2017-09-23, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalldemar
Röker man inte spice för att det inte ska synas på piss?
Lite OT men är bara nyfiken
Jo men det gick fortare att beställa spice än att fixa bitcoins osv för att köra cannabis.
Citera
2017-09-24, 15:09
Medlem
Hej! Behöver gärna lite hjälp för att få en ungefärlig koll på hur lång tid THC:t är kvar i kroppen.

Väger ca 100kg, 2meter lång, relativt fysiskt aktiv (2-3ggr i hårdträning i veckan) och medel till över medel förbränning.

Har senaste 3veckor, ungefär varannan dag, rökt upp ca 3g gräs (fram till 4 dagar sen). Innan dessa tre veckor hade jag inte rökt på 3 månader. Och innan dess rökte jag ca en 5a i månaden (t o m ca 4 månader sedan alltså).

Hur lång tid skulle ni säga att det skulle ta för mig att klara av ett pissprov? (Vet att jag kommer pissa någon gång snart, men ej exakt)

//fripste
Citera
2017-09-24, 15:47
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heeeyman
Jo men det gick fortare att beställa spice än att fixa bitcoins osv för att köra cannabis.

.................................................. ................................................
Citera
2017-09-24, 15:54
Medlem
Vad gäller salivprov, kan man utgå ifrån att kliniker i Sverige har en ungefärlig lika lång detektionstid som det anges på första sidan?
Kommer salivprov på torsdag vara negativt om det röktes THC imorse, togs lyrica och iktro igår? Med tanke på den korta detektionstiden gällande saliv så är det väll bara för alla rc och Spice som inte syns på vanliga up:n?
Citera
2017-09-24, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snowgoon
Syns Fluklotizolam eller nitrazolam på urinprov?

Nån som har svaret och isf hur länge?
Citera
2017-09-25, 07:27
Medlem
Lost1nwonderlands avatar
Från lördagkväll till söndagmorgon har jag tagit ca 500 mg amfetamin samt 200 mg kokain. Har även från fredag till söndag kväll brukat sammanlagt 9 mg nitrazolam, sista dosen (1mg) togs på söndag natt (är inte säker på om denna öht syns på up).

Måste lämna ett urinprov i veckan innan fredag, vilken dag spelar egentligen ingen roll men ju tidigare, desto bättre. Bör tilläggas att det skickas på analys.
När tror ni det är safe?
Citera
2017-09-25, 09:45
Medlem
Någon som vet mer specifikt hur länge olika bensos sitter? "1-10dagar" är inte så specifikt...
Citera
2017-09-26, 12:12
Medlem
aldrigrunkas avatar
Hört att cannabisbrukare som får återfall har lättare att komma upp i högre nivåer igen, någon som sett någonting om detta?
Hade ett uppehåll på två månader sen tryckte jag i mig allt hasch i landet under ca10 dagar och urintest på beroende enhet på sjukhus annalkande.
Någon som vet vilket typ av test dessa sorters inrättningar använder? Inte långt till analyslabbet från provtagnings lokalen...
Senast redigerad av aldrigrunka 2017-09-26 kl. 12:15.
Citera
2017-09-26, 15:00
Medlem
Det är ju nytt med de noggranna salivtesterna nu. De man gurglar med i 2 min o spottar ut. Sen skickas de till Tyskland för analys. Jag har förstått av en smart vän att man ej ser mängden på drogen på detta salivtest, så de bör funka att ta extra av de man har på recept. Det står på prodiagnostics (företaget som gör testen) hemsida att spårtiden är kortare på t.ex. benz o thc, men det står även att cut-off för alla droger på deras prov är 0.1-1 ng/ml. Vad ja undrar nu är hur det funkar med spårtid o cut-off när de är mycket högre gräns för cut-off för alla droger på de vanliga urinproven än på dessa salivprov?? På vanligt urinprov är t.ex. cut-off för thc 50 ng/ml och benz har väl 300 ng/ml på dessa prov tror jag. Hur i hela friden kan då salivproven vara sämre på att spåra t.ex. de drogerna ja tog upp?
Citera
2017-09-26, 22:20
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Metadon = MTD.
Iktorivil = ACL

En särskild sticka för det, ja.

Det är billigt att screena efter metadon och görs alltid vid utökade analyser.

Men metadon är väldigt ovanligt år 2016 och därför börjar även screeningen att försvinna mer och mer. Anledningen till att metadon är ovanligt idag är p.g.a. buprenorfin (subutex) som mer eller mindre ersatt metadon.

Du och en annan person några sidor tillbaka är de enda jag hört som blivit screenade efter lyrica.

Man kan säga att om X är en känd blandmissbrukare och lämnar tester i det syftet så föreligger det en risk att X blir testad efter lyrica, aldrig annars.

För något år sedan var inte detta möjligt.

MVH
HYST
Nu var det ett tag sen du skrev, men jag måste bara kommentera det du skrev...

Vad menar du med att metadon är ovanligt och att sub har ersatt det? Det är fortfarande många som får metadon på LARO. Visst, de börjar väl i princip aldrig med metadon förutom i ovanliga fall, men det är ju inte helt ovanligt att folk får det.
Citera
2017-09-27, 16:56
Medlem
Jag frågar det här åt en polare. Hon tog ca 3-4mg suboxone i söndags kl 13 och samma dos och drog kl 14 dagen efter, i måndags alltså. Tror ni att hon kommer vara ren imorgon (torsdag) på piss? Hon kommer lämna på tors eller fredag. Inga andra droger på flera veckor innan dess och vet tyvärr inget om hur snabbt hon blivit ren tidigare. Hon snortade det båda gångerna och kommer lämna piss på en multisticka där sub finns med, de misstänker inte att hon har tagit något och förmodligen blir det bara analys om det visas något på stickan.

Jag har läst lite olika uppgifter om hur snabbt det går ut, normal kroppsbyggnad, typ 180cm och 75kg. Någon med egen erfarenhet? Oavsett hur det går kommer jag uppdatera tråden när jag vet hur det gick! Tycker att fler borde försöka göra det, jag hittar bara folk som har frågat hur det kommer gå men ingen update... Tråden skulle bli mer användbar om fler uppdaterade med resultat!

TL;DR ca 4mg sub i söndags och ca 4mg sub i måndags, nasalt intag. Prov imorgon eller fredag. Hur tror ni det går?
Citera
2017-09-27, 17:15
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Om man är 100% ren sedan månader, inget kvar i kroppen, har relativt fylld blåsa, och sedan sveper en kvarting samt drar en ordentlig lina kokain/tjack, hur lång tid tar det innan det syns på urintest? Fåtal minuter eller en timme?

Det är ingen fånig trollfråga även om det kan tyckas så. Frågeställningen kan vara hypotetisk att när man har inställelse på kåken och gör detta innan man kliver innanför grindarna, hur många minuter har man på sig och kan lämna ett grönt urinprov som är obligatoriskt när man blir incheckad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in