Någon som vet någon sida där man kan beställa THC-tester som skickas INRIKES? ClearVi skickar t ex från Åland vilket innebär extra moms + den nya PostNord-frakten (dom ska ändra till svenskt lager men inte än).
Någon som vet någon sida där man kan beställa THC-tester som skickas INRIKES? ClearVi skickar t ex från Åland vilket innebär extra moms + den nya PostNord-frakten (dom ska ändra till svenskt lager men inte än).
3-4 små bloss CB och litet smakprov tjack på pekfingret natten till söndag. Onsdag eftermiddag lämnade jag utandningsprov som skickas till karolinska för screening/analys. Inget annat i systemet på länge. Vad tror ni? Mycket tacksam för input.
Senast redigerad av consultez 2018-05-16 kl. 22:07.
Hur länge syns vid enstaka tillfälle en normal dos stesolid, typ 10-20mg i urinet?
Tre dagar-ish.
Halveringstid har inget med sjäva detektionstiden att göra, så att den är lång för just diazepam spelar ingen roll. Är restmetaboliter man screenar efter och dessa kommer inte upptäckas senare än ca' tre dagar efter intag
Det är så att jag eventuellt blir skickad på ett uppdrag som administratör hos Länsförsäkringar, och jag vet att dem gör drogtester. Min fråga är då om det är någon som vet vilken typ av test som dem använder sig av? Då jag röker regelbundet och har gjort det ett rätt bra tag så är det kört om det är pisstest.
Tänkte att kanske någon här vet.
Tack!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!