2018-05-17, 16:56
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parastoo
smarta iranier

Har vi haft några sådana här i tråden? En blev avstängd pga direkta hot i tråden och den som är kvar sitter och babblar på halvt obegriplig förortssvenska samt är arg på en postbox i New York - där alla judar bor. Plus hans släktingar.

Er argumentationsnivå är att likna vid någon sorts bisarr lyteskomik.

admin5
Citera
2018-05-17, 17:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Har vi haft några sådana här i tråden? En blev avstängd pga direkta hot i tråden och den som är kvar sitter och babblar på halvt obegriplig förortssvenska samt är arg på en postbox i New York - där alla judar bor. Plus hans släktingar.

admin5

Du klagar på vår argumentationsnivå men citerar två ord av mitt inlägg. Det är så dålig argumentering det blir. Inte ens ett försök och självklart offtopic.

Hur blev du ens admin om du registrerades 2010?
Varför har ni ingen vanlig adress?
Citera
2018-05-17, 17:34
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ingenstans nämner han beviskriterier.

Jo, det gör han faktiskt. Inte ordagrant, men definitivt via meningsbetydelsen.
Om #^Eaz har något att invända på min "översättning" av hans intentioner, så hade han nog kommit tillbaks och påpekat det.
Citera
2018-05-17, 17:35
Medlem
Bahrams avatar
Citat:

admin5
Kolla Mr/Mrs Ofelbar. Snacka inte skit om nån som inte kan närvara o försvara sig.
Att nån av oss iranier hotat nån användare här, det känns lite lögn, jag vet inte men din version av sanningen.
Varje människa kan tänka! Om han nu direkt hotat nån användare så behövdes det omröstning för att stänga av honom, så det om den saken.

Men du påstår att argumentationsnivån suger. Ok, var e jag arg på nån postbox. Jag säger att det e mysko att ett företag inte går att få kontakt med. Hämta gula sidorna så letar vi upp vilket företag som helst o ringer. Du vet, nån svarar, nån med namn. Fattar du, felet ligger inte i min argumentation utan dina brister som på nåt sätt representerar företaget.
Varför tror vissa att ni har en affär med Israel. Det e för att så fort man uttalar sig om israel så raderar ni inlägg o dina mods försvarar israel i diskussionerna. Hur vill du argumentera?
Citera
2018-05-17, 17:45
Avslutad
Citat:

admin5

Fy fan för dig alltså, du påhoppar på någon som kanske formulerar sig lite dåligt på svenska och drar in det som en argumentationsteknik själv? Förortssvenska, är det förbjudet på forumet så säg till. Trodde inte admin tänkte så men nu ser många hur ni som styr forumet tycker själva. Hoppas fler tar avstånd från ert rasistika (judar kan också vara rasist) tankesätt.

Sen kan du börja med att svara på min fråga från igår.
Citera
2018-05-17, 17:47
Medlem
Bahrams avatar
Nu till judar som HOTAR o som kommer undan o admin5 snackar skit om Iranier.
Kolla
https://www.pixeltopic.com/image/mxskgopenehfaix/?size=full

En jude som lobbar o som kommer undan. Så admin5, vem försöker du lura?
Citera
2018-05-17, 17:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Varför tror vissa att ni har en affär med Israel. Det e för att så fort man uttalar sig om israel så raderar ni inlägg o dina mods försvarar israel i diskussionerna. Hur vill du argumentera?

Om en tråd har startats av den anledningen och många som ifrågasatt det och kan lägga fram bevis (jag har gjort) så ligger det något i det. Men förvänta dig inte att admin kommer erkänna något sånt. Då skulle forumet vara tomt. De kör så långt det går. Sen har jag för mig att dantealeghri och någon annan som användare som heter arthur om jag inte missminner mig tagit admin med fingarna i syltburken.
Citera
2018-05-17, 17:54
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Nu till judar som HOTAR o som kommer undan o admin5 snackar skit om Iranier.
Kolla
https://www.pixeltopic.com/image/mxskgopenehfaix/?size=full

En jude som lobbar o som kommer undan. Så admin5, vem försöker du lura?

Har du verkligen rätt att lägga upp Literals PM här? Nästa fråga, hur ska Admin veta vad som står i diverse PM?
Citera
2018-05-17, 18:02
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Bland annat iranier. O det inte ”genom adressen”. Den adressen kan ni stoppa upp.
Om jag skulle va fbs chef o ha ett företag i USA, så hade inte jag jävlats mot iranier. Kanske lite överraskande för dig Jönsen. Jag var på en fest i stockholm, o iranier e irriterade på er för ni kramar Israel!
Jag e friskare än va du e. Som jobbar gratis för nån som du ingeting vet om!! Vem e frisk? Jag eller du? Återstår o se. Enkelt. Jag känner min arbetsgivare o du vet inte vem du spionerar för. Det e i princip det du gör för ingen vettig människa jobbar som du.
Spionerar? Vad menar du nu?
Förstår inte den här diskussionen överhuvudtaget.
Menar du att allt man skriver langas över till Judar av Judemoderatorer som spelar en roll endast.
Tar allt jag skriver och använder det, eller vadå?
Använder det till vad? Ta det som är bra och ha ett svar klart?
Jag brukar fatta en hel del men inte det här.
Känns obehagligt om man inte skall kunna diskutera någonstans utan att någon påpekar.
Tänk på vad du skriver.
Nog för att jag är " galen" men jag tycker att den här nojan är ännu galnare.
Senast redigerad av gabrielle2 2018-05-17 kl. 18:09.
Citera
2018-05-17, 18:02
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Du klagar på vår argumentationsnivå men citerar två ord av mitt inlägg. Det är så dålig argumentering det blir. Inte ens ett försök och självklart offtopic.

Hur blev du ens admin om du registrerades 2010?
Varför har ni ingen vanlig adress?
Han blev admin 2013 medlem 2010. Det e fbs israelvänligaste admin. De flesta muslimhatare tillsätts av honom.
Hans favorit e bernard_law. Kallade på kortstubin så fort ir5 smiskade religionsforumet. Värt o veta.
Citera
2018-05-17, 18:04
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Har du verkligen rätt att lägga upp Literals PM här? Nästa fråga, hur ska Admin veta vad som står i diverse PM?
Det e IR5s pm som skickades till mig för länge sen via Literal. Finns fler pm om du vågar se va judar gör på forumet.
Citera
2018-05-17, 18:08
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Det e IR5s pm som skickades till mig för länge sen via Literal. Finns fler pm om du vågar se va judar gör på forumet.

Skiter väl jag i. Frågan är om du dels har rätt att lägga upp andra användarens PM här och dels på vilket sätt vissa användares PM har i en tråd som handlar om Admins och Mods att göra?
Literal är varken Admin eller Mod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in