Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-05-17, 09:49
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Kan det vara så att Özz Nujen är homosexuell? Han ser rätt bögig ut...

Nån som vågar fråga Özz Nujen på Twitter? Han är ju för mångfald så han kan inte ta illa upp om nån undrar
Han har varit gift en gång med någon slags New Age-tjej. Det varade dock bara ett år.
Citera
2018-05-17, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Ja, det var politikerna i Götene som slängde bort +100 000 000 på en lekpark som nu är riven.

Känns därför extra bra att vi kan lyfta fram Tidaholms kommun som ett föredöme både när det gäller att vårda sitt varumärke och att kunna inse när man gjort misstaget att bjuda in en gökunge likt Özz Nujen att komma och parasitera på skattebetalrnas pengar.
Nu är kanske iofs skadan redan skedd iom att kommunen kanske tvingas betala ÖN ett par hundra tusen, men det var det värt.
Nu kan Tidaholms kommun sträcka på sig och stolt hävda att man var först av alla Sveriges 290 kommuner med att stänga dörren för haverikurden Özz Nujen.
Det är bara att gratulera!
Citera
2018-05-17, 10:18
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
På Tidaholms facebook är det många från jagärhär och spammar och försvarar ÖN

Jo, men de där henvänster-tomtarna kan man ju glatt bortse ifrån. Det är förmodligen Özz själv som gråtande har bett om hjälp från den där lilla horden av tanter och hens.

Det som avslöjar dem är att de alltid kommer för sent.

När detta var uppe igår och var aktuellt såg man inga som protesterade. Sedan vaknar #jagärhär och #vistårinteut och kommer rusande under skrik och skrän. Lustigt att de här människorna stöttar svartarbete, skattebrott och terroristfinansiering, men man ska väl inte vara förvånad.

Edit: Har nu kollat kommentarerna på Facebook. Ja, det stämmer att de som stöttar Özz är välkända haverister från #jagärhär. Det är dock bara två (2) haverister, någon Anders Mörk och någon Gunnel Gomér, som skriver 95% av de stöttande inläggen och spammar hysteriskt och osakligt på andras inlägg.

Inte mycket att bry sig om med andra ord. Henvänstern som piper lite

Däremot ser man en betydligt bredare och folkligare uppslutning från de som stöttar Tidaholms beslut att ställa in föreläsningen.

Snöbollen är i rullning.

Özz, vi tar det igen: Din karriär, så som den såg ut fram till slutet av förra året, är över.

Vi tar det igen: Den är över.

Din karriär här i Sverige är lite som en snögubbe i maj: Den kanske inte försvinner riktigt med en gång, men utgången i långa loppet är oundviklig.
Senast redigerad av Nordanvindarna 2018-05-17 kl. 10:40.
Citera
2018-05-17, 11:13
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Jag måste erkänna att jag trots min ganska regelbundna medverkan i den här tråden ännu inte kunnat förmå mig att se hela videon. Jag känner för mycket skam för att vara uppriktig.

Jag klarar helt enkelt inte av att sekundärskämmas på den nivån
Alltför mycket skämskudde får mig ur balans.

Naturligtvis har jag förstått vad den innehåller och vad som sägs, det har ju varit svårt att missa

Jag får helt enkelt ta och kraftsamla för att klämma videon någon dag.
Den gobiten kan du spara på till en regnig dag.
Har stött på dig i virtanen o soran trådarna mm. -fan va de faller nu asså en efter en.

Flashback har fan varit julafton typ varje dag sedan #metoo.
Hoppas det blir en snöbollseffekt nu på özz kanske ngt sexbrott kommer fram lr ngt.
Citera
2018-05-17, 11:23
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Det kan ju också vara så att de vet mer, inom bekantskapskretsen kan det ju ha florerat rykten. Där för vet de att det kommer att komma fram mer när myndigheter börjar rota i det. Det finns ju rykten i tråden om narkotika, kanske andra kändisar köpt det av honom? Och han i sin tur köpt av asylinvandrare som smugglar och handlar med narkotika?

