Citat:
Ursprungligen postat av
admin5
Har vi haft några sådana här i tråden? En blev avstängd pga direkta hot i tråden och den som är kvar sitter och babblar på halvt obegriplig förortssvenska samt är arg på en postbox i New York - där alla judar bor. Plus hans släktingar.
Er argumentationsnivå är att likna vid någon sorts bisarr lyteskomik.
admin5
Kolla Mr/Mrs Ofelbar. Snacka inte skit om nån som inte kan närvara o försvara sig.
Att nån av oss iranier hotat nån användare här, det känns lite lögn, jag vet inte men din version av sanningen.
Varje människa kan tänka! Om han nu direkt hotat nån användare så behövdes det omröstning för att stänga av honom, så det om den saken.
Men du påstår att argumentationsnivån suger. Ok, var e jag arg på nån postbox. Jag säger att det e mysko att ett företag inte går att få kontakt med. Hämta gula sidorna så letar vi upp vilket företag som helst o ringer. Du vet, nån svarar, nån med namn. Fattar du, felet ligger inte i min argumentation utan dina brister som på nåt sätt representerar företaget.
Varför tror vissa att ni har en affär med Israel. Det e för att så fort man uttalar sig om israel så raderar ni inlägg o dina mods försvarar israel i diskussionerna. Hur vill du argumentera?