2018-05-17, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av consultez
3-4 små bloss CB och litet smakprov tjack på pekfingret natten till söndag. Onsdag eftermiddag lämnade jag utandningsprov som skickas till karolinska för screening/analys. Inget annat i systemet på länge. Vad tror ni? Mycket tacksam för input.
Du borde nog klara dig men kan inte vara säker finns ju många faktorer som påverkar.
Citera
2018-05-17, 12:19
Avstängd
markooz86s avatar
Någon som vet om Krminalvården tar kissprov i samband med en Personutredning?

Det ska göras innan min rättegång gällande ett narkotikamål!
Citera
2018-05-17, 19:05
Medlem
consultezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulfgubben
Du borde nog klara dig men kan inte vara säker finns ju många faktorer som påverkar.

Tack. Ja, jag förstår det. Är väl mest ute efter lugnande ord för att dämpa ångesten

Har du erfarenhet av utandningstest? Verkar vara lite prat om dem i tråden. Vad jag läst så ska de endast upptäcka spår från ca ett dygn bak i tiden.
Citera
2018-05-17, 21:15
Medlem
FeedMyInfections avatar
Undrar vad som menas med rutinblodprover, har fått ett brev angående prover som ska tas innan ett möte med sjuksköterska inom psykiatrin. Har varit ren ett bra tag från tyngre saker men använder dock Lyrica till och från. Undrar då vad som menas med "blodprover som vi enligt rutin tar" Står inget vad det är för prover som ska tas eller något mer angående detta. Så undrar helt enkelt om det är något som kan visa Lyrican.

Har för mig att dom är skyldig att informera om det skulle gälla droger?
Citera
2018-05-17, 21:48
Avstängd
markooz86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FeedMyInfection
Undrar vad som menas med rutinblodprover, har fått ett brev angående prover som ska tas innan ett möte med sjuksköterska inom psykiatrin. Har varit ren ett bra tag från tyngre saker men använder dock Lyrica till och från. Undrar då vad som menas med "blodprover som vi enligt rutin tar" Står inget vad det är för prover som ska tas eller något mer angående detta. Så undrar helt enkelt om det är något som kan visa Lyrican.

det kan vara lever prover och sådant! gjorde dom när jag skulle få min medicin för add! inge drog prover! bara för å se värderna på lever njurar osv! =)
Citera
2018-05-18, 07:47
Medlem
Har en lite udda fråga, är det någon som vet om socialen gör hårtest?

Jag har varit ren i några veckor och ska dit snart, så blod/saliv/urin är jag ren på, men hårtest kan ju spåras flera månader tillbaka och i så fall är jag ju körd. Någon som har någon koll?
Citera
2018-05-18, 08:13
Avstängd
markooz86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yung-kwa-ten
Har en lite udda fråga, är det någon som vet om socialen gör hårtest?

Jag har varit ren i några veckor och ska dit snart, så blod/saliv/urin är jag ren på, men hårtest kan ju spåras flera månader tillbaka och i så fall är jag ju körd. Någon som har någon koll?

hahahaa! Nejdå! dom gör inga tester alls utan skickar dig till sjukhuset lr beroendemottagningen för tester! och hår tester har jag aldrig hört någon göra är nog för dyrt med! gör dom något så är det vanligt kissprov!
Citera
2018-05-20, 00:22
Medlem
trueforgoods avatar
Funkar syntetiskt urin och "löspenis" idag, eller har man hittat nya metoder för att avslöja detta?

Sen har jag en fråga till. Funkar fortfarande hydreringsmetoden eller har man börjat med ph-värde och skit?
Senast redigerad av trueforgood 2018-05-20 kl. 00:26.
Citera
2018-05-20, 00:24
Medlem
trueforgoods avatar
Undrar även var ni beställer era THC-tester ifrån? Apotek365 verkar ju bara ha tester i 1-pack - själv vill jag ha som ClearVi i 5-pack så man kan prova vid olika tillfällen. Men ClearVi har sitt lager på Åland = sinnessjuk frakt och moms.

Jag är inte intresserad av 20ng/ml utan klassiska 50-stickor.
Citera
2018-05-20, 18:41
Medlem
En halv e (280 mg / 2 = 140 mg alltså) och en lina kola natten till lördag. Fick precis veta att jag ska drogtestas imorgon eftermiddag, hur stor chans har jag att klara det?
Citera
2018-05-20, 19:31
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FeedMyInfection

Lyrica är ingen drog då den ej är narkotikaklassad.
Citera
2018-05-20, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliviaaaa
En halv e (280 mg / 2 = 140 mg alltså) och en lina kola natten till lördag. Fick precis veta att jag ska drogtestas imorgon eftermiddag, hur stor chans har jag att klara det?
Kanske, mdma syns upp till 2 dygn och kokain max 3, tveksamt, beror på om du tränat/badat bastu och hur mycket vatten du druckit, men blir gränsfall
källa https://www.ferle.se/detektionstider/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in