Ni som känner ÖN kan ni inte skriva vad ni vet här i tråden?

Om Özz hade varit involverad i någon form av narkotikahantering så tror jag att den här tråden hade varit fullkomligt nedkletad med rykten och berättelser/påståenden om diverse händelser.

Men vi har erfarit enbart försiktiga gissningar.

Självklart så vet jag inte men det verkar vara mindre sannolikt.
Citera
2018-05-17, 11:29
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Känns därför extra bra att vi kan lyfta fram Tidaholms kommun som ett föredöme både när det gäller att vårda sitt varumärke och att kunna inse när man gjort misstaget att bjuda in en gökunge likt Özz Nujen att komma och parasitera på skattebetalrnas pengar.
Nu är kanske iofs skadan redan skedd iom att kommunen kanske tvingas betala ÖN ett par hundra tusen, men det var det värt.
Nu kan Tidaholms kommun sträcka på sig och stolt hävda att man var först av alla Sveriges 290 kommuner med att stänga dörren för haverikurden Özz Nujen.
Det är bara att gratulera!
Ett bra inlägg.
Tänk vilket föredöme kommunen kunde ha varit för Özz.
Kommunen pudlade på ett tidigt stadie och vann mångas respekt.
Haverist-Özz kunde ha försökt med samma taktik då han satt framför JJ, men istället så klickade haveri-psyket in.
Citera
2018-05-17, 11:34
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
Hoppas det blir en snöbollseffekt nu på özz kanske ngt sexbrott kommer fram lr ngt.

Jag lutar mer och mer åt vad vissa här i tråden spekulerar om: Att Özz är homosexuell. Twitterprofilen med bild på en trans-sminkad Özz ger ytterligare stöd åt detta. Plus att man ytterst sällan hör om någon kvinna vid hans sida trots att det (innan skiten träffade fläkten) borde funnits kandidater.

Inte för att det är något fel med det Men tror inte att det är något man som medlem i en bergsklan går och skryter med offentligt 'a la Jonas Gardell. Tror inte heller att det är något pappa Mamoste Nûjen vill ska komma ut eftersom det antagligen sänker aktierna i relation till andra kurdiska bergsklaner.

Så får vi höra om något sexbrott så är det antagligen ett homosexbrott. DET skulle sätta fart på Flashback

Jag bedömer det dock som osannolikt. Men jag har haft fel om andra henvänsterkändisar som avslöjats med sexbrott och perversa böjelser så jag ska inte säga för mycket.
Citera
2018-05-17, 12:23
Medlem
Özz damage control:

"Özz Nûjen skriver såhär i ett mejl till P4 Skaraborg:

"Jag verkligen förstår den och de på Tidaholms kommun som ställde in evenemanget pga alla hot och hat som de fick. Kommunanställda är inte och ska inte behöva vara vana vid sånt, såsom jag tyvärr är. Detta evenemang skulle bygga på skratt och gemenskap och hur vi kan få ett bättre samhälle. Detta drev är orkestrerat av diverse rasistiska alternativa nyhetsbyråer som med sina trollarméer velat misstänkliggöra mig länge och de sprider lögner medvetet för att skrämma och så tvivel hos folk. Jag tycker självklart det är ledsamt och bedrövligt men min kamp för ett roligare och mer rättvist Sverige fortsätter och jag hoppas att jag och Tidaholmsborna snart får ett nytt tillfälle att ha kul ihop.”

Vi fortsätter att söka Özz Nûjen under dagen för att få en ytterligare kommentar kring händelsen.

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=97&artikel=6954399
Citera
2018-05-17, 12:25
Medlem
Citat:
Jag lutar mer och mer åt vad vissa här i tråden spekulerar om: Att Özz är homosexuell. Twitterprofilen med bild på en trans-sminkad Özz ger ytterligare stöd åt detta. Plus att man ytterst sällan hör om någon kvinna vid hans sida trots att det (innan skiten träffade fläkten) borde funnits kandidater.

