2018-05-20, 00:14
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskerade
johan och victoria är ju där för att störa folk och skapa konflikter. håller med om att de inte har klassiska robinson egenskaper och naturligtvis ska de inte vinna, men tycker det var ett smart val av producenterna att ta med dem två (och förmodligen fixa så att de blir kvar länge).

henke är nästan too good to be true. hade glömt ida också, hon verkar som en fin människa. hoppas på att henke, ida, och dessi tar sig långt. och hoppas även på att pascal inte vinner då han är alldeles för arrogant.

vet vi hur det blir i finalveckan? de är ju alldeles för många deltagare kvar
Anders Öfvergård sa ju i alla fall att det var sista utröstningen så då blir det väl bara tävlingar på final veckan då.
2018-05-20, 00:33
Medlem
maskerades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Anders Öfvergård sa ju i alla fall att det var sista utröstningen så då blir det väl bara tävlingar på final veckan då.
ah ok då åker ju victoria och johan ut iaf haha. ska bli spännande att se hur pascal klarar det. hoppas han också förlorar på direkten.
2018-05-20, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridfullt
Söndagens avsnitt:

Är det någon som vet hur deltagarna kompenseras för sin medverkan?
En av dem vinner ju förstås 500.000:-, men jag menar man åker ju inte dit och betalar hyra och liknande hemma i Sverige på sparade pengar i hopp om att en eventuell vinst ska täcka det.
Jag utgår från att de får en ekonomisk ersättning som motsvarar fasta utgifter alternativt ordinarie inkomst.
För några år sedan fick de en ersättning som låg på A kasse nivå. 680:- per dag tror jag. Vet ej hur det är nu..
2018-05-20, 09:46
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Vicky och Johan har nu hittat 3 immuniteter av 3 möjliga (alltså som man kan hitta).

Vad är oddsen på detta?

TV4 fortsätter att förstöra TV program. Så sjukt jävla tråkigt.

Nu hoppas jag faktiskt på pappscal. Vill absolut inte att Johan, Vicky, Dessie eller Marie ska vinna.

Inte ens Henrik vill jag se som vinnare längre. Han fegade ur och böjde sig för Vicky iom nackdelen.

Vad syftar du på nu?
2018-05-20, 10:17
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZT
Genom att...

2018-05-20, 10:43
Medlem
såg på robinsontv4 på instagram att man kan snacka med pascalochjanne där ikväll 20.00 för den som är sugen
2018-05-20, 11:35
Medlem
ZTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito

2018-05-20, 14:00
Medlem
Wandras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Denna tredje säsongen av Survivor Australien är den bästa någonsin alla kategorier som jag skrivet mycket om här

Kul!

Men det står inget på TV4 Play om det.

Vet du var man kan hitta serien?
2018-05-20, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wandra
Kul!

Men det står inget på TV4 Play om det.

Vet du var man kan hitta serien?

https://www.tv4play.se/program/robinson-australien
2018-05-20, 15:36
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Är det inte dags för Nocoline och Pascal att tävla om en plats till robinson-laget?
2018-05-20, 15:38
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oraneandblue
För några år sedan fick de en ersättning som låg på A kasse nivå. 680:- per dag tror jag. Vet ej hur det är nu..

Helt sjukt om det är så. Mer än många har då som arbetar. De ställer ju upp i tävlingen själva, ingen tvingar dem att leka Robinson på en ö mitt ute i ingenstans. Som deltagare ställer man väl upp för att det är kul.
2018-05-20, 15:51
Medlem
nittontrettons avatar
Vet någon om det kommer nya avsnitt idag med tanke på att dem kom tidigare i veckan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in