandet till en ny nivå genom att starta en podd med Hanna. Vore intressant att höra från Magnus vad som har ändrats och varför sådana människor inte längre behöver dra åt helvete.

Citat:
Han syntes också med hennes könslösa fetto till lesbiska partner. Då visste han om pedofil.se, bajsporren och barnporrvurmandet.
Izzy, eller vad Hannas partner heter, är väl kvinna? Eller var menar du med att hon skulle vara könslös?

Citat:
Det passar perfekt in i hans Modus Operandi.
En personlighet i podden, en annan på Freedomfest, en tredje med vänsterpolarna i ETC. Han har för fan haft 3-4 olika efternamn för att kunna hålla falskspelet uppe.
Stämmer det verkligen att Conrad skulle ha bytt efternamn? Han är väl gift, så jag kan köpa att han eventuellt har bytt efternamn en gång. Men finns det verkligen dokumenterat att han skulle ha gått under fler namn?
Citera
2018-05-24, 10:05
Medlem
Citat:
Stämmer det verkligen att Conrad skulle ha bytt efternamn? Han är väl gift, så jag kan köpa att han eventuellt har bytt efternamn en gång. Men finns det verkligen dokumenterat att han skulle ha gått under fler namn?

Han är född Daniel Menssen, idag heter han Daniel Frändelöv, i hans facebook-profil heter han Daniel Wresig LÄNK och kortadressen i Facebook-profilen är Mentzen vilket skulle vara ett fjärde namn han har haft.
Senast redigerad av KarlKaviar 2018-05-24 kl. 10:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in