Inte för att det är något fel med det Men tror inte att det är något man som medlem i en bergsklan går och skryter med offentligt 'a la Jonas Gardell. Tror inte heller att det är något pappa Mamoste Nûjen vill ska komma ut eftersom det antagligen sänker aktierna i relation till andra kurdiska bergsklaner.

Så får vi höra om något sexbrott så är det antagligen ett homosexbrott. DET skulle sätta fart på Flashback

Jag bedömer det dock som osannolikt. Men jag har haft fel om andra henvänsterkändisar som avslöjats med sexbrott och perversa böjelser så jag ska inte säga för mycket.

(det fetade)
Kanske sånt här spekulerande eg hör hemma i skvallertråden om ÖN, men vi får väl tänka högt?

Vill högst ogärna i tråden dra in den stackars kvinna som under ca ett år var gift med vår lille haverikurd. Men det var ett riktigt stort och påkostat bröllop med ca 400 gäster. Min gissning är att det var ett riggat bröllop för att vår lille komiker skulle visa sin kurdiska mamma och sin kurdiska pappa att han är hetero.

När ÖN någon tid efter skilsmässan sitter i sofffan hos Malou von Sivers så skyller han sitt singelliv på att han så sällan är hemma. Alla dessa hotellnätter medan han turnerar.. -nej, han vill inte att nån stackars kvinna skall behöva ha det på det viset. Låtsas vara chevaleresk!
Min fåtöljdiagnos överensstämmer med din uppfattning:
Özz Nujen är smygbög.
Citera
2018-05-17, 12:30
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:

Jag har aldrig uppfattat Özz som någon knullkurd. Redan när det spekulerades vilken komiker det var som misstänktes för sexövergrepp så argumenterade jag emot Özz som gärningsman.

Sen har han, som jag tidigare nämnde, varit gift med en kvinna. Även om det bara varade ett år. Så bögerier tror jag inte heller står att finna.

Men jag har haft fel förr & det hade varit kul för en skvallertråd om det verkligen hade dykt upp några sexbrott i garderoben. Men jag tror det inte förrän jag ser det.

För närvarande, om ingen ny fakta framkommer, så ser jag det som mest konstruktivt att hålla upp ångan & koncentrera sig på skattefifflet.
Citera
2018-05-17, 12:33
Medlem
Citat:

Klartext. Jag tror också Özz är något med en sexuell prefix, eftersom han är från en viss kulturell miljö där man gifter sig ung. Özz har lyckats med bedriften att förbli ogift. Jag tror han är asexuell.

Det är säkert traumatiskt för honom att vara karl, med någon böjelse. Enklast är att vara singel. Jag kan tänka mig att hans mamma och pappa undrar varför det inte blir några småözzar.
Citera
2018-05-17, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Özz damage control:

"Özz Nûjen skriver såhär i ett mejl till P4 Skaraborg:

"Jag verkligen förstår den och de på Tidaholms kommun som ställde in evenemanget pga alla hot och hat som de fick. Kommunanställda är inte och ska inte behöva vara vana vid sånt, såsom jag tyvärr är. Detta evenemang skulle bygga på skratt och gemenskap och hur vi kan få ett bättre samhälle. Detta drev är orkestrerat av diverse rasistiska alternativa nyhetsbyråer som med sina trollarméer velat misstänkliggöra mig länge och de sprider lögner medvetet för att skrämma och så tvivel hos folk. Jag tycker självklart det är ledsamt och bedrövligt men min kamp för ett roligare och mer rättvist Sverige fortsätter och jag hoppas att jag och Tidaholmsborna snart får ett nytt tillfälle att ha kul ihop.”

Vi fortsätter att söka Özz Nûjen under dagen för att få en ytterligare kommentar kring händelsen.

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=97&artikel=6954399

(min fetning)
Jag hoppas verkligen att P4 Skaraborg inte nöjer sig med att få ytterligare en (1) kommentar från vår haverikurd, utan att man kräver ett ordentligt förtydligande av vad han menar med "trollarméer". Gärna också ber honom berätta lite utförligare om bl a sin svåger..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in