2018-05-19, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mackfat
håller svenskar ihop är det enda ja vill veta för ja kommer bråka med alla blattar där inne o ja vill veta om svenskarna håller ihop så man kan få backup ifall det skulle behövas !
Haha nej ingen kommer backa up dig. Mer troligt är att även svennebananerna kommer gå emot dig. Ingen gillar någon som skapar oreda i onödan och troligen är ditt nmr-crew numerärt underlägsna så varför joina det förlorande laget😀
Citera
2018-05-19, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nobodybeatsthebeat
Haha nej ingen kommer backa up dig. Mer troligt är att även svennebananerna kommer gå emot dig. Ingen gillar någon som skapar oreda i onödan och troligen är ditt nmr-crew numerärt underlägsna så varför joina det förlorande laget😀
ja e inte med i något crew o varför vet du att svenskarna kommer gå emot mig ? du e ju en blatte så du vet ingeting ! då får ja slåss själv !
Citera
2018-05-19, 23:25
Bannlyst
Citat:
ja e inte med i något crew o varför vet du att svenskarna kommer gå emot mig ? du e ju en blatte så du vet ingeting ! då får ja slåss själv !

Lycka till.

Du kommer få be om att bli placerad på isol.

Det går inte till så på kåken i Sverige.

Finns några fjantar som sitter för sig själva i något hörn och pratar extremt tyst om utlänningar.

Men det är inget som pratas högt om ute bland dom som sitter av tid.
Citera
2018-05-20, 09:26
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:

Med den attityden så kommer din tid att sitta av bli ganska tuff för dig.
Citera
2018-05-20, 13:42
Medlem
Jag har själv åsikter men du kommer ha en riktigt rolig tid på isol tro mig . Ligga i sängen hela dagarna och glo på tv och de kommer ta tid att få knall med för du kommer va skadad efter ha suttit på isol . Ingen o prata med förutom plitarna ... folk som gapar o skriker på isol och inte dricka läsk ( förbjudet på isol )

Sen kan du lägga åsikterna åt sidan . Bättre de ... du säger blattar är kriminella ? Vad är du själv ? Jo kriminell 😂

Du kommer träffa folk som garanterat är både större och starkare än dig .

Och kåksnacket kommer gå . Hamna på isol .. sen kommer transporten och du får åka bil med andra från den kåken och vips vet de vart du sitter och alla känner nån på annan kåk .

Tips . Lägg de åt sidan de månaderna ... träffar du nån som delar åsikter med dig ? Umgås me den
Senast redigerad av Tuningofroslagen 2018-05-20 kl. 13:46.
Citera
2018-05-20, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777
Lycka till.

Finns några fjantar som sitter för sig själva i något hörn och pratar extremt tyst om utlänningar.

ok ja får ta till mig av det du säger !
Citera
2018-05-20, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuningofroslagen
Jag har själv åsikter men du kommer ha en riktigt rolig tid på isol tro mig . Ligga i sängen hela dagarna och glo på tv och de kommer ta tid att få knall med för du kommer va skadad efter ha suttit på isol . Ingen o prata med förutom plitarna ... folk som gapar o skriker på isol och inte dricka läsk ( förbjudet på isol )

Sen kan du lägga åsikterna åt sidan . Bättre de ... du säger blattar är kriminella ? Vad är du själv ? Jo kriminell 😂

Du kommer träffa folk som garanterat är både större och starkare än dig .

Och kåksnacket kommer gå . Hamna på isol .. sen kommer transporten och du får åka bil med andra från den kåken och vips vet de vart du sitter och alla känner nån på annan kåk .

Tips . Lägg de åt sidan de månaderna ... träffar du nån som delar åsikter med dig ? Umgås me den
ok ja tar till mig va du säger !
Citera
2018-05-21, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777
Lycka till.

ja kommer inte bli testad eller trakasserad i fängelset då ?
Citera
2018-05-21, 16:07
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:

Testad ja.

Trakasserad beror på hur du uppför dig och bär dig på insidan.

Finns inga svar vi kan ge dig då vi inte känner dig eller vet hur du är som person.
Citera
2018-05-21, 16:13
Bannlyst
Citat:

Att någon tar pulsen på dig kan säkert hända.

Så länge du inte kommer in ditt med någon jävla dryg attityd. Och inte tar i ostbitarna med händerna/dricker mjölk direkt ur paketet.

Glöm inte att duscha regelbundet. Det finns ofta något äckel som aldrig duschar!!!

Så kommer det gå bra.

Men kommer det in någon som bara tar energi och glädje. Så spelar det ingen roll vilka åsikter du har. Folk kommer bli snea!

Ligg jävligt lågt med dina åsikter om invandrare där inne. Dom har ingen plats på anstalter!
Citera
2018-05-21, 18:24
Medlem
FabianBengtssons avatar
Är inte helt rätt tråd jag vet, men gissar att kunskapen finns här ändå.

En nära vän sitter på häktet i flempan. Hörde att han blev omhäktad idag och tänkte hälsa på honom.

Det jag vet är att han sitter i Huddinge häktet
Hans namn och personnummer.
Vilka brott han sittet häktad för.

Det jag undrar är, finns det möjlighet för mig att hälsa på honom? Förutsatt att han inte har full restriktioner.

Ringa dit och fråga är väl lönlöst då dom ändå inte för säga om någon finns i förvar lr inte..

Hur går jag till väga?
Citera
2018-05-21, 18:58
Medlem
BeerChangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FabianBengtsson
Är inte helt rätt tråd jag vet, men gissar att kunskapen finns här ändå.

En nära vän sitter på häktet i flempan. Hörde att han blev omhäktad idag och tänkte hälsa på honom.

Det jag vet är att han sitter i Huddinge häktet
Hans namn och personnummer.
Vilka brott han sittet häktad för.

Det jag undrar är, finns det möjlighet för mig att hälsa på honom? Förutsatt att han inte har full restriktioner.

Ringa dit och fråga är väl lönlöst då dom ändå inte för säga om någon finns i förvar lr inte..

Hur går jag till väga?
Sitter han häktad och rättegången inte ägt rum än, så sitter han med största sannolikhet med restriktioner. Alltså är besök inte på tal om.

Det du kan göra är att skriva ett brev till honom. Tänk på att alla brev kommer att läsas igenom och gå via åklagare, så skriv inget dumt. Det kan vara smart att skicka med ett frimärke också, så att han kan svara dig. Som häktad har man rätt så begränsat med pengar.

Adressen till intagna enligt KVs hemsida är
Den intagnes namn
Box 1274
141 25 Huddinge

När restriktionerna hävs kan din polare ansöka om besök- och/eller telefontillstånd. Det fungerar som så att polaren fyller i en blankett som senare postas till dig för medgivande och underskrift. Därefter skickar du tillbaka den till häktet, där det ska göras en bedömning om det ska godkännas eller inte.

Om du finns med i belastningsregistret kan du räkna med att det kommer att nekas, men även om du är ostraffad är det inget att räkna med. Tillstånd ges oftast bara till familjemedlemmar och partner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in